سلامتی و پزشکی

ویلایی با معماری عجیب در روستای کلمه سوژه داغ فضای مجازی شده است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، ویلایی با معماری عجیب در روستای کلمه سوژه داغ فضای مجازی شده است.

27 دی 1402

قیافه این موجودات امروزی با اجدادشان مو نمی زند!

در حال حاضر موجوداتی روی کره زمین زندگی می نمایند که می توان آنها را فسیل های زنده نامید؛ یکی از آنها سوسک خانگی است که در طول میلیون ها یا حتی صدها میلیون سال زندگی شان برروی زمین تغییر خاصی نکرده اند.

11 دی 1402

رژیم غذایی پگان چیست؟

اینطور به نظر می رسد که رژیم پالئو و گیاهخواری با یکدیگر متضاد هستند اما یک رژیم نسبتاً نو نشان می دهد که آنها می توانند به عنوان یک الگوی غذایی واحد با هم همزیستی نمایند. رژیم غذایی پگان (مانند پالئو + وگان) رژیم غذایی فرضی گوشت محور اجداد ما را با غذا...

2 شهریور 1402

معجزه این گیاه برای رفع کردن گودی زیر چشم

در این مطلب به شما می گوییم چگونه آثار خستگی، رنگ پریدگی، پف و گودی چشم ها و چربی موهای تان را سریع و البته موقت از بین ببرید.

19 تیر 1402

کالا های ساخت آمریکا در ایران

در سه ماه نخست سال جاری میلادی، صادرات آمریکا به ایران 30 درصد افزایش یافته. این افزایش در مقابل کاهش 95 درصدی واردات از ایران رقم خورده.

20 اردیبهشت 1402

جمع آوری بی خانمان ها و کارتن خواب ها تعطیل نشده است

استمرار در اجرای عملیات ساماندهی و جمع آوری افراد بی خانمان و کارتن خواب در محله های منطقه16 به شکل ویژه در دستور کار مسئولان شهرداری منطقه قرار گرفته و به هیچ عنوان تعطیل نمی گردد.

31 فروردین 1402

5 عادتی که شما را در هر کاری پیروز می نماید

افراد پیروز به حرف های دیگران گوش می دهند، آن ها را تایید می نمایند تا بتوانند روابط شبکه ای خود با مردم را حفظ نمایند. آن ها در برخورد اول با افراد لبخند می زنند یا سرشان را تکان می دهند، اما دست نمی دهند. این رفتار آن ها نشان از قدرت افراد پیروز دارد...

2 فروردین 1402

درگذشتگان اهالی قلم در حوزه کودک ونوجوان در سال 1401

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، سال 1401 آبستن رویدادها و تحولات مهم و تاثیرگذار زیادی در صحنه سیاسی و اجتماعی و مالی دنیا بود. اخبار مربوط به درگذشت نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان، از جمله اتفاقاتی که شما مخاطبان در این گزارش با چند و چون...

27 اسفند 1401

این ماده غذایی محبوب عامل ریزش مو است

مصرف مواد غذایی و مکمل هایی خاص و بعلاوه ورزش کردن ممکن است به محافظت از تار های موی شما در برابر ریزش یاری نمایند.

10 اسفند 1401

8 احتیاج عاطفی زنان که هیچ وقت نمی گویند

زنان به مردانی که تمام وقت خود را صرف اثبات و نمایش مردانگی، قدرت و جذابیت شان می نمایند نیازی ندارند، بلکه جذب مردانی می شوند که آن ها را همان طور که هستند، می پذیرند.

3 اسفند 1401

وزن همه بندپایان کره زمین، در مجموع بیشتر از انسان و جانوران دیگر است

ما حتی بعضی از چیزهای بدیهی را در خصوص بندپایان مانند پروانه ها، عنکبوت ها و صدپاها نمی دانیم، مانند اینکه تعداد آنها که بی شک برای زیست کره ما لازمند چقدر است.

23 بهمن 1401

با ورزش حال بد سرما خوردگی را فیتیله پیچ کنید

دکتر جیسون لوفرت، سرپرست تیم تحقیق از مرکز سلامت ایالتی پنسیلوانیا، در این باره می گوید: فعالیت فیزیکی موجب تقویت ضربان قلب می گردد و جریان خون سالم را افزایش می دهد. بعلاوه ریه ها را باز نموده و هورمون اندورفین آزاد می گردد.

13 بهمن 1401

مسمومیت 51 دانش آموز یک مدرسه دخترانه در قم ، دلیل مسمومیت چه بود؟

51 دانش آموز یک هنرستان دخترانه در شهر قم، امروز سه شنبه با علائم مسمومیت تنفسی، به دو بیمارستان این استان منتقل شدند.

22 آذر 1401

14 راهکار خانگی برای رفع بوی بد پا

در حالی که بیشتر مردم هر از گاهی با مشکل بوی بد پا روبرو می شوند، بعضی از افراد با ترس ناشی از در آوردن کفش های خود در حضور دیگران زندگی می کنند.

20 آذر 1401

مرد آرژانتینی در جشن پیروزی تیم ملی به پسرش شلیک کرد

یک طرفدار تیم آرژانتین بعد از پیروزی تیمش برابر لهستان به پسر بچه هشت ساله خود شلیک کرد. این مرد در ادامه پسرش را به مرکز درمانی رساند و متواری شد. خطر از این کودک برطرف شده است ولی او باید به یک بیمارستان دیگر منتقل گردد.

10 آذر 1401

تکنولوژی ناسا به یاری نیمار آمد

خبرنگاران - نیمار در ملاقات مقابل صربستان به علت مصدومیت تعویض شد و بعداً معین شد که مچ پایش رگ به رگ شده و هر دو بازی بعدی تیمش در مرحله گروهی را به احتمال قوی از دست می دهد.

7 آذر 1401

دارو های خاص آنفلوآنزا در خراسان جنوبی موجود است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: برای تامین داروی اسلتامیویر و درمان بیماری مشکل خاصی وجود ندارد.

4 آبان 1401

طرز تهیه شیر بادام خانگی و وگان

چه وگان باشید، چه گیاهخوار و یا فردی که به مقدار کالری دریافتی روزانه اش اهمیت می دهد، طرز تهیه شیر بادام برای شما مناسب است. این شیر برای صبحانه، عصرانه و حتی برای پذیرایی از مهمان ها گزینه منحصر به فردی است. بادام بسیار مقوی و مغذی است، بنابراین این...

18 شهریور 1401

بطری های پلاستیکی به الماس تبدیل می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، فناوری مذکور دور ریز زباله را محدود می نماید زیرا نانو الماس ها کاربردهای وسیعی دارند و در ابزارهای مختلف از حسگرهای پزشکی گرفته تا فرایند انتقال دارو به کار می فرایند.

13 شهریور 1401

چگونه از اعتیاد به شکر رها شویم؟

شکر همانطور که خیلی سریع قند خون شما را بالا می برد و موجب ترشح انسولین می گردد، به همان سرعت و به طور ناگهانی کاهش پیدا می نماید. این نوسان شدید قند خون باعث ایجاد گرسنگی کاذب و ضعف می گردد و این چرخه را ادامه می دهد.

2 شهریور 1401
تعداد: (264)