دارو های خاص آنفلوآنزا در خراسان جنوبی موجود است

به گزارش بابا آب داد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: برای تامین داروی اسلتامیویر و درمان بیماری مشکل خاصی وجود ندارد.

دارو های خاص آنفلوآنزا در خراسان جنوبی موجود است

شایسته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به افزایش و شیوع آنفلوآنزا در استان گفت: بیماری آنفلوآنزا سه تا هفت روز طول می کشد و سرفه های خشک، بدن درد، تب و احساس خستگی از علائم این بیماری است.

وی با اشاره به ابتلای روزانه 15 تا 25 نفر به آنفلوآنزا در استان، توضیح داد: تا به امروز مورد فوت ناشی از این بیماری گزارش نشده و همه موارد با درمان سرپایی برطرف شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه باتوجه به شرایط فعلی ضروری است دستورالعمل های بهداشتی بیش از پیش رعایت گردد؛ در غیر این صورت به شرایط نگران کننده ای خواهیم رسید، اضافه کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، رعایت بهداشت، استفاده از ماسک در اماکن عمومی و به خصوص فضای بسته، تزریق واکسن آنفلوآنزا برای افراد و گروه های پرخطر از جمله مهم ترین موادی است که باید رعایت گردد.

شایسته با بیان اینکه ممکن است فرد در بازه زمانی کوتاهی به سوش های مختلف ویروس مبتلا گردد، یادآور شد: از 15 شهریور سال جاری تا به امروز که به فصل آنفلوآنزا نزدیک شدیم، حدود 310 مورد مثبت این بیماری شناسایی شده است.

بابا آب داد خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دارو های خاص آنفلوآنزا در خراسان جنوبی موجود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارو های خاص آنفلوآنزا در خراسان جنوبی موجود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید