خودرو

برترین برند ساعت مچی را بشناسید؛ از پیاژه تا کیو اند کیو

ساعت مچی یکی از برترین و جذا ب ترین اکسسوری هایی است که یک استایل شیک را کامل می نماید. با وجود انواع ساعت های هوشمند و متنوع که هر روز وارد بازار می گردد، بسیاری از افراد هنوز ساعت مچی های کلاسیک را می پسندند و بدون ساعت مچی نمی توانند از خانه خارج شوند....

12 خرداد 1402

وقتی گواهینامه برای دوچرخه سواری اجباری شد ، ماجرای شیطان و ترس از مرکب آهنی

سوار بر مرکب شیطان اولین عنوانی بود که تهرانی ها برای دوچرخه انتخاب کردند. تماشا مرکب آهنی که تنها با رکاب زدن جلو می رفت جماعتی را به وحشت انداخته بود.

29 فروردین 1402

5 خودروی گرانِ دست ساز برتر دنیا، با قیمتی بیش از میلیون ها دلار

طراحی با هنر و قدرتخودروهای گران قیمت و دست ساز همیشه مورد توجه هواداران خودروسازی و علاقه مندان به خودروهای لوکس و طراحی شده با هنر و ذوق بالا قرار دارند. از این رو در این مقاله، قصد داریم به معرفی 5 خودروی گران دست ساز ویژه ای بپردازیم که از لحاظ قیمتی...

25 فروردین 1402

پیش بینی باورنکردنی اینشتین در نامه ای که تازه پیدا شده، عکس

مدت ها قبل از اینکه بدانیم پرندگان می توانند میدان مغناطیسی زمین را ببینند، آلبرت اینشتین در نامه ای برای سایر محققان درباره امکان وجود ابَر حس در حیوانات با آن ها بحث نموده بود.

20 فروردین 1402

ال جی با رونمایی از محصولات هوشمند غوغا کرد

محصولات نو ال جی فناوری های پیشرفته و قابلیت های هوشمند بسیاری دارند.

24 اسفند 1401

محور کندوان یک طرفه می گردد

یدالله جهانتاب با اعلام اینکه در حال حاضر ترافیک در محور کندوان از سمت تهران و کرج بسیار پرحجم است، اضافه کرد: ترافیک در محورهراز نیز به سمت آمل و محور سوادکوه نیز ترافیک پرحجم و بارش ها به صورت برف و باران است.

21 بهمن 1401

پاسخ طعنه آمیز پیکه به کنایه تند شکیرا

جرارد پیکه و شکیرا بعد از مدت ها تنش در رابطه شان چند ماه پیش جدا شدند، ولی تبعات این جدایی تا امروز ادامه دارد.

27 دی 1401

معرفی معروف ترین سواحل جنوب شرقی آسیا

کشورهای بخش جنوب شرقی آسیا بین دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته اند. از این رو سواحل فراوانی در اطراف آن ها وجود دارد که در کنار سایر دیدنی ها و شگفتی های این منطقه ها، مقاصدی مجذوب کننده و هیجان انگیز برای گردشگران محسوب می شوند. هتل های عالی، غذاهای متنوع...

19 دی 1401

برخورد شهاب سنگ به زمین در قائمشهر؟!

طبق آخرین اخبار بدست آمده، انفجار شی عجیب در یکی از منطقه ها شهر قائمشهر، یکشنبه مردم این شهر را به خیابان ها کشاند و باعث ترس و هراس آن ها شد. این خبر پیرامون اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری درباره انفجار شهاب سنگ در قائمشهر می باشد.

16 دی 1401

متقاضیان عادی عقب بایستید؛ طرحی ویژه مادران و دارندگان خودرو های فرسوده

گروه صنعتی ایران خودرو از امروز (شنبه 26 آذر ماه) طرح فروش فوق العاده دو محصول خود را تنها ویژه مادران (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) و دارندگان خودرو های فرسوده (طرح جایگزینی خودرو های فرسوده) به مدت سه روز اجرا می کند و قرعه کشی آخرین روز از ماه جاری...

4 دی 1401

گراند باکو سنترال پارک؛ هتلی با امکانات و موقعیت عالی در شهر

هتل گراند باکو سنترال پارک از هتل های با امکانات و رده بالای باکو است که توجه بسیاری از مسافران و گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به باکو سفر کرده اند را به خود جلب کرده است.

23 مهر 1401

عکس ، این ابرخودروها از طریق هوش مصنوعی طراحی شده است

گجت نیوز نوشت: شرکت Veygo با استفاده از هوش مصنوعی به این پرسش که ابر خودروها در آینده چگونه خواهند بود پاسخ داد. در ادامه می توانید تصاویری خیره کننده از ابر خودروهای آینده را مشاهده کنید.

15 مهر 1401

ساماندهی سرویس مدارس در شهر بروجن

سرویس مدارس در شهر بروجن ساماندهی و بازدید ایمنی و فنی شدند.

3 مهر 1401

رونمایی از جک J4 برقی کرمان موتور در نمایشگاه ونزوئلا

اولین دوره نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا (Exposición Irán y Venezuela) با حضور 82 شرکت ایرانی و تعدادی از شرکت های ونزوئلایی در کاراکاس مرکز این کشور برگزار گردید.

31 شهریور 1401

قیمت دو خودرو کوییک و کوییک S در بازار و کارخانه

قیمت کوییک با افزایش یک میلیون تومانی نسبت به روز معاملاتی گذشته به 207 میلیون تومان رسید. در نخستین روز هفته جاری نیز کوییک با کاهش دو میلیون تومانی نسبت به روز پنج شنبه روبرو شد و به 206 میلیون تومان رسید.

20 مرداد 1401

راهنمای سفر به انگلستان، شروعی برای سفری مجذوب کننده

انگلستان یکی از پربازدیدترین کشورهای دنیا است که تفریحات و مکان های دیدنی نامحدودی را در خود جای داده است. این کشور کوچک از تاریخ غنی، فرهنگ باستانی و شهرهای هیجان انگیزی تشکیل شده است که هر گردشگری را به بازدید از آن وسوسه می نماید. از تاریخی ترین و باستانی...

13 مرداد 1401

ماجرای شایعه سکته امین حیایی و ولیچر نشینی اش

امین حیایی با پای شکسته روی ویلچر نشسته است و به همراه چند تن از مسئولان و کادر درمان بیمارستان در حال گرفتن عکس یادگاری است. تصویری که هر چند تازه نیست، اما بعضی رسانه ها روز گذشته دوباره آن را منتشر کردند و شایعه عجیب سکته امین حیایی را سر زبان ها انداختند.

11 مرداد 1401

ماجرای طرح بنزین برای همه چیست؟

اگرچه یک ماه قبل وزیر اقتصاد از توقف طرح تغییر سهمیه بندی بنزین خبر داده بود اما امروز اعلام نموده که طرح بنزین برای همه روی میز رئیس جمهور است.

10 مرداد 1401

قیمت خودرو آزاد نمی گردد!

فعالان خودروسازی می گویند 2 چالش بزرگ این صنعت که اجازه جهش فراوری و کیفیت را نمی دهد، تحریم و کمبود نقدینگی است. اولی با مسائل سیاسی ارتباط دارد و حل آن منوط به تصمیم گیری در سطوح عالی است. بااین حال چالش دوم را می توان با تغییر سیاست های داخلی تا حدی کمرنگ...

7 مرداد 1401

افزایش 50 درصدی ظرفیت فراوری خودروهای شاسی بلند در ایران خودرو خراسان

تقریباً از اوایل قرن بیست ویکم بود که محبوبیت شاسی بلندها در بازارهای جهانی سیر صعودی به خود گرفت. همین محبوبیت و توجه عمومی باعث شد تا کمپانی های خودروسازی سعی در توسعه هرچه بیشتر تولیدات خود در این کلاس نمایند.

6 مرداد 1401
تعداد: (108)