پاسخ طعنه آمیز پیکه به کنایه تند شکیرا

به گزارش بابا آب داد، جرارد پیکه و شکیرا بعد از مدت ها تنش در رابطه شان چند ماه پیش جدا شدند، ولی تبعات این جدایی تا امروز ادامه دارد.

پاسخ طعنه آمیز پیکه به کنایه تند شکیرا

شکیرا چند روز پیش آهنگ تازهی منتشر کرد که در متن آن کنایه های واضحی به جرارد پیکه زده بود. او با اشاره ضمنی به نامزد تازه پیکه، کلارا چیا، در متن آهنگش گفت که ستاره سابق بارسلونا ساعت رولکس را با کاسیو عوض نموده است. شکیرا در بخش دیگری از آهنگ هم برای مقایسه خودش با کلارا چیا از تشبیه فراری در مقابل توینگو استفاده کرد.

پیکه برای پاسخ دادن به طعنه های شکیرا معطل نکرد. او که در یک پخش زنده اینترنتی تورنمنت فوتبال کینگزلیگ شرکت نموده بود به شکلی غیرمنتظره دستش را با یک ساعت کاسیو به دوربین نشان داد.

ستاره سابق بارسا امروز هم به پاسخ دادن به شکیرا ادامه داد. زمانی که بابا آب داد در مقابل دفتر کینگزلیگ منتظر ورود پیکه بودند او در حالی مشاهده شد که سوار بر یک اتومبیل توینگو وارد محوطه پارکینگ شد.

زوج پیکه و شکیرا به مدت یازده سال با هم زندگی کردند و حاصل ازدواج آن ها دو فرزند است.

درحالی که به نظر می رسید با گذشت چند ماه از جدایی آن ها تلخی ها و پاسخ های رسانه ای دیگر به خاتمه رسیده است آهنگ شکیرا و پاسخ های پیکه بار دیگر آن ها را در مرکز توجه رسانه ها قرار داده است.

معین است که پیکه با پاسخ های طعنه آمیز خود به شکیرا میخواهد نشان بدهد که دارایی و ارزش مادی برای او ملاک نیست و با هر مارک ساعت و اتومبیلی خشنود خواهد بود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "پاسخ طعنه آمیز پیکه به کنایه تند شکیرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ طعنه آمیز پیکه به کنایه تند شکیرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید