برترین برند ساعت مچی را بشناسید؛ از پیاژه تا کیو اند کیو

به گزارش بابا آب داد، ساعت مچی یکی از برترین و جذا ب ترین اکسسوری هایی است که یک استایل شیک را کامل می نماید. با وجود انواع ساعت های هوشمند و متنوع که هر روز وارد بازار می گردد، بسیاری از افراد هنوز ساعت مچی های کلاسیک را می پسندند و بدون ساعت مچی نمی توانند از خانه خارج شوند. اگر شما هم حس می کنید ظاهر و استایل شما بدون ساعت مچی چیزی کم دارد، حتما دنبال برترین برند ساعت مچی می شد. در این مطلب با انواع برند ساعت مچی، برترین برند ساعت مچی مردانه، برترین برند ساعت مچی زنانه و در مجموع برترین برندهای ساعت آشنا می شویم.

برترین برند ساعت مچی را بشناسید؛ از پیاژه تا کیو اند کیو

فزونین برندهای ساعت مچی را بشناسید

قبل از هر چیز باید بدانیم که فزونین برند ساعت مچی را بر چه اساسی باید انتخاب کرد. برندهای فراوانی در دنیا در زمینه فراوری ساعت مچی هوشمند و کلاسیک فعالیت می نمایند. تمام برندهای مشهور ساعت، محصولات خوبی دارند که می تواند با توجه به قیمتی که برای آن پرداخت می کنید، سال ها برای شما کار کند و تکمیل نماینده استایل مجذوب کننده شما باشد.

اما برندها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند؛ برندهای لوکس ساعت و برندهای ارزان و ارزان. ارزان بودن یک برند لزوما به معنی بد بودن محصولاتش نیست؛ فقط بعضی ویژگی ها مثلا نوع متریالی که در آن ها استفاده می شود فرق دارد. بعضی برندها ساعت های کاملا طلا فراوری می نمایند. بسیاری از برندها محصولات لیمیتد ادیشن یا با تعداد محدود دارند یعنی از یک نوع ساعت فقط 100 عدد فراوری می نمایند. بعضی ساعت ها دست ساز هستند و تمام این عوامل دست به دست هم می دهند تا یک ساعت مچی قیمت بسیار بالایی داشته باشد.

برای انتخاب فزونین برند ساعت مچی ابتدا باید بودجه ای که برای خرید ساعت کنار گذاشته اید در نظر بگیرید. با توجه به این بودجه می توانید سایر ویژگی های ساعت را انتخاب کنید. ما در ادامه برندهای ساعت را به دو دسته تقسیم نموده ایم. یکی ساعت های لوکس و دیگری ساعت هایی که قیمت های کمتری دارند. البته بعضی برندهای ساعت، هر دو نوع محصول را عرضه می نمایند؛ هم ساعت های لوکس و گران دارند و هم ساعت ارزان و ارزان.

فزونین برند ساعت مچی لوکس و گران

در ادامه با چند نمونه از برندهای لوکس ساعت آشنا می شوید. بعضی از برندهای ساعت های ارزان تر هم دارند ولی تمرکز آن ها ساعت های لوکس است.

برند مون بلان (Montblanc)

برند مون بلان یک برند سوئیسی فراوری ساعت های مچی است که در سال 1858 پایه گذاری شد. این برند ساعت های گران قیمت و لوکس دارد که قیمت آن ها بین 1200 تا 30 هزار دلار است. برای خرید فزونین ساعت مردانه اگر محدودیت مالی ندارید، روی مارک مون بلان حساب کنید.

برند ژِژِ لُکولتر (Jaeger-LeCoultre)

این برند قدیمی ساعت در سال 1833 پایه گذاری شده است. این برند سوئیسی به طراحی های هوشمندانه اش معروفیت دارد و فزونین ساعت برند مردانه و زنانه را فراوری می نماید. یکی از مدل های خاص این برند، مدل Reverso دارای صفحه چرخان است. قیمت ساعت های این برند بین 4800 تا 100 هزار دلار است.

فردریک کنستان (Frédérique Constant)

این برند یکی دیگر از برندهای قدیمی ساعت در دنیا است. این برند در سال 1875 در سوئیس پایه گذاری شد. هدف اصلی این برند فراوری ساعت های لوکس با طراحی و دقت و تکنیک ساعت های سوئیسی با قیمت هایی است که برای بسیاری از افراد ارزان و قابل پرداخت است. تنوع قیمت این برند بسیار زیاد است و دامنه وسیعی را در بر می گیرد. در نتیجه هم ساعت لوکس دارد و هم ساعت های ارزان تر. بازه قیمتی ساعت های این برند بین 750 تا 19 هزار دلار است.

این برند در زمینه فراوری ساعت هوشمند هم فعالیت می نماید و بعضی از انواع ساعت های فراوریی آن امکانات ساعت های هوشمند هم دارد. اگر دنبال خرید فزونین برند ساعت مچی مردانه و فزونین برند ساعت مچی زنانه هستید، بدون هیچ شک و تردیدی، فردریک کنستان را انتخاب کنید.

برند پیاژه (Piaget)

این برند سوئیسی در سال 1874 آغاز به کار کرد. قیمت ساعت های این برند بین 5 هزار تا 88 هزار دلار است. ژرژ ادوارد پیاژه اولین کارگاه ساعت سازی خود را در یک مزرعه خانوادگی در روستای La Côte-aux-Fées در سوئیس راه اندازی کرد. امروز این برند ظریف ترین ساعت های اتوماتیک دنیا را ارائه می نماید که هواداران خاص خود را دارد. اگر دنبال فزونین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی هستید و محدودیت مالی هم ندارید، حتما مدل های برند پیاژه را هم در نظر بگیرید.

برند کارتیه (Cartier)

کارتیه یکی از فزونین برند های ساعت مچی مردانه و زنانه است. برند کارتیه در سال 1847 پایه گذاری شد و یک برند فرانسوی است. البته این برند در زمینه فراوری جواهرات و زیورآلات فعالیت می نماید ولی ساعت هم بخش بزرگی از فراوریات این مجموعه است. ساعت های کارتیه بین 2560 تا 258 هزار دلار قیمت دارند. هفت سال بعد از پایه گذاری شرکت به وسیله لویی فرانسوا کارتیه، نوه او لوئی یک ساعت مشهور به نام Tank Watch را ابداع کرد که با الهام از یک تانک نظامی طراحی شده بود. این برند ساعت های خاص زیادی در طی این سال ها طراحی نموده است.

برند زنیت (Zenith)

این برند ساعت مچی سوئیسی در سال 1865 در سوئیس پایه گذاری شد. جرج فاور ژاکو وقتی این شرکت را پایه گذاری کرد فقط 22 سال سن داشت و در نهایت آن را به زنیت تغییر نام داد. از آن موقع که بیش از یک قرن و نیم گذشته، ساعت های این برند به وسیله افراد مشهور زیادی انتخاب شده است؛ از جمله مهاتما گاندی. پس اگر دنبال فزونین ساعت مردانه می شد، برند زنیت نامی است که نباید از یاد ببرید.

برند امگا (Omega)

این برند به عنوان یکی از فزونین برندهای ساعت مچی در سال 1848 پایه گذاری شده است و یک برند ساعت سوئیسی است. قیمت ساعت های این برند بین 2550 تا 725 هزار دلار است و یکی از گران ترین برندهای این لیست است. به لطف باز آلدرین، فضانوردی که به ماه سفر کرد، ساعت امگا اولین ساعتی است که به ماه راه پیدا کرد. او برای قدم زنی مشهور و تاریخ ساز خود، ساعت مدل Speedmaster برند امگا را به دست داشت. این برند، امروزه به عنوان برند محبوب جیمز باند شناخته می شود. امگا را می توان فزونین برند ساعت مچی مردانه در دنیا نامید.

برند رولکس (Rolex)

اگر اهل ساعت های لوکس باشید حتما نام برند ساعت مچی رولکس را شنیده اید؛ ساعتی که انواع غیراصل آن به وفور در بازارها عرضه می شود. این مجموعه در سال 1905 تاسیس شد و یک برند سوئیسی است. این برند توانسته بسیاری از عناوین اولین را به خودش اختصاص دهد. مثلا اولین ساعت ضدآب به نام Oyster که در سال 1926 ساخته شد.

بازه قیمت ساعت های این برند بین 5800 تا 75 هزار دلار است. اگر دنبال فزونین برند های ساعت مچی زنانه می شد، برند رولکس یکی از همین برندها است.

برند پتک فیلیپ (Patek Philippe)

این برند در سال 1839 پایه گذاری شد و یک برند سوئیسی فراوری ساعت مچی لوکس است. قیمت ساعت های فزونین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی بین 21 هزار تا 485 هزار دلار است. این برند همیشه یکی از فزونین برندهای ساعت مچی در دنیا است و به سمبلی در زمینه فراوری ساعت های باکیفیت و لوکس تبدیل شده است. جالب است بدانید که این یک شرکت خانوادگی است. ساعت های این برند را می توانید دست سیاستمداران، خانواده های سلطنتی و سلبریتی ها ببینید.

برندهای ارزان و ارزان ساعت مچی

اگر دنبال فزونین ساعت برند و ارزان می شد، این آرزوی شما دست نیافتنی نیست. برندهای زیادی در زمینه فراوری ساعت فعالیت می نمایند و معروفیت زیادی دارند. ساعت های این برندها کاملا باکیفیت و قابل توجه است؛ هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت. در عین حال قیمت مناسبی هم دارند تا برای طیف وسیع تری از مردم قابل دسترس باشند. برای خرید فزونین برند ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب و همین طور فزونین برند ساعت مچی زنانه حتما لیست زیر را مد نظر قرار دهید.

در ادامه با چند نمونه از این برندها که در بازار ایران هم می توانید مدل های مختلف آن را پیدا کنید آشنا می شوید. با استفاده از ساعت برند می توانید کیفیت و زیبایی را هم زمان تجربه کنید.

کلوین کلاین (Calvin Klein)

کلوین کلاین اولین بار در سال 1968 بر سر زبان ها افتاد. در نتیجه یک برند قدیمی است که در زمینه فراوری ساعت هم فعالیت می نماید. ساعت های این برند طراحی ساده ولی زیبا و بی نقصی دارند و مهم ترین ویژگی آن ها ساخت بی نظیر و ارزش آن در برابر قیمتی است که می پردازید. ساعت های این برند با تکنیک و طراحی سوئیسی ساخته می شوند و عبارت ساخت سوئیس زیر آن ها درج می شود. البته کیفیت مواد اولیه و اجزای مختلف طراحی آن، مثل ساعت های لوکس نیست ولی بدون شک ارزش هزینه کردن دارد. نسبت به هزینه معقولی که می پردازید، ساعت باکیفیت و شیکی خواهید داشت که کامل نماینده یک استایل مجذوب کننده است. اگر دنبال فزونین برند ساعت مچی زنانه 2023 هستید، حتما مدل های کلوین کلاین را مد نظر داشته باشید.

برند نیکسون (Nixon)

این برند در سال 1997 در کالیفرنیای آمریکا پایه گذاری شد. در نتیجه برندی نسبتا نو نسبت به بسیاری از مارک های ساعت است. محصولات این برند ابتدا برای علاقه مندان به ماجراجویی تبلیغ می شد و در فروشگاه های ورزشی به فروش می رسید. این برند کم کم دامنه فعالیت خود را وسیع تر کرد و لباس، اکسسوری و حتی اسپیکر پرتابل هم فراوری کرد. اکنون محصولات این برند در بیش از 80 کشور دنیا به فروش می رسد.

این شرکت ساعت های کلاسیک، وینتیج و مدرن زنانه و مردانه دارد که تحت تاثیر ترندهای روز دنیای مد طراحی و فراوری می شوند.

برند اوریس (Oris)

با خرید ساعت برند اوریس با پرداخت هزینه ای معقول صاحب یک ساعت باکیفیت و بادوام می شوید. این برند کار خود را در یک شهر کوچک در سوئیس در سال 1904 آغاز کرد. در نتیجه یکی از قدیمی ترین برندهای این لیست است. این برند با تمرکز بر فراوری ساعت های مدرن با طراحی زیبا توانسته جای ویژه ای در بازار فروش ساعت مچی بگیرد. فرقی نمی نماید که دنبال ساعت های اسپرت و غیر رسمی باشید یا ساعت های شیک و رسمی، این برند محصولات متنوعی برای تمام سلیقه ها و استایل ها دارد.

برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger)

برند Tommy Hilfiger یکی از برندهای معروف در دنیای مد است اما آیا می دانستید این برند ساعت مچی هم دارد؟ این برند از سال 1985 به نامی بزرگ در صنعت مد تبدیل شده است. ساعت های این برند طراحی شیک، کیفیت عالی و قیمت های معقولی دارند. این برند ساعت های کلاسیک، اسپرت و کرنوگراف با صفحه های بزرگ فراوری می نماید. اگر دنبال یک ساعت شیک با قیمتی پایین تر از برندهای لوکس هستید حتما مدل های تامی هیلفیگر را آنالیز کنید.

برند فسیل (Fossil)

این برند تحت تاثیر تفکر خلاق آمریکایی، محصولاتی مجذوب کننده و متنوع فراوری می نماید. برند فسیل از سال 1984 فعالیت می نماید و از آن موقع دنبال اضافه کردن انرژی و نفسی تازه به صنعت ساخت و طراحی ساعت مچی است. ساعت های این برند شیک، مجذوب کننده و ارزان است و سبک رتروی منحصربه فردی دارند.

طراحی ماندگار و ظاهر سنتی این ساعت ها می تواند مجذوب کنندهیت خاصی به استایل شما اضافه کند. فرقی نمی نماید که دنبال ساعت های رزگلد، چرم یا استیل باشید یا دنبال ساعت هایی با رنگ های تیره و روشن بشد، در هر صورت می توانید ساعت مورد علاقه خود را از بین محصولات این برند پیدا کنید.

دنیل ولینگتون (Daniel Wellington)

دوست دارید در جریان یک جلسه کاری، تاثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارید و شیک و مجذوب کننده دیده شوید؟ دوست دارید ظاهری رسمی و شیک داشته باشید بدون اینکه حساب بانکی تان خالی شود؟ دوست دارید ظاهر زیبای شما اعتمادبه نفستان را دوچندان کند؟ لازم نیست نگران هزینه خرید فزونین ساعت برند باشید. اگر بودجه کمی دارید ولی می خواهید ظاهری شیک و رسمی داشته باشید، ساعت های برند دنیل ولینگتون را انتخاب کنید.

این برند سوئدی فراوری ساعت مچی با طراحی های زیبا، استفاده از بندهای چرمی و صفحات استیل، یکی از رقیبان بزرگ برندهای ارزان قیمت ساعت است. ازآنجاکه این برند تمرکز زیادی روی استفاده از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی دارد، این روزها افراد زیادی از نسل نو را می بینید که ساعت های این برند را انتخاب می نمایند.

اگر دنبال ساعت های شیک با طراحی مینیمال هستید، حتما به مدل های این برند نگاهی بیاندازید. این برند برای سلیقه های مختلف ساعت دارد و بیش از همه نظر نسل جوان را به خود جلب می نماید.

برند شینولا (Shinola)

این برند یکی از برندهای آمریکایی طراحی و ساخت ساعت مچی است. البته برند شینولا محصولات دیگری هم دارد مثلا محصولات چرمی و حتی دوچرخه. اما ساعت های این برند تمرکز اصلی فراوریات آن است. بسیاری از اجزای به کار رفته در فراوری ساعت های این برند، سوئیسی است. در بین مدل های ساعت این برند می توانید طرح های نوستالژیک و قدیمی هم پیدا کنید.

برند گس (Guess)

این برند ساعت مچی در سال 1981 پایه گذاری شد و اولین مجموعه از ساعت های آن در سال 1984 روانه بازار شد. این مجموعه به مرور زمان توسعه پیدا کرد و به فروشگاه های سراسر دنیا راه پیدا کرد. اکنون محصولات ارزان و باکیفیت این برند را می توانید در سراسر دنیا بخرید.

اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا ساعت های این برند ارزش هزینه کردن دارند؟ جواب این است که اگر دنبال یک ساعت زیبا و شیک می شد که از یک برند مطرح باشد و ظاهر برای شما از جنبه های فنی ساعت، اهمیت بیشتری دارد، بدون تردید می توانید این برند را انتخاب کنید.

برند سیتیزن (Citizen)

سابقه این برند به سال 1930 برمی شود؛ زمانی که شرکت با مشارکت سرمایه گذاران ژاپنی سوئیسی پایه گذاری شد. با وجود اینکه سیتیزن یک برند ژاپنی است، چیزی که بیشتر مردم در خصوص آن نمی دانند این است که ابتدا در سال 1918 و در سوئیس پایه گذاری شد؛ به وسیله مردی که ساعت ها را در ژاپن با برند Schmid تبلیغ می کرد.

این برند را به پیشرفت های فنی متعدد در دنیا می شناسند؛ از جمله معرفی اولین ساعت ردیابی زمان اتمی چندبانده در دنیا در سال 1993 و ایجاد مکانیزم کوارتز با انرژی خورشیدی.

ساعت های سیتیزن بسیار کارامد و بادوام اند و برای هر کسی با هر سلیقه ای، مدلی دارند که مورد توجه قرار بگیرد. مهم ترین ویژگی این برند این است که کیفیت و تنوع را با قیمت بسیار ارزان و عملکرد عالی در اختیار مشتری می گذارند.

برند سواچ (Swatch)

برند سواچ در سال 1983 در سوئیس در رقابت با ساعت های کوارتز ژاپنی پایه گذاری شد. هدف اصلی سواچ این بود که مردم را دوباره به ساعت های مکانیکی علاقه مند کند و ساعت های آنالوگ را در دنیایی که اقلام دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک هنجار بودند، محبوب تر کند. اصطلاح Swatch خود از مفهوم ساعت دوم گرفته شده است؛ به این معنی که این ساعت ها آسان، کاربردی و قابل تعویض هستند.

امروزه سواچ طیف گسترده ای از ساعت ها را فراوری می نماید. اگر می خواهید با بودجه کم وارد دنیای ساعت های مکانیکی سوئیسی شوید، سواچ به علت فناوری جالب و نوآورانه اش فزونین راه است.

برند تریوا (Triwa)

این برند نوترین برند این لیست است. تریوا کار خود را در سال 2007 به عنون برند ساعت و اکسسوری آغاز کرد. نام برند برگرفته از سرواژه ای ساخته شده از عبارت transforming the watch industry یعنی تغییر صنعت ساعت مچی است. این شرکت تمرکز اصلی خود را روی جزییات طراحی های خود قرار داده است.

تمام محصولات این برند ترکیبی از ظاهر ماندگار، دقت و طراحی سوئدی و اجزایی است که با دقت انتخاب شده اند و کنار هم نهاده شده اند. دو موضوع مهمی که در این برند همیشه مورد توجه قرار می گیرد، زیبایی و خلاقیت است.

برند کاسیو (Casio)

یکی دیگر از برندهای مشهور و ارزان ساعت در ایران، برند کاسیو است. کاسیو نامی است که احتیاج به معرفی ندارد و در تمام دنیا مشهور است. این شرکت که در سال 1956 ایجاد شد، دارای چندین پیشرفت الکترونیکی است و در ابزارهای موسیقی و ماشین حساب هم تخصص دارد.

از آنجایی که کاسیو عمدتاً یک شرکت مهندسی است، به جای ساعت های مکانیکی، روی ساعت های کوارتز دیجیتال و آنالوگ تمرکز می نماید. بنابراین، اگر در پی ساعت های کوارتز ارزان هستید، کاسیو یکی از فزونین مارک ها برای انتخاب است زیرا می تواند قیمت های خود را بدون کاهش کیفیت پایین نگه دارد.

کاسیو قیمت مناسب ترین ساعت ها را ارائه می نماید که مورد تمسخر قرار نمی گیرند و طراحی مجذوب کنندهی دارند که حتی پرمدعاترین نخبگان نیز می توانند از آن استقبال نمایند. در خصوص ساعت های آنالوگ، دارای مدل های شیک، ساعت های غواصی و هر چیز دیگری است که مطابق سلیقه شما باشد. اگر دنبال فزونین برند ساعت مچی مردانه و زنانه با قیمت مناسب هستید، کاسیو را از قلم نیاندازید.

برند جی شاک (G-Shock)

وقتی صحبت از ساعت هایی می شود که از هم رده های خود پیشی می گیرند و به اوج هایی از معروفیت دست می یابند که معمولاً برای نمادهای خاص مد محفوظ است، G-Shock ممکن است بزرگ ترین برند در این بازه قیمتی باشد. جی شاک در واقع یک برند فرعی از کاسیو است و تاریخچه آن بسیار مجذوب کننده است. این ساعت ها که مخفف کلمه Gravitational Shock است یعنی برای مقاومت در برابر ضربه های سخت، شرایط سخت و شرایط آب و هوایی شدید ساخته شده اند.

این برند که هم روی مچ فرماندهان تاکتیکی نظامی متخصص و هم خریداران در فروشگاه های زنجیره ای، به طور یکسان کاملاً راحت است، چیزی بیش از یک ساعت محکم است. در واقع یک برند خوب برای علاقه مندان به فضای باز و ورزش است.

برند همیلتون (Hamilton)

برند همیلتون یک برند ساعت سازی سوئیسی است که سابقه درخشانی در فراوری ساعت مچی دارد. امروز این برند بیشتر بر ساعت های مکانیکی متمرکز شده است که با طرح های کلاسیک شکل می گیرند؛ به ویژه از زمان جنگ دنیای دوم، زمانی که تجارت منحصراً بر فراوری ساعت های نظامی متمرکز بود.

با توجه به موارد فوق، همیلتون را می توان یک برند سوئیسی با ریشه آمریکایی توصیف کرد که بر فراوری ساعت های مکانیکی با کیفیت بالا با قیمت هایی که ارزش هزینه کردن دارد، تمرکز دارد.اگرچه ساعت های همیلتون گران تر از ساعت های رقبای ژاپنی شان است، اگر می خواهید فزونی و قابل اطمینان بودن ساعت های سوئیسی را داشته باشید، یکی از چند مدل فزونین برند ساعت مچی سوئیسی موجود است.

برند تیسوت (Tissot)

تیسوت فراوری نماینده ساعت با سابقه طولانی است که در سال 1853 در سوئیس تاسیس شد. اگرچه ممکن است به وسیله بعضی به عنوان یک برند تجاری ممتاز تلقی شود؛ اما اگر با دقت بیشتری آن را تعریف کنیم به عنوان سازنده ساعت های سوئیسی ارزان و رسمی تعریف می شود. به هر حال، هیچ اختلافی در خصوص کیفیت ساخت ساعت های تیسوت وجود ندارد.

تیسوت را می توان یکی از چند نمونه فزونین مارک ساعت مچی زنانه در ایران نامید. البته این برند مدل های مردانه هم دارد و فقط مختص زنان نیست.

برند آلپینا (Alpina)

وقتی صحبت از شرکت های ساعت سازی سوئیسی با قیمت مناسب می شود، آلپینا شایسته این عنوان است. با این حال، وقتی در خصوص ساعت سازان ارزان قیمت صحبت می شود، این شرکت با قیمت های هزار دلاری یا بیشتر، به طور قابل توجهی بالاتر از بیشتر ساعت های موجود در این لیست نهاده شده است.

آلپینا از زمان تأسیس در سال 1883 این برند پیشرو در فناوری ساعت شناسی بوده و همیشه در پی پیشرفت در تمام جنبه های عملیات خود، از مدیریت کیفیت گرفته تا محیط کار است.

بنابراین، نکته اصلی این است که ساعت های آلپینا به خوبی ساخته شده اند و سطح بالایی از دقت و کارکرد را دارند. بدیهی است که ظاهری بسیار لوکس تر از مثلاً کاسیو ارائه می دهند؛ اما طبیعتا باید برای آن هزینه کنید.

برند سیکو (Seiko)

این شرکت ژاپنی، که در سال 1881 در توکیو تأسیس شد، در طول دهه ها جایگاه خاصی در صنعت ساعت سازی به دست آورده است. در حالی که سیکو در درجه اول فراوری نماینده ساعت های ارزان بود، اکنون یکی از فزونین شرکت های ساعت در دنیا است که طیفی از مدل ها را در محدوده های قیمتی مختلف با سطوح بالاتری از طرز کار و دقت پوشش می دهد.

بنابراین، چه دنبال ساعت ارزان باشید چه گران، از بین مدل های ساعت سیکو می توانید مدل مناسب خود را پیدا کنید. سیکو نقشی حیاتی در توسعه ساعت شناسی ایفا نموده است که آن را بیش از پیش دوست داشتنی تر می نماید. این برند به خاطر آوردن اولین ساعت های مچی کوارتز به دنیا مشهور است. اگر دنبال فزونین برند ساعت مچی زنانه با قیمت مناسب هستید، سیکو تنوع قابل توجهی دارد. این برند مدل های مردانه هم دارد و فزونین مارک ساعت مچی ست مردانه و زنانه است.

برند اسپریت (Esprit)

یکی از فزونین برند های ساعت مچی زنانه و مردانه ساعت اسپریت است. این برند ساعت مچی در سال 1968 در کالیفرنیا پایه گذاری شد. تمرکز این برند بر فلسفه جشن گرفتن انسان های واقعی و همراهی با هم، پایدار است. شعار این برند این است: می خواهیم از خوش تیپ بودن حس خوبی داشته باشید.

این برند تنوع زیادی در محصولات مرتبط با مد دارد و محصولات آن فقط به ساعت محدود نمی شود. امروزه در تمام کشورهای دنیا می توانید محصولات باکیفیت و ارزان اسپریت را بخرید. ساعت های این برند هم بسیار متنوع است و تمام سبک ها و سلیقه ها را در بر می گیرد.

برند کیو اند کیو (Q and Q)

یکی از ارزان ترین ساعت های این لیست برند کیو اند کیو است. این برند ژاپنی ساعت هایی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول فراوری می نماید. نام این برند در واقع برگرفته از عبارت Quality and Quantity به معنی کیفیت و کمیت است. یعنی هم به کیفیت آن توجه می شود هم به توزیع گسترده آن در سراسر دنیا تا تمام مردم بتوانند از ساعتی باکیفیت و ارزان بهره مند شوند. این برند از سال 1976 تا به حال بیش از 500 میلیون ساعت را در بیش از 120 کشور دنیا فروخته است. طراحی این برند بسیار متنوع است و برای هر نوع سلیقه، استایل و مناسبتی می توانید یک ساعت مجذوب کننده از این برند انتخاب کنید.

برند اومکس (Omax)

برند ساعت مچی اومکس در سال 1946 در ژنو سوئیس پایه گذاری شد و از همان ابتدا به یکی از برندهای مشهور ساعت در کل دنیا تبدیل شد. در دهه 70 میلادی، این برند بیشترین صادرات را از سوئیس داشت. این شرکت از ابتدا بیشتر از هر چیز روی طراحی و کیفیت محصولات خود تمرکز نموده است. این برند در سال 1974 با برند مشهور دیگری به نام Andre le Marquand همکاری کرد و یک کالکشن بی نظیر از محصولات تحت عنوان Spaceman فراوری کرد. این مجموعه جلوتر از زمان خودش بود و مورد توجه مردم در سراسر دنیا نهاده شد. این مجموعه حالا از ژاپن به فعالیت خود ادامه می دهد و ساعت هایی باکیفیت با قیمت معقول فراوری می نماید.

جمع بندی

امروز اگر گشتی در ساعت فروشی ها و سایت های فروش آنلاین بزنید، ساعت هایی از 200 هزار تومان تا چند میلیارد تومان پیدا می کنید. هر بودجه ای که داشته باشید، با یاری این لیست می توانید ساعت مناسب خود را بخرید. مطمئن باشید برندهایی که معرفی کردیم، شما را ناامید نمی نمایند و از طراحی، زیبایی و کیفیت هر برند ساعت مچی نسبت به قیمتی که می پردازید، لذت خواهید برد.

منابع: Luxe.digital, Watchesyoucanafford

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین برند ساعت مچی را بشناسید؛ از پیاژه تا کیو اند کیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برند ساعت مچی را بشناسید؛ از پیاژه تا کیو اند کیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید