متقاضیان عادی عقب بایستید؛ طرحی ویژه مادران و دارندگان خودرو های فرسوده

به گزارش بابا آب داد، گروه صنعتی ایران خودرو از امروز (شنبه 26 آذر ماه) طرح فروش فوق العاده دو محصول خود را تنها ویژه مادران (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) و دارندگان خودرو های فرسوده (طرح جایگزینی خودرو های فرسوده) به مدت سه روز اجرا می کند و قرعه کشی آخرین روز از ماه جاری انجام خواهد شد.

متقاضیان عادی عقب بایستید؛ طرحی ویژه مادران و دارندگان خودرو های فرسوده

به گزارش ایسنا، پس از گذشت تقریباً سه هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو که چهارمین دوره عرضه از طریق خود ایران خودرو پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودرو ها بود، حال این گروه خودروسازی طرح فروش فوق العاده دو محصول سورن پلاس دوگانه سوز و پارس ELX با موتور XU 7 p به روش قرعه کشی را به اجرا در آورده است.

این دو محصول ایران خودرو در این مرحله از فروش در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (یازدهمین طرح ویژه مادران) و طرح جایگزینی خودرو های فرسوده (ششمین طرح ویژه دارندگان خودرو های فرسوده) عرضه می شود؛ ایران خودرو در این مرحله از فروش سهمی برای متقاضیان عادی در نظر نگرفته است.

متقاضیان از ساعت 10 صبح امروز (شنبه 26 آذر ماه) به مدت سه روز (تا خاتمه روز دو شنبه 28 آذر ماه) فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

قیمت خودرو ها برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت قطعی است و برای متقاضیان طرح جایگزینی خودرو های فرسوده طبق اعلام ایران خودرو بر اساس قیمت اعلامی از طریق این گروه صنعتی که بصورت ماهانه بر روی سایت ایران خودرو اعلام می شود و تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده و مجاز شدن مشتری برای ثبت نام خواهد بود. موعد تحویل خودرو ها سه ماهه از زمان واریز وجه از طریق منتخبان خواهد بود.

مراسم قرعه کشی پس از خاتمه مهلت ثبت نام، در روز چهارشنبه هفته جاری (30 آذر ماه) در حضور کنندگان نهاد های نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco-ir به صورت زنده پخش می شود.

امکان ثبت نام حتی برای مادران زیر 18 سال و بدون گواهینامه!

در شرایط ثبت نام برای متقاضیان طرح ویژه مادران، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی و شماره تلفن همراه به نام فرد متقاضی ذکر شده است و تاکید شده است که دارا بودن گواهینامه در طرح ویژه مادران الزامی نیست و حتی برای مادران زیر 18 سال (البته دارای دو فرزند و بیشتر) امکان پذیر است.

شرایط ثبت نام در طرح جایگزینی خودرو های فرسوده نیز به اختصاص یک دستگاه به هر کدملی و شماره تلفن به نام متقاضی محدود است.

منبع: فرارو

به "متقاضیان عادی عقب بایستید؛ طرحی ویژه مادران و دارندگان خودرو های فرسوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان عادی عقب بایستید؛ طرحی ویژه مادران و دارندگان خودرو های فرسوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید