عکس ، این ابرخودروها از طریق هوش مصنوعی طراحی شده است

به گزارش بابا آب داد، گجت نیوز نوشت: شرکت Veygo با استفاده از هوش مصنوعی به این پرسش که ابر خودروها در آینده چگونه خواهند بود پاسخ داد. در ادامه می توانید تصاویری خیره کننده از ابر خودروهای آینده را مشاهده کنید.

عکس ، این ابرخودروها از طریق هوش مصنوعی طراحی شده است

بدون شک آینده صنعت خودرو از آن خودروهای برقی خواهد بود و خودروسازان نیز برای الکتریکی سازی محصولات خود عزم جدی دارند، اما در این میان ابر خودروها در آینده چگونه خواهند بود؟ در حال حاضر نیز خودروسازان بزرگ توانستند سوپر اسپرت ها و هایپرکارهای الکتریکی خاصی را طراحی کنند، اما آیا طراحی این خودروها در آینده دگرگون خواهد شد؟

به همین علت شرکت بریتانیایی Veygo با استفاده از هوش مصنوعی توانست به این پرسش که ابر خودروها در آینده چگونه خواهند بود پاسخ دهد. در ادامه می توانید تصاویری خیره کننده از ابر خودروهایی که از طریق هوش مصنوعی طراحی شده اند را مشاهده کنید:

طراحی ابر خودروهای آینده با هوش مصنوعی

شرکت Veygo با استفاده از هوش مصنوعی همانند سایر ابرخودروها که فقط ثروتمندان توان خرید آنها را دارند، خودروهایی با طراحی عجیب و خیره کننده را طراحی کرده است. البته این خودرو از طراحی مجذوب کننده و زیبایی برخوردار نیستند، اما به گونه ای طراحی شدند که نگاه بیننده را به خود جلب می کنند.

این هوش مصنوعی توانسته آینده ابر خودروهای شرکت های لامبورگینی، فراری، مک لارن، مازراتی، پورشه، استون مارتین و آئودی را با الهام از محصولات برجسته آنها طراحی کند. هرچن این خودروها از طراحی عجیبی بهره می برند، اما با توجه به اینکه ابرخودروها همواره با خودروهای معمولی متمایز بودند، ممکن است خودروسازان در آینده سوپر اسپرت هایی مشابه آنها را برای مشتریان ثروتمند خود طراحی کنند.

شرکت بریتانیایی Veygo برای خلق این تصاویر از تکنولوژی Midjourney که یک آزمایشگاه تحفیقاتی مستقل بوده استفاده کرده است. این آزمایشگاه از طریق وب سایت خود امکانی را فراهم کرده تا کاربران با عضویت در آن بتوانند موقیت های مختلف آینده را تجسم کنند.

گالری تصاویر

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، این ابرخودروها از طریق هوش مصنوعی طراحی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این ابرخودروها از طریق هوش مصنوعی طراحی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید