قیمت دو خودرو کوییک و کوییک S در بازار و کارخانه

به گزارش بابا آب داد، قیمت کوییک با افزایش یک میلیون تومانی نسبت به روز معاملاتی گذشته به 207 میلیون تومان رسید. در نخستین روز هفته جاری نیز کوییک با کاهش دو میلیون تومانی نسبت به روز پنج شنبه روبرو شد و به 206 میلیون تومان رسید.

قیمت دو خودرو کوییک و کوییک S در بازار و کارخانه

به گزارش بابا آب داد، چهارشنبه 12 مرداد نیز کوییک به قیمت 209 میلیون تومان خرید و فروش می شد، که حالا پس از گذشت هفت روز با افت دو میلیون تومانی روبرو شده است. یک ماه قبل نیز این خودرو 212 میلیون تومان قیمت داشت.

در نخستین روز معاملاتی امسال نیز کوییک 194 میلیون تومان قیمت خورده بود که حالا پس از 137 روز، این محصول سایپا رشد 13 میلیون تومانی را به ثبت رسانده است. در مقایسه با 365 روز قبل نیز شاهد افزایش قیمت 43 میلیون تومانی هستیم.

در خصوص تفاوت قیمت کارخانه و بازار کوییک نیز به حدود 39 میلیون تومان می رسد. هم اکنون نارنجی پوشان جاده مخصوص این خودرو را به قیمت 168 میلیون و 74 هزار تومان به فروش می رسانند، اما پس از ورودش به بازار با رشد 38 میلیون و 926 هزار تومانی روبرو می گردد.

قیمت بازار و کارخانه کوییک S

قیمت کوییک S در بازار نیزدر بازار معاملاتی امروز روی سطح 229 میلیون تومان متوقف شد، تا این خودرو پس از گذشت 11 روز همچنان بدون تغییر باقی بماند. ماه گذشته نیز کوییک S حدود 235 میلیون تومان قیمت داشت که حالا پس از گذشت 31 روز، افت 6 میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

در نخستین روز ورود کوییک S به بازار هم، این خودرو میان خریداران و فروشندگان به قیمت 238 میلیون تومان دست به دست می شد.

اختلاف قیمت کارخانه و بازار کوییک S نیز به 44 میلیون تومان می رسد. در واقع سایپا نسخه S را به قیمت 184 میلیون و 662 هزار تومان می فروشد که به محض ورودش به بازار، رشد 44 میلیون و 338 هزار تومانی را تجربه می نماید.

منبع: فرارو

به "قیمت دو خودرو کوییک و کوییک S در بازار و کارخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت دو خودرو کوییک و کوییک S در بازار و کارخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید