معرفی معروف ترین سواحل جنوب شرقی آسیا

به گزارش بابا آب داد، کشورهای بخش جنوب شرقی آسیا بین دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته اند. از این رو سواحل فراوانی در اطراف آن ها وجود دارد که در کنار سایر دیدنی ها و شگفتی های این منطقه ها، مقاصدی مجذوب کننده و هیجان انگیز برای گردشگران محسوب می شوند. هتل های عالی، غذاهای متنوع و خوشمزه، فعالیت ها و تفریحات هیجان انگیز و امکانات رفاهی که برای مسافران و گردشگران فراهم شده است، باعث شده تا کشورهای منطقه جنوب شرقی آسیا برای تمامی سلیقه ها مجذوب کنندهیت داشته و عنوان یکی از پرگردشگرترین مقاصد جهان را به خود نسبت دهند. با توجه به این موارد، در مطلب زیباترین سواحل جنوب شرقی آسیا قصد داریم برترین سواحل جنوب شرقی آسیا را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از بین سواحل متعدد این منطقه، براساس سلیقه خود برترین انتخاب را داشته و از سفرتان لذت بیشتری ببرید. معروف ترین سواحل جنوب شرقی آسیا که در ادامه معرفی می شوند کمتر شناخته شده اند، از این رو نسبت به سواحل معروف خلوت تر بوده و مکان مناسب تری برای آرامش و استراحت می باشند.

معرفی معروف ترین سواحل جنوب شرقی آسیا

سواحل تماشای و مجذوب نماینده آسیا

منطقه جنوب شرقی آسیا در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از جهانگردان خارجی، خصوصا آمریکایی ها قرار گرفته و با افزایش سیستم حمل و نقل هوایی، انجام این سفرها نیز آسان تر و بیشتر شده است. بسیاری از جهانگردان آمریکایی و اروپایی ترجیح می دهند تا تعطیلات خود را در سواحل زیبا و آرام این منطقه ها سپری کرده و به تماشای شگفتی های منحصر بفرد آن در بین برترین سواحل جنوب شرقی آسیا بپردازند. از این رو معمولا با پرواز به یکی از جزایر سنگاپور یا هنگ کنگ می روند و از آنجا با ماشین از جزایر نزدیک بازدید کرده و گشت و گذار یک روزه ای را در سواحل مورد علاقه خود انجام می دهند. جهانگردان می توانند علاوه بر استراحت و تماشای منظره ها از تفریحات هیجان انگیزی مانند غواصی، شنا نیز در یکی از معروف ترین سواحل جنوب شرقی آسیا برخوردار باشند.

به کدام جزیره برویم؟

جزیره بالی در اندونزی و پوکت در تایلند از جمله جزایر معروف این منطقه هستند که به علت امکانات فوق العاده و تفریحات متنوع و بی نظیری که دارند، جز پرطرفدارترین ها محسوب می شوند اما به تازگی اغلب مسافران ترجیح می دهند سواحل ناشناخته تر و خلوت تر را در بین زیباترین سواحل جنوب شرقی آسیا برای اقامت خود انتخاب نمایند. جزایری که خصوصی تر بوده و کمی دنج تر باشد. از این رو بیشتر به سمت جزایر فیلیپین، بورنئو، هندوستان و کامبوج کشیده شده اند. این جزایر گرچه خلوت تر و ناشناخته تر هستند اما زیبایی های فراوانی برای بازدید دارند. ضمن اینکه از لحاظ اقامت و هزینه های دیگر نیز بسیار مقرون به صرفه تر و مقرون بصرفه تر در بین زیباترین سواحل جنوب شرقی آسیا می باشند. برای کاهش هزینه های سفر و تماشای این سواحل مجذوب نماینده در بین برترین سواحل جنوب شرقی آسیا می توانید بلیت های مقرون به صرفه پرواز را تهیه نمایید. برای اقامت بهتر است هتل های سه ستاره و چهارستاره را انتخاب کنید که از لحاظ قیمت و هزینه بسیار مقرون بصرفه و مقرون به صرفه هستند. تهیه غذاهای مقرون به صرفه قیمت نیز در این منطقه ها بسیار آسان است. شما می توانید خوشمزه ترین غذاها را با قیمتی بسیار مناسب از غذاخوری های محلی و خیابانی تهیه کنید. این غذاخوری ها در بخش های جهانگردی و بازارچه ها به وفور دیده می شوند.

ساحل رادهاناگار ( Radhanagar ) در جزیره هولاک

جزایر آندامان ( Andaman ) گروهی از جزایر هستند که در اقیانوس هند و در میان خلیج بنگال و میانمار واقع شده اند. این جزایر مورد توجه بسیاری از جهانگردان قرار داشته و یکی از محبوب ترین مکان های جهانگردی در بین معروف ترین سواحل جنوب شرقی آسیا محسوب می شوند. جزیره هولاک (Havelock) یکی از بزرگترین جزایر آندمان است که ساحل رادهاناگار را در خود دارد. اگر دوست دارید تا تصویر زیبایی از رنگ طلایی خورشید بر روی آب های زلال دریا را در هنگام غروب تماشا کنید، این ساحل را در بین زیباترین سواحل جنوب شرقی آسیا از دست ندهید. غروب زیبا و امواج درخشان آب، شن های سفید، درختان سبز نخل و آب های فیروزه ای و تمیز در کنار هم منظره ای فوق العاده و منظرهی تماشای و رویایی ایجاد نموده اند. همین زیبایی ها باعث شده تا جهانگردان برای یک مقصد کوتاه مدت یک روزه به این ساحل آمده و از امکانات رفاهی و تفریحی که برای استقبال و پذیرایی از آنان آماده شده، لذت ببرند. از جمله این امکانات می توان به رختکن ها و کمدهای قفل دار برای تعویض لباس و قرار دادن وسایل در هنگام شنا اشاره نمود. علاوه بر این ها اگر خیلی خوش شانس باشید ممکن است بتوانید فیل هایی را که گهگاه در این منطقه به گشت و گذار می پردازند، مشاهده نمایید.

ساحل ریلی ( Railay ) در جزیره کرابی ( Krabi )

جزیره کرابی یکی از زیباترین و بکرترین جزایر کشور تایلند است که در ساحل دریای آندامان قرار گرفته است. این جزیره زیبا با طبیعتی خیره نماینده، سواحل شنی سفید، صخره های تماشای و آبشارهای بی نظیر یکی از محبوب ترین نقاط جهانگردی این کشور محسوب می گردد. اگر به تایلند سفر کردید، بازدید از این جزیره و سواحل دنج ریلی را از دست ندهید. بسیاری از جهانگردان این جزیره را به عنوان یک سفر یک روزه انتخاب می نمایند. برای رسیدن به این ساحل در بین برترین سواحل جنوب شرقی آسیا باید از شهر آئو ننگ ( Ao Nang ) حرکت کرده و با کرایه یک قایق مسیر رفت و برگشت خود را طی کنید. در اینجا تفریحات متنوع آبی چون کایاک سواری و غواصی انتظار شما را می کشد. علاوه بر این می توانید در کناره ساحل قدم زده و بر روی صخره های زیبای آن به صخره نوردی بپردازید.

ساحل آگوندا ( Agonda ) در گوا (Goa)

گوا، یک شهر استانی و بندری در جنوب غربی کشور هندوستان است که از لحاظ تاریخی نیز بسیار با اهمیت بوده و مورد توجه جهانگردان قرار گرفته است. سواحل بسیاری در این استان وجود دارند که از بین آن ها می توان به ساحل معروف اشوم ( Ashwem ) اشاره نمود که بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است. اگر در پی مکانی خلوت و آرام هستید، می توانید ساحل آگواندا در جنوب گوا را برای استراحت و تفریح انتخاب نمایید. این ساحل در بین معروف ترین سواحل جنوب شرقی آسیا علی رغم زیبایی های بی نظیر و مجذوب نمایندهیت های فوق العاده ای که دارد، از چشم جهانگردان دور مانده و به مکانی دنج و دوست داشتنی تبدیل شده است. این ساحل جز منطقه ها محافظت شده می باشد، از این رو بسیار تمیز بوده و حتی فروشندگان دوره گرد نیز اجازه ورود به آن را ندارند. شما می توانید این ساحل را به عنوان اقامتگاه انتخاب کنید و از تفریحات مجذوب نمایندهی چون قایق سواری و تماشای دلفین ها برخوردار باشید. علاوه بر آن این امکان را دارید که در رستوران های این ساحل انواع غذاهای خوشمزه را نوش جان کرده و از فروشگاه هایی که در اینجا وجود دارند، خرید نمایید. تماشای لانه سازی و تخم گذاری دسته جمعی لاک پشت ها در ماه های مه و اکتبر و تماشا لاک پشت های کوچکی که از تخم بیرون آمده اند، از دیگر تماشای های هیجان انگیزی است که در ساحل آگوندا در بین زیباترین سواحل جنوب شرقی آسیا می توانید، مشاهده نمایید.

ساحل جزیره کوه رانگ (Koh Rong ) در کامبوج

کوه رانگ، دومین جزیره بزرگ کامبوج است که به علت منظره ها بکر و دست نخورده ای که دارد، مورد توجه قرار گرفته است. هیچ جاده ای در کوه رانگ دیده نمی گردد، ماشین به ندرت در این جزیره رفت و آمد می نماید و در نتیجه سکوت و آرامش در اینجا حکم فرماست. ممکن است در طی روزهایی که در رانگ اقامت دارید، ساعت های متمادی برق نداشته باشید. از آسمان خراش ها و ساختمان های مدرن هم خبری نیست. در یک جمله با سفر به این جزیره در بین برترین سواحل جنوب شرقی آسیا می توانید تایلند 20 سال پیش را مشاهده نمایید. همه این موارد در کنار هم باعث شده تا جزیره کوه رانگ به جزیره ای آرام و ساکت تبدیل شده و مکانی مناسب برای استراحت و تفریح باشد. گردشگاه سانگ سا ( Song Saa ) یک گردشگاه ساحلی بی نظیر در کوه رانگ است که کاملا سازگار با محیط زیست طراحی شده و می تواند یک مکان ایده آل برای اقامت مسافران محسوب گردد. برای اقامت در این مکان می توانید کلبه های روی آب یا ویلاهای جنگلی را انتخاب کرده و از تسهیلات و امکانات رفاهی آن ها برخوردار باشید. تماشای زیبایی های بکر و دست نخورده این جزیره، غروب های تماشای، آب های زلال و روستاهای ماهیگیری آرامی که در اینجا قرار دارند، رانگ را به یکی از مجذوب نماینده ترین نقاط جهانگردی کامبوج تبدیل کرده است. جالب است بدانید بخشی از عایدی گردشگاه سانگ سا صرف هزینه تحصیل بچه ها بومی این منطقه می گردد.

ساحل پادانگ پادانگ ( Padang Padang ) در جزیره بالی

جزیره بالی یکی از مهمترین مراکز جهانگردی جهانست که در کشور اندونزی واقع شده است. ساحل پادانگ پادانگ یکی از معروف ترین و زیباترین سواحل این جزیره است که به علت موج های خروشانی که دارد مورد توجه بسیاری از موج سواران قرار داشته و آن ها را از چهارگوشه جهان به بالی می کشاند. مکانی آرام با صخره هایی در اطراف آن، منظره ها شگفت انگیزی ایجاد نموده که مانند آن را در هیچ کجای جهان نمی توان دید. برای رسیدن به این ساحل زیبا در بین زیباترین سواحل جنوب شرقی آسیا باید سراشیبی ها و مسیر ناهمواری را پشت سر بگذارید. آنگاه پس از عبور از یک غار، به ساحل کوچک پادانگ خواهید رسید. جالب است بدانید که این ساحل همان جایی است که بخش هایی از فیلم پرمخاطب Eat, Pray, Love (بخور، نیایش کن، مهر بورز) در آن فیلمبرداری شده است. فیلمی که جولیا رابرتز در آن به نقش آفرینی پرداخته است.

جزیره نیکوی ( Nikoi ) در سنگاپور

نیکوی، نام یک جزیره خصوصی است که حدود نیم ساعت با سنگاپور فاصله داشته و با قایق قابل دسترسی است. در اینجا هیچ فعالیت تفریحی و سرگرم نماینده ای وجود ندارد. تنها کاری که می توانید انجام دهید دراز کشیدن بر روی شن های ساحل و استراحت در آرامش بی میزان این منطقه است. شما می توانید یک نوشیدنی خنک میل کنید و غروب زیبا و منحصر بفرد خورشید را از جزیره نیکوی به تماشا بنشینید. در این جزیره تنها 15 ویلای مسکونی برای اقامت وجود دارد که همواره از قبل رزرو شده و پر می باشند. از این رو اگر قصد دارید تا تعطیلات خود را در این بهشت آرام و رویایی بگذرانید، باید از قبل به فکر رزرو اقامتگاه خود در یکی از معروف ترین سواحل جنوب شرقی آسیا باشید.

جزیره لنگکاوی ( لنکاوی ) در مالزی

لنگکاوی در واقع یک مجمع الجزایر است که در سواحل شمال غربی مالزی قرار گرفته است. بسیاری از جزایر لنگکاوی مسکونی نبوده و امروزه تبدیل به مکان های عجیبی شده اند. همین عجیب بودن و خاص بودن این جزایر است که باعث استقبال جهانگردان از آن ها شده و توانسته سلایق متفاوت آن ها را پوشش دهد. نام بزرگترین جزیره این مجمع الجزایر پولائو لنگکاوی است، به همین علت به آن لنگکاوی گفته می گردد. جهانگردان جزیره لنگکاوی دو انتخاب دارند. آن ها می توانند یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره این جزیره با امکانات عالی و فوق العاده را برای اقامت انتخاب نمایند و از چشم میزانای بی نظیری که بعضی از آن ها به ساحل دریا دارند، لذت ببرند. Datai و Four Seasons دو هتل لوکس در لنگکاوی هستند. انتخاب بعدی تفریح در ساحل عمومی ( Rhu beach ) می باشد. تماشای چشم میزانایی از شن های سفید در کنار رنگ فیروزه ای اقیانوس و گشت و گذار در فروشگاه های سوغاتی این ساحل از جمله فعالیت هایی است که جهانگردان می توانند از آن در بین برترین سواحل جنوب شرقی آسیا برخوردار باشند. علاوه بر این جهانگردان می توانند بر قایق های محلی سوار شده و به تماشای درخت های مانگورو بروند.

جزایر گیلی ( Gili Islands ) در اندونزی

اندونزی دارای جزایر کوچک و بزرگ بسیاری است که از معروف ترین آن ها می توان به جزیره بالی اشاره نمود. بالی، پوکت و گیلی جزایر سه گانه ای هستند که از لحاظ زیبایی در یک سطح بوده و مورد توجه جهانگردان بسیاری از سراسر جهان قرار دارند اما از بین این سه جزیره، گیلی با همه زیبایی که دارد، کمتر شناخته شده و خلوت تر و دنج تر می باشد. گیلی در واقع یک مجمع الجزایر است که از سه جزیره کوچک گیلی تراوانگان (Gili Trawanga)، گیلی منو (gili meno) و گیلی ایر (gili air) تشیل شده است. گیلی تراوانگان بزرگتر از سایر جزیره ها بوده و علاقمندان بیشتری نیز دارد. تفریح های شبانه، تفریحات و بازی های آبی و حال و هوای متفاوت این جزیره باعث جذب جهانگردان به سمت آن شده است. اگر به همراه همسر خود برای یک سفر رومانتیک دونفره برنامه ریزی می کنید یا به ماه عسل می روید، می توانید گیلی منو را برای اقامت انتخاب نمایید. در بین سه جزیره گیلی، گیلی منو عاشقانه تر بوده و مورد علاقه بسیاری از زوج های جوان می باشد. در این جزیره در بین معروف ترین سواحل جنوب شرقی آسیا لاک پشت های دریایی فراوانی وجود دارند که در جهان مشهور هستند. جزیره گیلی ایر آرامترین جزیره در بین این سه جزیره است که امکان تماشای چشم میزانای زیبای کوهستان لومبوک ( Lombok mountains ) را برای جهانگردانش فراهم می آورد. اگر در پی یک سفر آرام هستید، می توانید این جزیره را برای اقامت انتخاب کرده و از شلوغی ها دور باشید. شما می توانید بر اساس علایق خود یکی از این سه جزیره را برای اقامت انتخاب نمایید. در هریک از آن ها که ساکن باشید این امکان را دارید که زندگی متنوع دریایی و چشم میزانای بی نظیری از شن های سفیدرنگ ساحل و آب های زلال را به تماشا نشسته و به تفریحاتی چون غواصی بپردازید. غواصی با لوله های تنفسی در زیر آب، تصاویر شگفت انگیزی از ماهی های رنگارنگ و لاک پشت های دریایی را در مقابل چشمان شما در بین برترین سواحل جنوب شرقی آسیا قرار می دهد.

ساحل شامگاه ( Sunset ) در جزیره کولیپ (Ko Lipe)

جزیره کولیپ یکی از مقرون به صرفه ترین جزایر تایلند است که در بخش جنوبی این کشور واقع شده است. چشم میزانای زیبا، مکان های تماشای، تفریح ها و غذاهای دریایی متنوع از جمله مواردی است که باعث جذب جهانگرد به این جزیره شده است. ساحل شامگاه ساحل بسیار زیبایی است که همان طور که از نامش پیداست غروبی شگفت انگیز و فوق العاده تماشای دارد و همین غروب مجذوب نماینده باعث شده تا جزیره کولیپ به یکی از عاشقانه ترین جزایر این منطقه تبدیل گردد. مسافران این مکان در پلاژهایی که رو به ساحل وجود دارد، جمع شده و در کنار هم غروب منحصر بفرد و به یادماندنی این جزیره را به تماشا می نشینند. شما می توانید در هنگام تماشای این منظره زیبا یک غذای دریایی خوشمزه را به همراه یک دلستر محلی سفارش داده و از لحظات خود در یکی از زیباترین سواحل جنوب شرقی آسیا لذت ببرید.

ساحل سفید ( White Beach) در جزیره بوراچای ( Boracay )

اگر در پی یک مکان رویایی با چشم میزانایی زیبا و تفریحاتی متنوع هستید، پیشنهاد می کنیم به جزیره بوراچای در فیلیپین بروید. نشستن بر روی شن های سفید این جزیره و تماشای منظره زیبایی که آب های گرم و فیروزه ای ایجاد نموده اند، بخشی از زیباترین تصاویری است که می توانید در سفر خود شاهد آن باشید. بعلاوه این امکان برای شما وجود دارد که از فروشگاه های متعدد این جزیره تماشا کرده و در رستوران های متنوع آن انواع غذاهای خوشمزه را نوش جان کنید. تفریحاتی چون شیرجه زدن در خط ساحلی، غواصی، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب موارد دیگری هستند که در این جزیره از آن برخوردار خواهید بود. ساحل سفید یکی از معروف ترین سواحل این جزیره است و هواداران زیادی در بین جهانگردان دارد. برای استفاده از این ساحل زیبا بهتر است صبح زود به آنجا بروید تا بتوانید در گوشه ای از ساحل چادر زده و از آرامش آن بهره ببرید. شب ها این ساحل میزبان برنامه های مختلفی چون جشن ها، دورهمی ها، اجرای موسیقی زنده می باشد. اگر قصد اقامت در این ساحل را در بین برترین سواحل جنوب شرقی آسیا دارید، ما به شما اقامتگاه سانگری لا ( Shangri-La ) را معرفی می کنیم. سانگری لا برترین اقامتگاه این جزیره است و در محوطه ساحلی خود پلاژهای دنج برای تماشای غروب آفتاب دارد. علاوه بر این، سوییت های این اقامتگاه مشرف به اقیانوس بوده و چشم میزانای زیبایی را برای میهمانان خود به نمایش می گذارند.

ساحل نانوک (Non Nuoc) در دانانگ (Da Nang)

دانانگ شهری بندری است که در سواحل شرقی کشور ویتنام و در ساحل دریای جنوبی چین قرار گرفته است. این مکان یک انتخاب مناسب برای جهانگردان ماجراجو و عاشقان هیجان می باشد. اگر اهل ورزش موج سواری هستید، این ساحل زیبا، مجذوب نماینده و مواج را از دست ندهید. نانوک بیشتر مناسب موج سواری است تا شنا! افرادی که قصد شنا دارند، معمولا زیاد از ساحل دور نمی شوند تا درگیر موج های خروشان آن نشوند. جهانگردان ساحل زیبای نانوک می توانند بر روی یک صندلی آفتاب گیر در کنار ساحل نشسته و حمام آفتاب بگیرند و از تماشای چشم میزانای زیبای اطراف آن لذت ببرند. جهانگرد هایی که با این مکان آشنایی دارند می دانند که باید با شکم خالی به اینجا بیایند تا بتوانند از خوردن غذاهای خوشمزه ویتنامی در رستوران های زنجیره ای ساحل لذت کافی برده و طعم آن ها را در فکر خود ثبت نمایند. علاوه بر رستوران ها، فروشندگان دوره گردی در ساحل حضور دارند که غذاها و نوشیدنی های محلی را برای بازتماشامایندکان و جهانگردان آماده می نمایند. پیشنهاد می کنیم خوردن غذاهای محلی این منطقه را در بین زیباترین سواحل جنوب شرقی آسیا به هیچ عنوان از دست ندهید.

ساحل مرجانی ( Coral Beach ) در جزیره ماموتیک ( Mamutik )

جزیره ماموتیک جزیره ای بکر و دست نخوره است که به علت صخره های مرجانی اش معروفیت یافته و یکی از برترین مکان ها برای غواصی و شنا می باشد. این جزیره در کشور مالزی قرار داشته و تنها 15 دقیقه با شهر کوتاکینابالو ( Kota Kinabalu ) فاصله دارد که می توان با قایق این مسافت را طی کرده و به ماموتیک رسید. ماموتیک نیز مانند دیگر جزایر بخش جنوب شرقی آسیا، منظره های تماشای و چشم میزانایی شگفت انگیز و رویایی دارد. برای بازدید از ساحل مرجانی می توانید در جزیره ماموتیک قدم زده و به سمت شرق آن پیش بروید. این ساحل زیبا پوشیده از تکه های بزرگی از صدف و مرجان است و همین آن ر ا از دیگر سواحل متفاوت کرده است. شاید دلتان بخواهد تعدادی از این صدف ها را جمع آوری کرده و به عنوان یادگاری از سفر با خود به خانه ببرید اما توجه داشته باشید که این کار ممنوع است و شما اجازه انجام آن را در یکی از معروف ترین سواحل جنوب شرقی آسیا ندارید.

ساحل لانگ بیچ ( Long Beach ) در جزیره کورور ( Koror )

ساحل لانگ بیچ یکی از زیباترین سواحل جهانست که در جزیره کورور، واقع در جمهوری پالائو قرار گرفته است. دسترسی به این ساحل زیبا فقط در زمان جزر آب اقیانوس ممکن است. همین مسئله باعث شده تا گردش در این ساحل بسیار محدود بوده و در زمان های خاصی اتفاق بیفتد. اگر فرصت این را داشته باشید که به بازدید از لانگ بیچ بروید، با چشم میزانایی بی نظیر از رنگ آبی اقیانوس روبرو خواهید شد که مانند آن را فقط در کارت پستال های و عکس های زیبای طبیعت دیده اید. با توجه به خلوت بودن این جزیره، لانگ بیچ یک حال و هوای خصوصی داشته و برای استراحت و سفر ماه عسل مکان بسیار مناسبی است. جهانگردان این ساحل می توانند از تفریحاتی مانند غواصی برخودار باشند. غواصی در زیر آب های این جزیره جهانیی شگفت انگیز از انواع گیاهان و جانوران دریایی مانند مرجان های قارچی و خرچنگ های زاهد گوشه نشین در مقابل چشمان شما قرار می دهد. بعلاوه در هنگام جزر کامل یک شاهراه شنی از کران ماسه ها در وسط اقیانوس ظاهر می گردد که قدم زدن بر روی آن تجربه ای فوق العاده بوده و لحظات خوبی را برای شما می سازد.

خلیج جیمباران ( Jimbaran ) جزیره بالی

جزیره بالی در اندونزی یکی از معروف ترین جزایر این منطقه است که به علت محبوب بودن و پرجهانگرد بودن، امکانات رفاهی و تفریح های زیادی در آن دیده می گردد. اگر تصمیم دارید تا تعطیلات خود را در بالی بگذرانید، پیشنهاد می کنیم یک روز از سفر خود را به ساحل زیبای جیمباران اختصاص دهید. در اینجا هتل ها و رستوران های لوکسی وجود دارد که برترین و مجلل ترین امکانات را برای افراد آماده کرده و انواع غذاهای خوشمزه را برای مهمانان خود سرو می نمایند. شما می توانید در یکی از هتل رستوران های این ساحل برای خودتان یک اتاق رزرو کنید و میزی رو به ساحل داشته باشید. با این کار در حین خوردن غذای لذیذی که سفارش داده اید، این امکان را دارید که منظره بسیار زیبایی را نیز تماشا کنید. آلونک های زیبای نزدیک ساحل نیز یک مکان مناسب برای استراحت و صرف غذاست که می توانید در این ساحل از آن برخوردار باشید.

خلیج یالونگ ( Yalong ) در شهر سانیا

سانیا، شهر خلوت و کمتر شناخته ای است که در استان هینان کشور چین قرار گرفته است. ساحل خلیج یالونگ یک ساحل 2 کیلومتری است که در بخش جنوب شرقی این شهر واقع شده و با توجه به این که هنوز در بین جهانگردان کاملا شناخته شده نیست، بسیار دنج تر از سایر سواحل مشابه می باشد. از این رو برای یک سفر دو نفره رمانتیک در یک جای آرام انتخاب بسیار خوبی است. البته توصیه می کنیم در ماه های پر جهانگرد سال مانند تعطیلات کریسمس یا سال نوی چین در فوریه به این مکان سفر نکنید و برنامه سفر خود را برای ماه های دیگر تنظیم نمایید. خلیج یالونگ دارای هتل های لوکس و زیبایی است که می توانید در آن ها اقامت کرده و از امکانات رفاهی فوق العاده ای که در اختیار مهمانان خود قرار می دهند، استفاده نمایید. یکی از این هتل ها، هتل دل باز ( St. Regis ) نام دارد که دارای استخرهای روباز و سواحل خصوصی برای مهمانان خود است. شما می توانید ضمن استفاده از تفریح های این هتل، به تماشای ساحل شگفت انگیز یالونگ بروید و از تفریحات آبی هیجان انگیزی چون کایاک سواری و جت اسکی برخوردار باشید. در سواحل این خلیج دست فروشان محلی به فروش انواع غذاها، آب میوه ها و میوه های تازه مشغول بوده و امکان خوردن غذاهای بومی چینی را برای شما فراهم می نمایند.

منبع: همگردی

به "معرفی معروف ترین سواحل جنوب شرقی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی معروف ترین سواحل جنوب شرقی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید