همایشها و نمایشگاه ها

3 برنامه دولت برای تحریک تقاضای سفر

خبرنگاران : سید مصطفی فاطمی مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی در بازدید از غرفه روزنامه توریسم در دوازهمین نمایشگاه بین المللی پارس در شیراز در گفتگوی با خبرنگار ما از سه برنامه تازه دولت برای تحریک تقاضای سفر اطلاع داد.

26 دی 1401

این ربات تازه همه کار می نماید؛ از تهیه قهوه تا چاپ سه بعدی

یک استارتاپ کره ای موسوم به سوپرنوا (Supernova)، یک بازوی رباتیک هوشمند به نام هیونیت (HUENIT) را طراحی نموده است که رباتی برای یاری به افراد در انجام کار های مختلف خانه و بعلاوه انجام کار های خلاقانه است.

23 دی 1401

متقاضیان عادی عقب بایستید؛ طرحی ویژه مادران و دارندگان خودرو های فرسوده

گروه صنعتی ایران خودرو از امروز (شنبه 26 آذر ماه) طرح فروش فوق العاده دو محصول خود را تنها ویژه مادران (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) و دارندگان خودرو های فرسوده (طرح جایگزینی خودرو های فرسوده) به مدت سه روز اجرا می کند و قرعه کشی آخرین روز از ماه جاری...

4 دی 1401

در حوزه صنایع دستی و گردشگری در اصفهان ظرفیتهای زیادی وجود دارد

استاندار اصفهان گفت: در حوزه صنایع دستی و گردشگری در اصفهان ظرفیتهای زیادی وجود دارد و کوشش داریم توسعه گردشگری را در جهت توسعه مالی بیشتر برای استان رقم بزنیم.

13 مهر 1401

رونمایی از جک J4 برقی کرمان موتور در نمایشگاه ونزوئلا

اولین دوره نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا (Exposición Irán y Venezuela) با حضور 82 شرکت ایرانی و تعدادی از شرکت های ونزوئلایی در کاراکاس مرکز این کشور برگزار گردید.

31 شهریور 1401

اعطای رایگان ویزای چندبار ورود به ایران از مبدأ قطر به تماشاگران جام جهانی

کشور قطر به عنوان اولین کشور خاورمیانه و مسلمان از تاریخ 30 آبان تا 27 آذر سال 1401 میزبان بازی های رقابتی جام جهانی فوتبال 2022 آن هم در نزدیکی و همسایگی کشور ایران است.

14 شهریور 1401

نهمین جشنواره ملی پسته دامغان برگزار می گردد

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نهمین جشنواره ملی پسته دامغان برگزار می گردد.

12 مرداد 1401

برگزاری بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد به تعویق افتاد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، برگزاری بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد به تعویق افتاد.

11 تیر 1401

چگونه وای فای خود را برای تجربه ویدئو کنفرانس بهتری تنظیم کنیم؟

جهان دارد به سوی مدل کار ترکیبی پیش می رود. در این مدل، مردم دائما میان خانه و دفتر کار جابه جا می شوند. در مدل کار ترکیبی، شرکت در جلسات به وسیله ویدئو کنفرانس یک امر عادی است.

1 خرداد 1401

زندگینامه ون گوگ و آنالیز تابلوها شاخص و زندگی پرتلاطم او

سراسر زندگی ون گوگ با جوششهای مذهبی و انسان محبت آمیز اش، با قریحهٔ مقاومت ناپذیرش برای نقاشی، ادامهٔ فتوحات معنوی دشواری است که برای او به قیمت رنج و درد و درنهایت زندگیش تمام می گردد.

27 اردیبهشت 1401

عجیب ترین معماری های سال 2019

ساختمان های عجیبی در سراسر جهان وجود دارند که ظاهر آن ها واقعا باعث شگفتی هستند. سال 2019 شگفت انگیزترین ساختمان ها را به خود دیده است که بعضی از آن ها مسکونی و بعضی دیگر تجاری هستند.

19 اردیبهشت 1401

موزه هنری کیمبل، اثر نورانی لویی کان

موزه هنر کیمبل (Kimbell Art Museum) یکی از موزه های مشهور آمریکا است. لویی کان استاد بزرگ معماری، معمار این موزه بی نظیر است. این موزه در شهر فورت وورث در تگزاس قرار گرفته است. با خبرنگاران همراه باشید.

26 بهمن 1400

مأموریت های ویژه به رئیس نو سازمان فضایی ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور با صدور حکم انتصاب دکتر حسن سالاریه به عنوان رئیس تازه سازمان فضایی ایران، مأموریت های ویژه ریاست این سازمان را ابلاغ کرد.

17 بهمن 1400

الیزه: ماکرون بابت سوء تفاهم با الجزایر متاسف است

کاخ الیزه فرانسه بیان کرد که رئیس جمهور این کشور بابت بروز اختلاف و سوء تفاهم با الجزایر متاسف است.

10 دی 1400

دارایی های دیجیتال در کشور به رسمیت شناخته گردد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون رمز ارز و بلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز در حاشیه بازدید از نمایشگاه و کنگره شبکه، انرژی و شهر هوشمند ترکیه خاطرنشان کرد باید دارایی های دیجیتال در کشور به رسمیت شناخته گردد و در عین حال آگاهی و آموزش های زیربنایی...

8 مرداد 1400

سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در آستانه چاپ 10 هزارمین نام، نام سازمان تغییر می کند

به گزارش خبرنگاران ، آیین رونمایی از پُرتال فروش کتاب سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، دوشنبه (14 تیر ماه) با حضور عیسی علیزاده، معاون امور فرهنگی جهاد دانشگاهی، حامد علی اکبر زاده، رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، عادل تقوی، مدیرکل اداره راهبری امور...

25 تیر 1400

6 کتاب درباره تفکر انتقادی، ابزار تشخیص ادعاهای نادرست

همه ما در زندگی روزمره با انواع و اقسام ادعاها روبرو می شویم؛ هدف اساسی این ادعاها شکل دادن به افکار ما و تأثیر گذاشتن بر رفتارهایمان است. چک کردن کانال های تلگرامی، گوش دادن به رادیو در تاکسی، دیدن تلویزیون در خانه، مکالمه های کاری و حتی صحبت با دوستانمان...

14 تیر 1400

خط و نشان دلار برای رقبا در معاملات خارجی

ارزش دلار مقابل همه ارزهای مهم افزایش یافت.

7 تیر 1400

نمایش دوباره تاریخچه پاریس

موزه کارناواله در پاریس که برای یک پروژه چهارساله بازسازی تعطیل شده بود در شرایطی که هنوز بسیاری از سفرهای بین المللی به دلیل شیوع ویروس کرونا از سر گرفته نشده اند از بیست ونهم می به روی مردم بازگشایی خواهد شد تا گنجینه ای از تاریخچه پاریس، از آثار مربوط...

24 خرداد 1400

آمار متقاضیان دریافت وام نشانگر خسارت های کرونا به کسب کارهای فرهنگی است، پرداخت 300 میلیارد تومان تسهیلات به صنعت نشر

خبرنگاران ، آخرین روز بهمن ماه سال 1398، چشم اقتصاد زخم خورده از تحریم ایران، به کرونا روشن شد. این ویروس یک باره به دنبال اعمال محدودیت های سفت و سخت با هدف پیشگیری از ابتلا، شرایط جدیدی را به کسب و کار ها تحمیل کرد. پیوند تحریم های اقتصادی و شیوع ویروس...

19 فروردین 1400
تعداد: (42)