سریال و پخش خانگی

5 ترفند برای افزایش سرعت مرورگر ها

هنگامی که شروع به کار کردید، ممکن است از تعداد افزونه هایی که می توانید بدون آن زندگی کنید، شگفت زده شوید. اگر برای یک پاکسازی واقعا شدید آماده هستید، سعی کنید همه آن ها را به یکباره حذف کنید و سپس تنها مواردی را که ارزشمند می دانید دوباره نصب کنید....

10 مهر 1401

5 نرم افزار جایگزین ویندوز فایل اکسپلورر که حتما باید امتحان کنید

یکی از مولفه های کلیدی ویندوز که طی سال های طولانی، شاهد تغییرات اساسی نبوده است؛ برنامه فایل اکسپلورر است. در حالی که در مرورگر وب اینترنت اکسپلورر 7 مایکروسافت در 15 سال پیش، شاهد افزوده شدن قابلیت برگه ها بودیم؛ هنوز در فایل اکسپلورر شاهد این ویژگی...

21 تیر 1401

آغاز رقابت بیش از 186 هزار داوطلب دکتری از فردا، اعلام دستورالعمل بهداشتی

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (PH.D) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1401 امروز پنج شنبه پنجم اسفند ماه انتها می یابد.

14 خرداد 1401

رده بندی برترین سریال های پزشکی بر اساس باورپذیری

گاهی اوقات، سریال های تلویزیونی به وضوح نشان می دهند که بودن در بیمارستان، اتاق اورژانس یا مطب پزشک چه حس و حالی را در فرد به وجود می آورد. اما در بعضی دیگر از سریال های پزشکی، واقع گرایی به اندازه داستان هایی درامی که باید بدان ها پرداخته گردد مهم نیست.

29 اردیبهشت 1401

منشوری ترین عکس از ترلان پروانه ! ، چرا این لباس در مکان عمومی !

خبرنگاران: ترلان پروانه تصویری را از خود با استایل ناجور و کت کوتاه و شلوار چسبان به اشتراک گذاشت.

29 فروردین 1401

عکس لو رفته از شوهر اول گوهر خیراندیش !

خبرنگاران: شایعه ازدواج گوهر خیراندیش جنجالی شد .

1 بهمن 1400

دردسرهای ریحانه پارسا در فیلم گشت ارشاد 3 ! ، هنوز حاشیه است !

خبرنگاران: اکران گشت3 در دولت کنونی روی پرده رفت اما در اقلام تبلیغاتی فیلم از عکس و نام ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه و هنجارشکن استفاده نشده است.

16 دی 1400

الهام حمیدی باز هم حسرت آور شد

خبرنگاران: عکس جدیدی از الهام حمیدی منتشر شده است که او را با ترکیب لباس جدیدی نشان می دهد.

7 آبان 1400

روایت پروانه معصومی از نقشی که در سریال امام علی (ع) بازی کرد

پروانه معصومی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درباره حضور خود در سریال ماندگار امام علی (ع) گفت: بازی در مجموعه تلویزیونی امام علی (ع) برایم اصلا سخت که نبود هیچ، بلکه لذت بخش هم بود، یک روز داوود میرباقری باری حضور دراین مجموعه از من دعوت کرد و زمانی من...

8 خرداد 1400

مسیح به روایت سینما

اگرچه هنرهای تجسمی، نقاشی، مجسمه سازی و شمایل نگاری های کلیسایی در دوره های مختلف تاریخی، نقش مهمی در ارائه شمایلی کلیشه ای از حضرت عیسی(ع) داشت، اما این نفوذ و قدرت سینما و بعضی فیلم های مهم بود که آن تصور مرسوم از مسیح را تثبیت کرد.

19 اردیبهشت 1400

آثار پرتعلیق و جنایی همواره جذابیت دارند، تغییر ذائقه مخاطب بعد از کرونا

یک نویسنده سریال های تلویزیونی گفت: کار های پرتعلیق، پرکشش و جنایی جذابیت خود را دارد و در ایران تا حدودی دست نخورده مانده است.

21 تیر 1399

نظر مه لقا خانم درباره نون.خ2

فریده سپاه منصور بازیگر نقش مه لقا خانم در فصل اول سریال نون. خ از دلایل غیبت خود در فصل دوم این سریال و همچنین تجربه ایفای نقش های کردی در کارنامه اش سخن گفت.

2 تیر 1399

فیلم منتخب عراق برای اسکار 2015 معین شد

به گزارش خبرنگاران، بعد از نمایش فیلم سینمایی مردان جدیدترین اثر بتین قبادی در سی و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در کانادا، این فیلم از طرف کمیته فرهنگی وزارت فرهنگ و هنر عراق و همچنین وزیر فرهنگ این کشور، برای معرفی به هشتاد و هفتمین دوره...

17 اردیبهشت 1399

عکس روز، ماه سیاه

زنی در شهر میلان در ایتالیا به یک چیدمان نوری تبلیغاتی برای سریال ایتالیایی ماه سیاه محصول شرکت نتفلیکس نگاه می نماید.

1 فروردین 1399