هوش مصنوعی

ال جی با رونمایی از محصولات هوشمند غوغا کرد

محصولات نو ال جی فناوری های پیشرفته و قابلیت های هوشمند بسیاری دارند.

24 اسفند 1401

بینگ در تعقیب گوگل ، رکورد خیره کننده کاربران موتور جست وجوی مایکروسافت

مایکروسافت اعلام نمود که تعداد کاربران فعال روزانه موتور جست وجوی بینگ برای نخستین بار در تاریخ از 100 میلیون نفر عبور نموده است.

20 اسفند 1401

ترفند هایی برای یک سفر لوکس و کم هزینه

مسافرت لوکس معمولا به معنای هزینه زیاد است اما همواره این گونه نیست. در اینجا بعضی از راهکارها برای سفری لوکس و کم هزینه را برای شما مطرح می کنیم. مقاله تعطیلات لوکس با هزینه ای کم سعی دارد شما را با ترفند هایی برای یک سفر لوکس و کم هزینه آشنا سازد تا بتوانید...

1 بهمن 1401

این ربات تازه همه کار می نماید؛ از تهیه قهوه تا چاپ سه بعدی

یک استارتاپ کره ای موسوم به سوپرنوا (Supernova)، یک بازوی رباتیک هوشمند به نام هیونیت (HUENIT) را طراحی نموده است که رباتی برای یاری به افراد در انجام کار های مختلف خانه و بعلاوه انجام کار های خلاقانه است.

23 دی 1401

عکس ، این ابرخودروها از طریق هوش مصنوعی طراحی شده است

گجت نیوز نوشت: شرکت Veygo با استفاده از هوش مصنوعی به این پرسش که ابر خودروها در آینده چگونه خواهند بود پاسخ داد. در ادامه می توانید تصاویری خیره کننده از ابر خودروهای آینده را مشاهده کنید.

15 مهر 1401

از خط قرمزهای بازی موبایل تا عرضه GTA 5؛ برترین های بازی های ویدیویی

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم صنعت بازی و بازی سازی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای بازی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های بازی های ویدیویی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب کننده...

25 تیر 1400

مسیح به روایت سینما

اگرچه هنرهای تجسمی، نقاشی، مجسمه سازی و شمایل نگاری های کلیسایی در دوره های مختلف تاریخی، نقش مهمی در ارائه شمایلی کلیشه ای از حضرت عیسی(ع) داشت، اما این نفوذ و قدرت سینما و بعضی فیلم های مهم بود که آن تصور مرسوم از مسیح را تثبیت کرد.

19 اردیبهشت 1400

حمایت از طرح های پژوهشی و همکاری با فناوران سایر کشورها برای مقابله با کرونا، حمایت از کرسی های جوان افزایش می یابد

رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی گفت: بخش قابل توجهی از منابع را به سمت کرسی های جوان سوق می دهیم.

14 اردیبهشت 1400

چالشهای فناوری در عصر کرونا

نظرسنجی مدیران فناوری و اطلاعات شرکت ها نشان می دهد هوش مصنوعی، 5G و اینترنت اشیا از مهمترین فناوری های سال آینده میلادی هستند.

6 دی 1399

توسعه پایدار با گردشگری ورزشی

بازی هایی مانند المپیک یا مسابقات قهرمانی فوتبال، راگبی و هاکی به عنوان رویدادهای معروف ورزشی، از جاذبه های موثر در گردشگری بشمار می فرایند که سهم بسیار مثبتی در ایجاد تصویری از گردشگری کشور میزبان را به خود اختصاص می دهند.

17 آذر 1399

تعداد کاربران شبکه 5G از مرز 100 میلیون گذشت، این شبکه چه توانایی هایی دارد؟

خبرنگاران نوشت:یکی از مدیران ارشد شرکت هوآوی، طی سخنرانی خود در یک کنفرانس خبری از تلاش و اقدامات این شرکت برای هوشمندسازی کامل شهر شنژن چین با استفاده از فناوری 5G خبر داد.

12 آبان 1399

آنالیز لزوم به روزرسانی قوانین مورد احتیاج برای فناوری های نوین

کارشناسان معتقدند تدوین قانون و قواعد حقوقی برای فضای وب و اینترنت با توجه به سرعت تغییرات آن، مشکل است و تمام ابعاد فناوری های جدید با بحث های دموکراتیک باید مورد نقد و آنالیز دولت و مردم قرار گیرد تا بتوان برای آن قانون گذاری کرد.

4 مهر 1399

هوش مصنوعی شیوع ویروس کورونای جدید را پیش بینی کرده بود

یک پلتفرم کنترل و تشخیص بیماری مبتنی بر هوش مصنوعی حدود یک هفته قبل از هشدارهای مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا و سازمان بهداشت جهانی با شناسایی نشانه های اولیه، شیوع ویروس جدید کورونا را پیش بینی کرده بود.

25 اسفند 1398