ترفند هایی برای یک سفر لوکس و کم هزینه

به گزارش بابا آب داد، مسافرت لوکس معمولا به معنای هزینه زیاد است اما همواره این گونه نیست. در اینجا بعضی از راهکارها برای سفری لوکس و کم هزینه را برای شما مطرح می کنیم. مقاله تعطیلات لوکس با هزینه ای کم سعی دارد شما را با ترفند هایی برای یک سفر لوکس و کم هزینه آشنا سازد تا بتوانید آرام و بی دغدغه مسافرت کنید.

ترفند هایی برای یک سفر لوکس و کم هزینه

از قبل مقصدتان را معین کنید

در پی دیگران نباشید. پیدا کردن یک مکان لوکس ولی ارزان قیمت بسیار سخت است بنابراین توصیه من این است که برای صرفه جویی در پول اصلا به این گونه مکان ها نروید. کمی متفاوت فکر کنید. به مکان هایی بروید که چیزهایی که شما دوست دارید را ارائه می دهند. در اینجا چند مورد از ترفند هایی برای یک سفر لوکس و کم هزینه پیشنهاد می گردد: جزایری گرمسیری و گران قیمت در فرانسه، سنت مارتین یا گوادلوپ، جزایری فرانسوی در کارائیب. شهرهایی با هزینه های شگفت انگیز در فرانسه عبارتند از پاریس، شهر نور و هزینه های سنگین و غیرمتعارف و بعلاوه شهر کبک در کانادا نیز دیدنی است. شهرهای گران قیمت آمریکای لاتین عبارتند از سن مگوئیل دالاند، یک شهرک استانی هنری در مکزیک با چندین هتل لوکس. مکان های نو و هیجان انگیز در آمریکای لاتین عبار تند از نیکاراگوئه با سواحل بی نظیر و آتشفشانی، دریاچه ها، مکان های تاریخی و جهانی یونسکو و ساحل نو و 5 ستاره ماکول که دارای زمین گلف و استراحتگاه می باشد. شهرهای پرهوادار اسپانیایی زبان ها شامل بارسلونا، خانه نوآوری آشپزی و معماری می گردد. مکان هایی شگفت انگیز شامل بوینس آیرس، زادگاه پایکوبی تانگو، بازی چوگان و استیک کبابی می باشد. تعطیلاتی خوش آب و هوا در اروپا شامل توسکانی، محلی از هزار ویلای نفیس و پر خاطره که جزو پر فروش ترین ها می باشد. مکان هایی خوش آب و هوا شامل ایتریا در کرواسی است که به علت تاریخش به نام توسکانی نو معروف شده و دارای روستاهای دنج، غذاهای خوشمزه مانند ماکارونی می باشد. موارد ذکر شده در راهکارها برای سفری لوکس و کم هزینه جای می گیرند.

در یک مقصد شیک خارج از مراکز گردشگری اقامت کنید

در مرکز شهر ساکن نشوید. شما برای بازدید از مراکز شهر آمده اید. در اینجا باید برای یک شب اقامت در هتل چهار ستاره صدها دلار هزینه کنید اما ده ها هزار محل اقامت برای افراد خارج از مراکز گردشگری وجود دارد. اگر مایل باشید چند دقیقه را در یک مترو یا اتوبوس صرف کنید، می توانید مقداری از هزینه های خود را بکاهید. شما نباید در هتل لوکس و افسانه ای پریر در نیویورک اقامت کنید اما می توانید به هتل های زیبای دیگر بروید، مانند هتل زد ان وای سی در نیویورک که در منطقه لانگ آیلند سیتی واقع شده است. این محله یک محله تازه تاسیس است که با مترو به مرکز شهر متصل می گردد. این هتل خدمات ریلی رایگان را به شما ارائه می نماید. اینجا دارای اتاق های آراسته با دکوراسیونی سیاه و سفید است که همه اتاق های آن دارای چشم انداز ای از منهتن می باشند و برای تعطیلات لوکس با هزینه ای کم مناسب می باشد. شهر اوکلند مسافرانی را که نمی توانند هزینه های هتل اس اف ا را بپردازند را جذب می نماید. هتل واترفرانت در میدان جک لندن چشم انداز ای بی نظیر را دارا می باشد و در نزدیکی آن یک ایستگاه اتوبوسرانی بی ار تی وجود دارد. پیزا سن مارکو دارای گران ترین بلیط های گردشگری و هتل ها می باشد. اگر حدود نیم ساعت در هتل مجلل و معتبر سانتا کروچه اقامت کنید در مقایسه با اقامت در هتل پاپادوپوالی 200 یورو صرفه جویی خواهید کرد که از راهکارها برای سفری لوکس و کم هزینه می باشد.

برای اقامت به اتاق های عمومی هتل ها بروید

بیشتر اوقات شما در هتل نخواهید بود و بیشتر به گشت و گذار می پردازید، درست است؟ اگر شما در حال برنامه ریزی برای اقامت در یک هتل لوکس هستید و می خواهید که در اتاق شخصی خود استراحت کنید بنابرین اتاق های عمومی هتل ها برای شما مناسب نمی باشد. اما اگر قصد دارید بیشتر وقت خود را در تعطیلات در خارج از هتل صرف کنید، اتاق های عمومی هتل ها برای شما بسیار مناسب است و می توانید در پول خود نیز صرفه جویی کنید. این در حالی است که شما همچنان از تمامی خدمات هتل بهره مند خواهید شد. اما مراقب باشید. اطمینان حاصل کنید که اتاق در جای خوبی قرار گرفته باشد، مشرف به یک فرودگاه یا پارکینگ، در کنار آسانسورو یا در بالای یک سالن پر سر و صدا نباشد زیرا هتل ها در پی این هستند که از تمام گوشه و اطراف فضا استفاده نمایند که از ترفند هایی برای یک سفر لوکس و کم هزینه می باشد.

در قسمت کلاب فلور هتل ها اقامت کنید

همواره به این بخش بروید. انتخاب یک هتل که لوکس نباشد، ساده ترین و واضح ترین راه برای کاهش هزینه هاست. در اینجا یک را برای اقامت در هتلی چهار یا پنج ستاره با قیمتی ارزان تر معرفی می گردد و این راه اقامت در بخش کلاب فلور هتل می باشد. اگر شما به طور مکرر به یک هتل بروید، واجد شرایط برای اقامت در بخش کلاب فلور می شوید اما اگر برای اولین بار به یک هتل بروید هزینه های بخش کلاب فلور نیز افزایش می یابد. شما با هزینه ای کمتر می توانید از تمامی امکانات یک هتل لوکس و پنج ستاره بهره مند شوید. آنالیز کنید که بخش کلاب فلور هتل چگونه است و ایا اینکه اقامت در این بخش برای شما ارزش دارد یا خیر تا بتوانید تعطیلات لوکس با هزینه ای کم داشته باشید.

هرگز در فصل تعطیلات سفر نکنید

فصول پر هوادار به معنی هزینه های بیشتر است. مقاصد محبوب در فصول پر هوادار هزینه های بالایی را دریافت می نمایند.تعطیلات ملی همواره جز فصول پر هوادار است. شما می توانید در روزهای غیر تعطیل با هزینه ای کمتر سفر کنید. به بازدید از جشنواره جاز مونترال در چهارم ژوئیه بروید یا مثلا برای مراسم روز شکرگزاری به کانادا سفر کنید. گشت و گذار در سواحل خانوادگی زمانی که خانواده ها می توانند بروند بسیار گران قیمت است مانند زمان تعطیلات مدارس، مجذوب کننده است. شما می توانید به جنوب فلوریدا، کارائیب و ساحل مکزیک نیز سفر کنید. پرواز در زمان های غیر تعطیل نیر مزایای خود را دارد. شما با سفر در زمان های غیر تعطیل می توانید از نرخ پایین هواپیماها نیز بهره ببرید. برای صرفه جویی در پول در زمان های شلوغ سفر نکنید. زمان هایی که نباید سفر کنید، عبارتند از فصول پر هوادار برای مثال در تابستان به جزیره همپتون و یا در زمستان به والی و اسپان نروید. در زمان هایی که اتفاقات مهمی اتفاق افتاده، مسافرت نروید مانند در طول فستیوال مردی گرس یا جاز در بهار به نیواورلند بروید و یا در طول مسابقات توروگبرد در تابستان به ساراتوگا در نیویورک نروید بعلاوه در ماه آگوست به سانتا فا و یا در ماه ژانویه به پارک سیتی سفر نکنید. سفر در اواسط هفته ارزان تر می باشد. پروازها در اواسط هفته ارزان تر هستند اما نرخ هتل ها در شهرهای توریستی در اواسط هفته ارزان تر نمی باشد البته اگر شما قادر به مسافرت در وسط هفته نیستید باید پول بیشتری خرج کنید.

به هر جایی می خواهید سفر کنید

برای همه چیز یک بار پول بدهید و سپس از آن لذت ببرید. این گونه هتل ها و استراحتگاه ها در حال محبوب شدن هستند. امکانات آن ها شامل غذا، نوشیدنی ها و هدایت ها می شوند که اگر شما تمایل داشته باشید، صرفه جویی قابل ملاحظه ای دارند. جوانب مثبت و منفی برنامه های همه جانبه را در نظر بگیرید. امروزه این امکانات همه جانبه بسیار مجلل و ظریف هستند. می توانم مثال هایی را درباره آن ها بیان کنم: هتل بلانس اسپا اند لایی اکوا در کانکان، هتل زوتری پارسیو بونیتا در مکزیک، سنت مارتین در کارائیب، خلیج سونستا، ادیرونوداکس در نیویورک. هتل های همه جانبه هتل هایی هستند که دارای امکانات همه جانبه ای با قیمتی ارزان تر هستند. یک هتل در مکزیک با طراحی نو که دارای هوش مصنوعی می باشد، هتل هولا در یک جزیره نیمه خصوصی خارج از کانکون است.

سفر با توری که هواپیما را نیز شامل گردد

اتاق و هواپیما را با هم رزرو کنید. شما می توانید با رزرو یک هتل بلیط هواپیما را نیز دریافت کنید. این کار به خصوص برای کسانی که دقیقه 90 تصمیم به سفر رفتن می گیرند، بسیار خوب است. برخی از پکیج های مسافرتی شامل بلیط هواپیما، هتل و سایر امکانات دیگر می باشد. می توانید این گونه تورها را از فروشگاه آنلاین باکت شاپس دریافت کنید. سایت های دیگری مانند پریس لاین، اکس پدیا، کایاک، چواپ ایر، لست مینت تراول، چیپ کارابین، شرمن تراول و بسیاری دیگر ارائه دهنده این گونه امکانات می باشند. فلش سایت هتل های جستر و تبلت را پیشنهاد می نماید. آیا پرواز خود را رزرو نموده اید؟ سایت رومر پروازها و هتل های کنسلی را با 60% تخفیف می فروشد که برای تعطیلات لوکس با هزینه ای کم مناسب می باشد.

به جای هتل، یک آپارتمان یا ویلا را اجاره کنید

گاهی اوقات یک ویلا ارزان تر می باشد. برای صرفه جویی در هزینه ها به هتل نروید. یک اتاق، یک آپارتمان یا ویلا را اجاره کنید. در اینجا چگونگی پیدا کردن یک اتاق یا ویلای ارزان قیمت مطرح شده است. برای یک آپارتمان شهری از خدمات airbnb و مشابه آن می توانید بهره ببرید. اما مراقب باشید! مکانی که شما به صورت آنلاین می بینید شاید دقیقا همان نباشد بنابراین شما مجبور به تحقیق در خصوص آن مکان می باشید. اطمینان حاصل کنید که مکانی که در آن می خواهید اقامت کنید به مترو یا اتوبوس نزدیک باشد تا بتوانید به راحتی به مرکز شهر بروید. بعلاوه در یک بزرگراه، کنار قطار و یا یک کارخانه بازیافت نباشد. اجاره ویلا در یک منطقه پر رفت و آمد ارزان تر از رزرو هتل است. یک ویلا برای خانواده ها یا گروه های دوستان مناسب است. امتیاز مثبت ویلا فضای بیشتر و حفظ حریم خصوصی است اما در مقابل خدمات کمتری دارد و بعید است به راحتی هم ردیف با یک هتل قرار گیرد. تمام ویلاهایی را که می توانید رزرو کنید، مشاهده کنید.

تبادل خانه یعنی خانه خود را با یک خانه دیگر برای مدت کوتاهی عوض می کنید

تبادل خانه یک پدیده جهانی است.این گونه خانه ها در همه سطوح از جمله خانه های لوکس وجود دارند. هزینه این کار بسیار پایین است گاهی اوقات نیز رایگان می باشد بنابراین تقاضا برای آن ها بسیار بالاست. برای سکونت در یک خانه لوکس، خانه خودتان هم باید لوکس باشد. این یک روند کاملا امن می باشد و افراد متقاضی این کار بسیار راضی می باشند. برای این کار می توانید از این دو سایت بهره ببرید:

1. HomeChicHome.com

2. LoveHomeSwap.com

پیشنهاد آنلاین برای تعطیلات شما

آیا اینترنت فوق العاده نیست؟ شما می توانید همه چیز را در خصوص یک مقصد یا یک هتل متوجه شوید. پس از آن شما می توانید از حراجی ها برای تعطیلات خود بهره ببرید بعلاوه می توانید از مکان های فوق العاده نیز بازدید نمایید.

با استفاده از آژانس های مسافرتی از تخفیف ها بهره مند شوید

واقعا استفاده از آژانس های مسافرتی ارزان است؟ من می دانم که شما درباره آژانس های مسافرتی چه فکر می کنید. اینترنت تحقیق در خصوص تعطیلات را برای مردم آسان نموده است اما حقیقت این است که آژانس های مسافرتی که حرفه ای باشند، ارتباطات بهتر و دسترسی بهتری به اطلاعات دارند. بعلاوه این آژانس های مسافرتی هیچ گونه هزینه ای ندارند و شما فقط پول هتل، هواپیما را پرداخت می کنید.

از کروز بهره ببرید

کروزها معمولا ارزان قیمت می باشند. شما مکان های بیشتری را مشاهده خواهید کرد زیرا هر روز شما به بندر دیگری می روید. جای تعجب نیست که مسافران تعطیلات کریسمس نسبت به اوقات دیگر بسیار پر شورتر هستند. این روزها کروزها در رودخانه های گرم در تردد می باشند.

منبع: همگردی

به "ترفند هایی برای یک سفر لوکس و کم هزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند هایی برای یک سفر لوکس و کم هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید