کونته: به لوکاکو علاقه زیادی دارم، اما او بازیکن چلسی است

به گزارش بابا آب داد، سرمربی تاتنهام گفت که به مهاجم بلژیکی چلسی علاقه مند است، اما او را اکنون بازیکن آبی های لندن می داند.

کونته: به لوکاکو علاقه زیادی دارم، اما او بازیکن چلسی است

به گزارش بابا آب داد، آنتونیو کونته پس از پیروزی سخت یک بر صفر تاتنهام مقابل واتفورد گفت: واتفورد نظم دفاعی خوبی داشت و بازی سختی مقابل این تیم پشت سر گذاشتیم. با این حال مالکیت توپ و میدان در اختیار ما بود و فرصت های گلزنی زیادی ایجاد کردیم، اما پاس های آخر را از دست دادیم. اگر در چنین دیدارهایی زود به گل برسید، حریف مجبور است شیوه بازی خود را تغییر دهد و فضا پیدا می کنید.

وی با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ جزیره در هفته های گذشته توضیح داد: ما پنجمین بازی خود را ظرف 13 بازی پشت سر می گذاشتیم و تعویض هایی انجام دادیم. فردا (یکشنبه) می توانیم استراحت کنیم و آماده بازی سخت دیگری مقابل چلسی شویم. جشن گرفتن نخستین روز سال با پیروزی اتفاق خوبی محسوب می گردد. طرفداران از ابتدا تا انتها، ما را به جلو هُل دادند و شایسته این پیروزی بودند.

سرمربی تاتنهام با بیان اینکه بازیکنان تیمش در استفاده از فضاها عملکرد بسیار خوبی دارند، گفت: کوشش کردیم بازی را کنترل کنیم، توازن خود را در سراسر بازی نگه داریم و صبرمان را از دست ندهیم. چون اگر در چنین دیدارهایی فقط حمله کنید، ممکن است بازی را روی یک ضدحمله حریف از دست بدهید.

کونته در خصوص اظهارات روملو لوکاکو و در پاسخ به پرسشی درباره احتمال انتقال شاگرد پیشین خود در اینتر به سپیدپوشان شمال لندن اعلام کرد: ما باید درباره خریدهای تازه بحث کنیم. من علاقه زیادی به لوکاکو دارم، اما او اکنون بازیکن چلسی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کونته: به لوکاکو علاقه زیادی دارم، اما او بازیکن چلسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: به لوکاکو علاقه زیادی دارم، اما او بازیکن چلسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید