رونمایی از جک J4 برقی کرمان موتور در نمایشگاه ونزوئلا

به گزارش بابا آب داد، اولین دوره نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا (Exposición Irán y Venezuela) با حضور 82 شرکت ایرانی و تعدادی از شرکت های ونزوئلایی در کاراکاس مرکز این کشور برگزار گردید.

رونمایی از جک J4 برقی کرمان موتور در نمایشگاه ونزوئلا

به گزارش بابا آب داد به نقل از اقتصاد آنلاین، در این نمایشگاه شرکت کرمان موتور و گروه مپنا محصول مشترک خودرو برقی برپایه پلتفرم اختصاصی PS1 را رونمایی کردند.

نسخه برقی پروژه PS1 به عنوان نسخه ایرانی جک J4 فراوریی مشترک گروه مپنا و کرمان موتور در حال گذراندن مراحل تست و آنالیز است و در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو کشور نیز به نمایش درآمده است.

خودرو جک J4 الکتریکی فراوریی مشترک کرمان موتور و گروه مپنا به یک پیشرانه تمام الکتریکی با توان 120 کیلووات (160 اسب بخار) و گشتاور 280 نیوتن متر مجهز شده است.

جکJ4 الکتریکی برای تامین نیرو از یک پکیج باتری 41 کیلووات ساعت بهره می برد و توان پیمایش حدود 300 کیلومتر را با هر بار شارژ کامل دارا است.

خودرو جک J4 الکتریکی کرمان موتور با بهره گیری از سیستم پیشرفته فرایند بازیافت انرژی حاصل از ترمزگیری و شتاب منفی در حالت بهینه تا حدود 350 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل باتری می تواند طی کند.

شرکت کرمان موتور و گروه مپنا با حضور مشترک در این نمایشگاه توان فنی و فراوریی خود را در مورد فراوری خودروهای الکتریکی و بعلاوه تجهیزات مورد احتیاج خودروهای برقی و ایستگاه های شارژ به نمایش گذاشتتند.

بر اساس این گزارش نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا ضمن حضور در نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا، از مونتاژ و فراوری چهار مدل خودرو ایرانی با قیمت بین 12 الی 16 هزار دلار قیمت در کشور ونزوئلا اطلاع داد و در ادامه اضافه نمود: به علت کم مصرف و مالی بودن خودروهای ایرانی فراوری این خودروها موجب صرفه جویی مالی مردم ونزوئلا در مبحث سوخت می شوند.

  • لوکس سواران به مزایده دعوت شدند | 1062 خودروی خارجی به فروش می رسد ؛ از بنز و پورشه تا کیا و هیوندا
  • کم فروشی در یکی از خودروهای پرطرفدار سایپا | آیینه بغل هم آپشن شد

  • ببینید | شاسی بلند جدیدی که قرار است سایپا وارد کند

منبع: همشهری آنلاین

به "رونمایی از جک J4 برقی کرمان موتور در نمایشگاه ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از جک J4 برقی کرمان موتور در نمایشگاه ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید