رضایی: دعوت نشدن مدهنی ربطی به محمد بنا ندارد، متاسفانه هر روز در فضای مجازی توهین می نمایند

به گزارش بابا آب داد، مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه ندادن سهمیه حضور در جام تختی به محسن مدهنی ربطی به محمد بنا ندارد، تاکید نمود که این کشتی گیر در اولویت شهرش نبوده است.

رضایی: دعوت نشدن مدهنی ربطی به محمد بنا ندارد، متاسفانه هر روز در فضای مجازی توهین می نمایند

لقمان رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی بابا آب داد با اشاره به اینکه این روزها خیلی ها در فضای مجازی برای تیم های ملی حاشیه سازی می نمایند، گفت: پیج های اینستاگرامی هر روز یک چیز می نویسند. آنها از یک طرف می گویند حبیب اخلاقی با چه سابقه و رزومه ای مربی تیم ملی شده و از آن طرف من که به عنوان مربی سازنده با نزدیک به 30-40 کشتی گیر قهرمانی آسیا و دنیا در رده های سنی مختلف عضو کادرفنی تیم ملی هستم را نمی بینند. آنها هیچ متر و معیار مشخصی برای انتقاد ندارند چون بحث شان فقط زدن محمد بناست، وگرنه حبیب اخلاقی قهرمان دنیا است، رئیس انستیتو کشتی بوده و دکتر این مملکت است. از نظر اخلاقی هم جزو بهترین هاست، اگر اخلاقی در کادرفنی است، از آن طرف من یا بهروز حضرتی پور با اینهمه سابقه سازندگی در کشتی کشور هم در تیم ملی هستیم. رسول جزینی هم مربی سنگین وزن هاست که سال ها تجربه دارد. تجربه مگر چه جور به دست می آید؟

وی ادامه داد: متاسفانه هر روز در فضای مجازی توهین می نمایند، بنا جواب نمی دهد الان هم موقع المپیک است و تمام تمرکز بنا روی این مسابقات است. من هم کم مصاحبه می کنم اما لازم دانستم برای روشن شدن اذهان عمومی، در مورد چند نکته صحبت کنم.

این مربی سازنده کشتی خوزستان با اشاره به انتقاد اخیر محسن مدهنی به دلیل نگرفتن سهمیه جام تختی توضیح داد: بنا در این موضوع واقعا مظلوم واقع شد. اصلا ندادن سهمیه به مدهنی ربطی به محمد بنا ندارد، رئیس هیئت کشتی اندیمشک به هیئت خوزستان نامه نوشته و به ترتیب اولویت نام کشتی گیرانی که باید سهمیه بگیرند را ذکر نموده است. در این لیست هیچ اسمی از محسن مدهنی نیست. آقای مدهنی برو یقه هیئت استانت را بگیر، این موضوع چه ربطی به محمد بنا دارد؟ عده ای هم می خواهند همه جوره محمد بنا را بزنند و در فضای مجازی به این موضوع می پردازند. اینها تعداد انگشت شماری هستند که شارژ اقتصادی می شوند، هر کدام شان هم 10 پیج فیک دارند که با آن توهین می نمایند.

رضایی اضافه کرد: ما در سالن های بی در و پیکر سازندگی نموده ایم. روال کار را می دانیم. فدراسیون خودش براساس مسابقات برگزار گردیده، تعدادی سهمیه داد، مدهنی در مسابقاتی که در بندر امام خمینی برگزار گردید، در رده پنجم نهاده شد و سهمیه نگرفت. با این وجود فدراسیون به هیئت ها نامه زد و به آنها سهمیه داد. خوزستان 8 سهمیه گرفت اما ما صحبت کردیم که این استان مهد کشتی فرنگی است و سهمیه هایش 14 نفر شدند. هیئت خوزستان هم به اندیمشک گفت که اولویت هایش را معرفی کند اما محسن مدهنی اولویت اندیمشک نبود.

مربی سازنده پویا دادمرز، رامین طاهری و... با تاکید بر اینکه از فدراسیون کشتی حقوقی نمی گیرد، گفت: من نیازی به پول کشتی ندارم، بی مزد و مواجب کار سازندگی می کنم. محمد بنا را از صمیم قلب دوست داشتم، چه در کارفنی باشم و چه نباشم، علیه او حرف نزدم. نه تنها علیه بنا، که علیه هیچ سرمربی و کادرفنی صحبت ننموده ام. من تنها مربی در تیم ملی آزاد و فرنگی هستم که حقوقی از فدراسیون نمی گیرم. رئیس فدراسیون گفت که من حقوقی از کشتی نمی گیرم، تو هم که وضعت خوب است، حقوق نگیر. قبول کردم و حتی بابت رفت و برگشت به شهرم هم هزینه می کنم. هرجا مسابقه باشد، می روم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رضایی: دعوت نشدن مدهنی ربطی به محمد بنا ندارد، متاسفانه هر روز در فضای مجازی توهین می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: دعوت نشدن مدهنی ربطی به محمد بنا ندارد، متاسفانه هر روز در فضای مجازی توهین می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید