یاری یک میلیاری وزارت ورزش چه وقت به تیراندازی می رسد؟

به گزارش بابا آب داد، قرار است وزارت ورزش و جوانان یک میلیارد تومان برای خرید فشنگ به فدراسیون تیراندازی یاری کند اما زمان تخصیص این بودجه با وجود گذشت یک ماه هنوز معین نشده است.

یاری یک میلیاری وزارت ورزش چه وقت به تیراندازی می رسد؟

به گزارش بابا آب داد، تیراندازی با 6 سهمیه المپیک توکیو بیشترین تعداد سهمیه در بین فدراسیون های ورزشی را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که شانس اضافه شدن این سهمیه به وسیله رنکینگ هم وجود دارد. در نتیجه بحث آمادگی تیراندازان و حضور قوی در مسابقات آینده مطرح می گردد.

تیراندازان اواخر اسفند، مسابقات هند را پیش رو دارند. این مسابقات به عنوان آخرین شانس برای ارتقاء رنکینگ است و تیراندازان کوشش می نمایند تا با ثبت عملکرد خوب، رنکینگ خود را بالا ببرند. نکته قابل توجه در بحث آمادگی تیراندزان استفاده از فشنگ استاندارد است؛ موضوعی که سال هاست گریبان تیراندازی ایران را گرفته است.

الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تفنگ ایران پیش از این و در برنامه ای تلویزیونی تفاوت بین فشنگ خارجی و فشنگ هایی که تیراندازان ایران با آن تمرین می نمایند را نشان داد که تاثیر محسوسی در رکورد تیراندازان در استفاده از این دو نوع فشنگ دیده شد. علاوه بر این هاشمی از تاثیر اردوی یک هفته ای هانوفر قبل از اعزام به قهرمانی آسیا و کار با فشنگ استاندارد در افزایش تعداد سهمیه ها صحبت و آن را مثبت ارزیابی نموده بود بنابراین انتظار می رود وزارت ورزش و جوانان با تخصیص بخشی از این بودجه تا قبل از مسابقات هند شرایطی را برای حضور قوی تر تیراندازان فراهم کند.

ناصر رسولی، سخنگوی فدراسیون تیراندازی و مدیر تیم های ملی در گفت وگو با بابا آب داد در خصوص مشکل فشنگ گفت: مدتی است که این موضوع را به شدت پیگیری می کنیم. کارگروهی تشکیل شده که این مسائل را به صورت روزانه پیگیری می نماید و داریم به نتایجی هم می رسیم.

او در خصوص یاری یک میلیاردی وزارت ورزش برای خرید فشنگ گفت: فعلا در بحث تخصیص بودجه قرار نگرفته است. این قضیه را پیگیری می کنیم. اگر با مساعدت وزارت ورزش هرچه زودتر تزریق بودجه انجام گردد به تیراندازی یاری می نماید.

رسولی در خصوص مسابقات هند گفت: در این مسابقات برای تمام ورزشکاران دنیا این فرصت به وجود می آید که رنکینگ خود را ارتقا بدهند. بعد از آن مسابقات ژاپن برگزار می گردد که تاثیری در رنکینگ ندارد و وقتی قهرمانی اروپا که آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک 2020 در این قاره است به سرانجام برسد، فدراسیون دنیای 11 خرداد سال آینده دعوتنامه ای را منتشر می نماید تا تکلیف 12 سهمیه به وسیله رنکینگ هم معین گردد.

مدیر تیم های ملی در خصوص شرایط تمرین ملی پوشان اعلام کرد: تیراندازان تا زمان اعزام به هند تمرین دارند. برای اعزام هم سقف خاصی نداریم و تعداد نفرات را با آنالیز همه جهات قبل از مسابقه معین می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یاری یک میلیاری وزارت ورزش چه وقت به تیراندازی می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری یک میلیاری وزارت ورزش چه وقت به تیراندازی می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید