خورشیدی: اگر بخواهیم می توانیم با اسکوچیچ تمدید کنیم، باید ببینیم صلاح چیست!

به گزارش بابا آب داد، سرپرست تیم ملی ایران می گوید اطلاعی از آینده اسکوچیچ برای ادامه همکاری ندارد و در این زمینه تصمیم گیرنده نیست.

خورشیدی: اگر بخواهیم می توانیم با اسکوچیچ تمدید کنیم، باید ببینیم صلاح چیست!

به گزارش بابا آب داد، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت کاروان این تیم به تهران، درباره اتمام قرارداد اسکوچیچ و تیم ملی گفت: آقای اسکوچیچ فعلا هستند و کار خود را می نمایند.

او در واکنش به اینکه قرارداد اسکوچیچ تمام شده و آیا تصمیمی برای ادامه همکاری وجود دارد یا خیر تاکید نمود: من تصمیم گیرنده نیستم. احتمالا قرارداد اسکوچیچ تمام شده است اما اگر قرار بر ادامه همکاری باشد، تمدید می گردد.

سرپرست تیم ملی در واکنش به اینکه آیا بایکنان از عملکرد اسکوچیچ رضایت دارند یا خیر تاکید نمود: بازیکنان تا به اینجا راضی بودند. به هر حال تیم هم نتیجه گرفته است. اسکوچیچ مربی با دانشی است. باید ببینیم صلاح چیست.

خورشیدی درباره اینکه کدام بازیکنان در بازگشت کاروان تیم ملی به ایران نیامدند گفت: سامان قدوس مستقیما به انگلیس برگشت. قایدی و سردار آزمون هم نیامدند.

او بعلاوه از تزریق دوز دوم واکسن کرونا به بعضی بازیکنان و لژیونرهای تیم ملی اطلاع داد که در آغاز اردو، دیرتر به تیم ملی ملحق شده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خورشیدی: اگر بخواهیم می توانیم با اسکوچیچ تمدید کنیم، باید ببینیم صلاح چیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خورشیدی: اگر بخواهیم می توانیم با اسکوچیچ تمدید کنیم، باید ببینیم صلاح چیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید