زهرا ناطقی: مسابقات باشگاهی ووشو بانوان در حد رویدادهای جهانی بود

به گزارش بابا آب داد، زهرا ناطقی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: شرایطی که در یکسال گذشته به لحاظ شیوع کرونا بر جهان گذشت، نه تنها زندگی مردم که ورزش را نیز تحت شعاع قرار داد، ولی ما در فدراسیون ووشو ورزش را تعطیل نکردیم و برنامه هایی را در فضای مجازی تدارک دیده و اجرا کردیم که بسیار مورد توجه خانواده ووشو نهاده شد و حتی ثمرات آن را در لیگ شاهد بودیم.

زهرا ناطقی: مسابقات باشگاهی ووشو بانوان در حد رویدادهای جهانی بود

وی به رقابتهای لیگ برتر هم اشاره نمود و گفت: واقعاً رئیس فدراسیون اهتمام زیادی برای برگزاری این مسابقات در سطح کمی و کیفی بالا داشت. به صورتی که همه تیم ها به این نکته اذعان داشتند که رقابت هایی متفاوت با سالهای گذشته شاهد بودیم تا آن حد که در اندازه های مسابقات عظیم دنیا برگزار گردید.

نایب رئیس فدراسیون ووشو ادامه داد: حضور چهار تیم در این رقابتها باعث شد بهترین های ووشو ایران در بخش بانوان در غالب این مسابقات به میدان بروند. این درست که ووشوکاران یکسال از میدان مسابقه دور بودند، ولی در مجموع مسابقات سطح بالایی را به لحاظ فنی از سوی بانوان ووشوکار در هر دو بخش تالو و ساندا نظاره گر بودیم.

ناطقی به تست های کرونا هم اشاره نمود و گفت: از کلیه ورزشکاران، مربیان و داوران تست های کرونا قبل از آغاز مسابقات گرفته شد که هیچ کدام مثبت نبود و در جریان مسابقات نیز شیوه نامه های بهداشتی با دقت نظر بیشتری اجرا شد تا خدای نکرده برای کسی مشکل ایجاد نشود.

نایب رئیس فدراسیون ووشو در انتها به رقابتهای قهرمانی کشور هم اشاره نمود و گفت: اسفندماه مسابقات قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را دارد در چهار رده سنی و در تهران برگزار خواهد شد و فدراسیون برای برگزاری این رقابتها کلیه شیوه نامه هایی که برای لیگ در نظر گرفته شده بود را اجرا خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زهرا ناطقی: مسابقات باشگاهی ووشو بانوان در حد رویدادهای جهانی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زهرا ناطقی: مسابقات باشگاهی ووشو بانوان در حد رویدادهای جهانی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید