جزئیات برگزاری پویش چهارشنبه آخر سال

به گزارش بابا آب داد، تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اجرای پویش هر دانش آموز مراقب یک همکلاسی برای چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت پویشی با عنوان هر دانش آموز مراقب یک همکلاسی راه اندازی شده است که دانش آموزان از خود و همکلاسی هایشان در چهارشنبه آخر سال مراقبت کنند.

جزئیات برگزاری پویش چهارشنبه آخر سال

صادق ستاری فرد در گفت وگو با پانا درباره جزئیات اجرای پویش هر دانش آموز مراقب یک همکلاسی برای چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: با هدف ایمن سازی و ایجاد یک چهارشنبه امن برای دانش آموزان همچنین ایجاد تفریحات سالم برای آنان و مشارکت دانش آموزان در فرایندهای سلامت محور، توسعه خود مراقبتی و مراقبت از هم نوعان، این پویش را پیش بینی کردیم که از ظرفیت اورژانس هم در این پویش استفاده خواهد شد.

وی اضافه نمود: در این زمینه تولید محتواهایی نیز داشته ایم با هدف اینکه مراقبت دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال از خود و هم نوعانشان بیشتر صورت پذیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بیان نمود: این پویش در قالب تولید اثراتی مانند شعر، داستان، فیلم کوتاه و ... از سوی دانش آموزان برگزار می شود و به نفرات برتر نیز جوایزی اعطا خواهد شد.

ستاری فرد اضافه نمود: هدف از برگزاری این پویش این است که دانش آموزان و خانواده هایشان چهارشنبه آخر سال خوبی را سپری کنند و به استقبال ایام تعطیل و نوروز بروند.

وی همچنین ادامه داد: تلاش کردیم ظرفیت مراقبان بهداشت را در اجرای این پویش فعال کنیم همچنین در این راستا در شبکه شاد نیز محتواهایی را تولید کرده ایم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: فیلم ها و کلیپ های خوبی از سوی دانش آموزان تولید شده است که با مدارس و دانش آموزان به اشتراک گذاشته می شود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جزئیات برگزاری پویش چهارشنبه آخر سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری پویش چهارشنبه آخر سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید