ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها به شکل الکترونیکی است

به گزارش بابا آب داد، خبرنگاران/اصفهان فرماندار اردستان گفت: از 20 اسفندماه نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا شروع می گردد و داوطلبان می توانند به شکل الکترونیکی ثبت نام خود را انجام دهند.

ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها به شکل الکترونیکی است

حمیدرضا تأملی، امروز (یکشنبه-17 اسفند) در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: بر اساس قانون، داوطلبان در هنگام نام نویسی باید گواهی عدم سوء پیشینه را که از تاریخ صدور آن بیش از 3 ماه نگذشته باشد ارائه نمایند.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به شکل غیرحضوری و الکترونیکی انجام می گردد.

به گزارش بابا آب داد، فرماندار اردستان، توضیح داد: از 20 اسفندماه نام نویسی از داوطلبان انتخابات در شوراهای شهر و روستا شروع خواهد شد و داوطلبان می توانند از سه راستا غیرحضوری سایت انتخابات وزارت کشور، دفاتر پیشخوان دولت و نرم افزار (اپلیکیشن) ویژه انتخابات نسبت به ثبت نام اقدام و فقط برای تأیید مدارک به فرمانداری مراجعه نمایند.

تأملی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی به ویژه بخشداران از هم اینک اقدامات لازم را برای تحقق این رویداد مهم آماده نمایند، گفت: مجموعه مسئولان شهرستان باید کوشش نمایند یک انتخابات سالم و با مشارکت بالا در کمال امنیت برگزار نمایند.

وی گفت: بخشداران شهرستان وظیفه دارند نسبت به دعوت از معتمدان و نخبه های مناطق شهری و روستایی که شناخت کافی از نیازهای مردم منطقه دارند اقدام نمایند تا مردم در روز انتخابات گزینه های متعددی برای انتخاب پیش رو داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها به شکل الکترونیکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها به شکل الکترونیکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید