بسته الحاقی رایگان آسترو بات در پاییز جاری عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش بابا آب داد، استودیوی Team ASOBI به تازگی بعضی از محتویات جدیدی که به عنوان بخشی از آپدیت رایگان آسترو بات در اواخر امسال میلادی برای بازی عرضه می شوند را تعیین نموده است.

بسته الحاقی رایگان آسترو بات در پاییز جاری عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

آسترو بات یکی از برترین بازی های امسال است و در حال حاضر بالاترین امتیاز متاکریتیک در سال 2024 را دارد و بعضی تا آنجا پیش رفته اند که این اثر را یکی از برترین پلتفرمرهای سه بعدی تاریخ می دانند. با این حال یکی از معدود انتقاداتی که بعضی درباره این بازی داشته اند، کوتاهی گیم پلی آن است. بنابراین قابل درک است که بعضی از هواداران انتظار محتوای بیشتری را داشته باشند. البته حتی قبل از عرضه بازی تایید شده بود که این اثر محتوای تازهی را به عنوان بخشی از یک به روزرسانی رایگان دریافت می نماید و اکنون جزئیات بیشتری از آن تعیین شده است.

پلی استیشن آخرین رویداد State of Play خود را با یک تریلر تازه از این بازی شروع کرد که بعضی از محتوای تازهی را که هواداران می توانند به عنوان بخشی از به روز رسانی رایگان در پاییز 2024 منتظر آن باشند را به نمایش گذاشت. همانطور که در تریلر تأیید شده است، این اثر در حال اضافه کردن پنج مرحله اسپیدران آنلاین تازه در کنار لیدربرد با 10 ربات تازه برای نجات دادن است. به نظر می رسد بازیکنان می توانند منتظر مراحلی متشکل از آب و یخ و یا با تم جنگل باشند که با بشکه هایی چوبی به سبک بازی دانکی کونگ (Donkey Kong) کامل می گردد. شخصیت ایو (Eve) از بازی استلار بلید و چند شخصیت که به نظر می رسد چهار هل دایور مختلف هستند، بعضی از ربات های وی آی پی تازهی را تشکیل می دهند که بازیکنان می توانند در به روز رسانی تازه این بازی آن ها را نجات دهند.

لازم به ذکر است که این اثر در مجموع دارای بیش از 300 ربات برای نجات دادن است که 169 مورد از آن شخصیت هایی خاص از دیگر بازی های پلی استیشن هستند و طراحی های جذابی دارند و بسیاری از هواداران با آن ها سرگرم هستند. این در حالی است که کارگردان Days Gone از نسخه کارتونی شخصیت اصلی این بازی در آسترو بات ناراحت است.

در نهایت با توجه به نقد های تحسین برانگیز این بازی، باید منتظر ماند و دید که آیا آپدیت تازهی که در پاییز امسال عرضه می گردد، پایانی برای پشتیبانی از بازی است یا اینکه استودیوی سازنده چیزهای بیشتری را برای ارائه دارد. هرچند انتظار می رود که بسته های الحاقی پولی زیادی عرضه خواهد شد. به هر حال، بعضی از شخصیت های مهم پلی استیشن مانند اسپایدرمن وجود دارند که در این بازی حضور ندارند و بازیکنان قطعا برای تماشا آن در بازی خود حاضرند پول پرداخت نمایند.

آسترو بات در حال حاضر روی پلی استیشن 5 در دسترس است. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بسته الحاقی رایگان آسترو بات در پاییز جاری عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی رایگان آسترو بات در پاییز جاری عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید