اکبر جوجه کجاست؟

به گزارش بابا آب داد، معرفی

رستوران اکبرجوجه نام یک سری رستوران زنجیره ای است که شعبه اصلی آن در شهر گلوگاه استان مازندران قرار گرفته است. در اسفندماه سال 1393 شعبه تهران این رستوران افتتاح گشت و پس از آن روز به روز به تعداد مشتری های این رستوران اضافه شد. اگرچه تعداد زیادی رستوران با سوء استفاده از این نام در حال فعالیت هستند اما تنها جایی که در تهران می توانید عطر و طعم غذاهای رستوران های اصلی اکبرجوجه را تجربه کنید، همین رستوران است. در این رستوران فقط اکبرجوجه سرو می گردد و همین امر باعث سادگی انتخاب برای مشتری و بالا رفتن کیفیت غذای این رستوران می گردد، زیرا آشپزهای این رستوران به جای چند مدل غذا فقط روی همین نوع غذا تمرکز می نمایند. در حال حاضر (تیرماه 1395) قیمت یک پرس اکبرجوجه 18000 تومان است. در این رستوران از مرغ بدون هورمون و مواد طبیعی دیگری مثل رب انار و برنج صد در صد ایرانی طارم فریدون کنار و دوغ محلی سرو می گردد.

اکبر جوجه کجاست؟
یک پرس اکبرجوجه

آدرس

رستوران اکبرجوجه در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان خارک قرار گرفته است.

محل دقیق رستوران اکبرجوجه بر روی نقشه

دسترسی

برای رسیدن به این رستوران با وسایل نقلیه عمومی می توانید از بی آر تی جهت میدان آزادی - تهرانپارس یا جهت راه آهن - پارک وی یا راه آهن - تجریش (مقصد: ایستگاه چهارراه ولیعصر) و یا تقاطع خط 3 و 4 مترو (ایستگاه تئاتر شهر) بهره ببرید و با کمی پیاده روی به سمت شرق به خیابان خارک و رستوران اکبرجوجه برسید.

نمای داخلی رستوران اکبرجوجه

آیا شما هم از حضور در رستوران اکبرجوجه تهران و یا شعبه های این رستوران در شهرهای دیگر خاطره ای دارید؟ آن را با بابا آب داد و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "اکبر جوجه کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبر جوجه کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید