گزارش 6000 تخلف مالی از سوی مردم در سیستان و بلوچستان

به گزارش بابا آب داد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تا به امروز بیش از 6 هزار تخلف مالی به وسیله سامانه 124 استان ثبت شده است.

گزارش 6000 تخلف مالی از سوی مردم در سیستان و بلوچستان

ایرج حسن پور گفت: از ابتدای سال تا به امروز به وسیله مرکز مدیریت یکپارچه جوابگویی و پایش خدمت اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با شماره 124 تعداد 14 هزار و 797 گزارش مردمی پاسخ داده شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان اضافه نمود: از کل گزارش های دریافتی 6 هزار و 617 تماس منجر به ثبت تخلف و مابقی گزارشات دریافتی به وسیله هدایت به وسیله کارشناسان این مرکز، پاسخ لازم داده شده که 40 درصد از این گزارشات منجر به ثبت تخلف شده است.

وی اعلام کرد: در این مدت اعلام شده بالغ بر 8 هزار تماس صوتی ضبط شده به وسیله سامانه تلفنی 124 دریافت و ثبت شده است. در این مرکز از یکم فروردین تا 30 مهرماه به سوالات و ابهامات 8 هزار و 162 نفر از هم استان ها که با سامانه تلفنی 124 تماس گرفتند، پاسخ داده شده است.

حسن پور گفت: مرکز مدیریت یکپارچه جوابگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان آمادگی دریافت گزارشاتی اعم از تخلفات صنفی و مالی، ارتباط با سامانه های مرتبط ازجمله جامع تجارت، انبارها، همتا و سایر خدمات مرتبط با بخش های فراوری و تجارت به وسیله تلفن 124 را دارد. کارشناسان این مرکز از ساعت 7 صبح تا 20 در روز های عادی و از ساعت 9 صبح تا 16 در روز های تعطیل به صورت برخط جوابگوی هم استانی ها از سراسر استان هستند.

بابا آب داد سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گزارش 6000 تخلف مالی از سوی مردم در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش 6000 تخلف مالی از سوی مردم در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید