کوتینیو: دوران خیلی خوبی را سپری می کنم، تمرینات بایرن مونیخ بسیار پرفشار بود

به گزارش بابا آب داد، هافبک برزیلی بارسلونا می گوید در حال حاضر در شرایط خیلی خوبی به لحاظ فوتبالی به سرمی برد.

کوتینیو: دوران خیلی خوبی را سپری می کنم، تمرینات بایرن مونیخ بسیار پرفشار بود

به گزارش بابا آب داد، فیلیپه کوتینیو که پس از یک فصل قرضی پیروز در بایرن مونیخ و یاری به این تیم برای کسب سه گانه قهرمانی آلمان و اروپا، در این تابستان به بارسلونا بازگشت، در اردوی تیم ملی فوتبال برزیل به بابا آب داد گفت: من دوران خیلی خوبی را سپری می کنم. در چند فصل اخیر به دستاوردهای زیادی از لحاظ انفرادی و تیمی رسیده ام که این مهمترین چیز است. من با اشتیاق فراوان و با این دید که همه چیز برایم خوب پیش برود به اسپانیا بازگشتم و می خواهم در تیم ملی برزیل هم اوضاع همینطور باشد. هر فرصتی که به من دست دهد، می خواهم بازی کنم و بهترین بازی هایم را برای تیم به نمایش بگذارم.

وی اضافه کرد: در بایرن مونیخ چیزهای زیادی در تمرینات یاد گرفتم، چون آنها تمرینات بسیار پرفشاری انجام می دهند. اثر طبیعی این تمرینات هم تکامل شرایط فیزیکی است که من واقعاً به لحاظ فیزیکی آماده بودم چون واقعاً سخت کوشش می کردم. طرز فکری من هم اینچنین شده بود اما حالا برای پیروز بودن باید خودم را سه یا چهار برابر بیشتر وقف کنم.

کوتینیوی 28 ساله که در ماه ژانویه 2018 در ازای 167 میلیون یورو از لیورپول جدا و به بارسلونا پیوست، در مدت 18 ماه حضورش در جمع کاتالان ها نتوانست عملکرد درخشانش در لیورپول را تکرار کند و در تابستان 2019 با قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید 120 میلیون یورویی به بایرن مونیخ ملحق شد.

بایرن مونیخ در نهایت بند قطعی کردن قرارداد کوتینیو که در فصل اخیر آمار 11 گل زده و 9 پاس گل را از خود برجای گذاشت، فعال نکرد و این بازیکن به نوکمپ بازگشت. باشگاه هایی همچون چلسی، منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام هم اخیراً شرایط این هافبک برزیلی را زیرنظر داشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی بابا آب داد بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کوتینیو: دوران خیلی خوبی را سپری می کنم، تمرینات بایرن مونیخ بسیار پرفشار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتینیو: دوران خیلی خوبی را سپری می کنم، تمرینات بایرن مونیخ بسیار پرفشار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید