شوک رونالدو به عربستان با رسیدن به ته خط ، بازگشت غیرمنتظره کریس به اروپا با پیشنهاد خاص

به گزارش بابا آب داد، رییس باشگاه رئال مادرید تصمیم دارد تا فوق ستاره پرتغالی را به این تیم بازگرداند.

شوک رونالدو به عربستان با رسیدن به ته خط ، بازگشت غیرمنتظره کریس به اروپا با پیشنهاد خاص

به گزارش بابا آب داد رونالدو زیاد در عربستان دوام نخواهد آورد. همانطور که بسیاری می توانستند تصور نمایند که سازگاری با چنین کشور متفاوت و با چنین فرهنگ بسته ای بسیار سخت است. موانع زبانی مانع بزرگی برای همنوایی ستاره پرتغالی با باشگاه جدیدش، النصر، که در ژانویه پس از جدایی از منچستریونایتد به آن پیوست، بوده است.

او اختلافات شدیدی با مربی شیاطین سرخ، اریک تن هاخ داشت که باعث شد در بازار زمستانی چمدان هایش را ببندد. اولویت او ماندن در اروپا بود، کاری که به علت کمبود پیشنهادات نتوانست انجام دهد. بنابراین او چاره ای نداشت جز اینکه به قاره آسیا برود و پیشنهادی را که محمد بن سلمان روی میز گذاشته بود بپذیرد که رد آن بسیار سخت بود.

زیرا او را با دستمزد 200 میلیون یورو در سال به پردرآمدترین فوتبالیست روی زمین و تاریخ تبدیل کرد. با این حال، پول همه چیز برای CR7 نیست. اویی که فقط چند ماه زمان احتیاج داشت تا تصمیم بگیرد که دوباره فضا را تغییر دهد و همانطور که بسیاری از رسانه ها اشاره می نمایند، قصد او بازگشت به مرکز اسپانیا است، جایی که 9 سال در آنجا بود و با همسر فعلی خود، جورجینا رودریگز دیدار کرد.

آنجا بود که او خودش را راحت تر و شادمان تر می دید، و به شدت دلتنگ روزهایش در مادرید است. از زمانی که او این شهر را ترک کرد، آغاز به پشیمانی کرد و از این ناامید بود که بتواند دوباره در این شهر زندگی کند. موضوعی که باعث شد به فلورنتینو پرز پیشنهاد برگشت بدهد و تمام کوشش خود را کرد تا حضور دوباره در رئال مادرید را تجربه کند، درخواستی که به وسیله رئیس باشگاه و کارلو آنچلوتی رد شد. او بعلاوه شانس خود را با انریکه سرزو و دیگو سیمئونه نیز امتحان کرد.

او در آستانه امضای قرارداد با اتلتیکو مادرید بود، اگرچه در نهایت طرفداران در مقابل آن قرار گرفتند و هیئت مدیره روژیبلانکا را مجبور کردند که از خرید کریستیانو دست بکشد تا او مجبور گردد در منچستر بماند.

* پرز به رونالدو پیشنهاد کار می دهد اما نه برای بازی

اگر فوق ستاره سابق رئال و یووه، انتها از النصر جدا گردد و به اسپانیا بازگردد، فلورنتینو پرز به او تضمین داده که در سانتیاگو برنابئو حضور خواهد داشت اما بدیهی است که او این پیشنهاد را برای بازی به او نداده، زیرا معتقد است که بازگشت رونالدو به مادرید به عنوان بازیکن، پروژه ای است که باید آن را بسته تلقی کرد. پرز به رونالدو پیشنهاد می دهد تا به عنوان سفیر رئال مادرید یا حتی بخشی از چارت سازمان ورزشی مشغول به کار باشد. این موضوعی است که ال ناسیونال در سرمقاله خود به آن اشاره نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "شوک رونالدو به عربستان با رسیدن به ته خط ، بازگشت غیرمنتظره کریس به اروپا با پیشنهاد خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک رونالدو به عربستان با رسیدن به ته خط ، بازگشت غیرمنتظره کریس به اروپا با پیشنهاد خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید