مجیدی: ترجیح می دهم یک قهرمانی داشته باشم اما پاک باشد، برای تمرین باید به تیم های شهرستانی التماس کنیم

به گزارش بابا آب داد، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تمرینات مان را از شنبه گذشته آغاز کردیم و بازیکنان با انگیزه در تمرینات شرکت کردند و تا حدودی نگرانی ما را رفع کردند.

مجیدی: ترجیح می دهم یک قهرمانی داشته باشم اما پاک باشد، برای تمرین باید به تیم های شهرستانی التماس کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی بابا آب داد، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل طرفدار گفت: با توجه به اتفاقی که برای تیم ما افتاد و در 6 بازی آخر فصل مان 5 برد و یک تساوی داشتیم، فرایند خوبی داشتیم اما متاسفانه تعداد زیادی از بازیکنان ما کرونا گرفتند و برخی از بازیکنان حدود 2 هفته تمرین نکردند و از این بابت نگران بودیم. تمرینات مان را از شنبه گذشته آغاز کردیم و بازیکنان با انگیزه در تمرینات شرکت کردند و تا حدودی نگرانی ما را رفع کردند. تیم طرفدار هم تیم بسیار خوبی است که تازه به لیگ برتر آمدند و بازیکنان با انگیزه ای دارند و فکر می کنم بازی سختی فردا داریم.

وی در مورد بازیکنانی که فردا در اختیار ندارد، گفت: آزادی، رابط و مرادی از جمع ما جدا شدند. یامگا 4 اخطاره است و نمی تواند بازی کند اما سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقاتی که برای استقلال افتاد بازیکنان این تیم در بازی فردا انگیزه لازم را دارند؟ اعلام کرد: اجازه بدهید فردا بعد از بازی در این خصوص مفصل صحبت می کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که ایا از فرایند نقل و انتقال نیم فصل راضی است؟ گفت: من فهرستی که مدنظرم بودم را به باشگاه ارائه دادم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد اما تا حالا که بازیکنی به جمع ما اضافه نشده و باشگاه در کوشش است تا بازیکنان مدنظر ما را جذب کند.

مجیدی در مورد شرایط صالح حردانی گفت: ما فهرست مان را به باشگاه دادیم و بقیه کارها را باید باشگاه انجام دهد. صالح از بازیکنان بسیار خوب است و من خودم او را به تیم امید دعوت کردم. اگر قسمت نشد به استقلال بیاید، باید با تمام توانش در فولاد بازی کند. این بازیکن یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال کشورمان است و فکر می کنم با توجه پتانسیلی که دارد، یکی از بازیکنان فیکس اسکوچیچ در جام جهانی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که رأی کمیته استیناف می تواند به آینده استقلال یاری کند، گفت: ببینید 2 امتیاز نه تیمی را قهرمان می نماید و نه شانس قهرمانی را از تیمی می گیرد. من نمی خواهم در این مسائل ورود کنم اما یک چیز کلی درباره خودم می گویم، نمی دانم چند سال مربیگری خواهم کرد و الان ابتدای مربیگری ام است و خیلی چیزها را باید یاد بگیرم. باید مطالعه کنم و خیلی کوشش کنم. ترجیح می دهم وقتی در یک برنامه تلویزیونی شرکت می کنم و قهرمانی هایم را نشان می دهند، یک قهرمانی داشته باشم اما پاک باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد غیبت تماشاگران مطرح کرد: من چندین بار گفته ام که باشگاه های بزرگ مثل سپاهان، استقلال و پرسپولیس یک امتیاز شان تماشاگران هستند و من از زمانی که سرمربی استقلال بودم، این امتیاز را نداشتم. بازیکن ما وقتی تماشاگر را در استادیوم ببیند، هم انگیزه اش بیشتر می گردد و هم کوشش بیشتری انجام می دهد. مسئولان باید یک شرایطی را به وجود بیاورند که تماشاگران به استادیوم بیایند و امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد.

مجیدی در مورد زمان حضور گابریله پین گفت: او امشب به ایران می آید.

وی درباره بازی در استادیوم انقلاب کرج مقابل طرفدار توضیح داد: ما 15 بازی و 15 فینال داریم. خوشبختانه 10 بازی در تهران داریم و تمام بازی ها را محکم می گیریم و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم. مقابل طرفدار هم باید کوشش بیشتری انجام دهیم تا 3 امتیاز را کسب کنیم و با توجه به مربی خوبی که دارند، بازی سختی خواهیم داشتم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد زمین تمرین اعلام کرد: متاسفانه زمین تمرین خوب نداریم اما مدیران باشگاه در کوشش هستند. قبلا هم گفته ام جای تعجب است که تیم های شهرستانی در تهران زمین چمن مخمل دارند اما تیم های بزرگ تهرانی در تهران زمین چمن ندارند. مقصر این کار را من نمی دانم و ما باید از تیم های شهرستانی در تهران التماس کنیم که یک روز زمین تمرین شان را به ما قرض بدهند. متاسفانه زمین تمرین ما اصلا خوب نیست و از بازیکنانم متشکرم که با تمام مسائل همکاری می نمایند.

مجیدی در مورد فهرست تیم ملی گفت: ما فردا بازی داریم و نمی خواهم صحبتی انجام بدهم که تمرکز بازیکنانم به هم بخورد، ان شاءالله بعد از بازی صحبت می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجیدی: ترجیح می دهم یک قهرمانی داشته باشم اما پاک باشد، برای تمرین باید به تیم های شهرستانی التماس کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: ترجیح می دهم یک قهرمانی داشته باشم اما پاک باشد، برای تمرین باید به تیم های شهرستانی التماس کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید