فرشید اسماعیلی هشتمین بازی فصل را از دست داد

به گزارش بابا آب داد، فرشید اسماعیلی هافبک میانی و طراح تیم استقلال از بازیکنان ثابت این تیم است و معمولا تنها در صورتی که مصدوم یا محروم باشد حضور در ترکیب ثابت تیمش را از دست می دهد.

فرشید اسماعیلی هشتمین بازی فصل را از دست داد

با اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، اسماعیلی بازی با پیکان را با تصمیم کادر فنی و به دلیل عدم بهبودی کامل و نا آماده بودن، از دست داد که این بازی هشتمین بازی این فصل است که اسماعیلی امکان حضور در آن را ندارد.

اسماعیلی یک بار به دلیل محرومیت و دریافت کارت قرمز (هفته چهارم مقابل پرسپولیس) امکان همراهی تیمش را از دست داد و در 6 مورد دیگر به دلیل مصدومیت امکان حضور در میدان را پیدا نکرده بود.

هافبک طراح آبی پوشان که در سالهای اخیر یکی از بهترین پاسورهای این تیم بوده در این فصل به ترتیب ملاقات مقابل تیم های پرسپولیس، (نیم فصل اول به دلیل محرومیت)، شاهین، ماشین سازی، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس (نیم فصل دوم به دلیل مصدومیت)، فولاد، سایپا و حالا پیکان را از دست داد.

اسماعیلی در دو بازی مقابل ذوب آهن و گل گهر در نیم فصل دوم به دلیل تازه رها شدن از بند مصدومیت در ترکیب ثابت قرار نگرفت و در دقایق سرانجامی بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و در سایر ملاقاتها در ترکیب اصلی تیمش نهاده شد، اما تنها 5 بار مقابل ذوب آهن، گل گهر، پارس جنوبی جم، صنعت نفت و نساجی تعویض نشده و تا سرانجام بازی در میدان حضور داشته است.

اسماعیلی در این فصل 3 بار اخطار گرفت، یک بار اخراج شد، 2 بار پاس گل داد و 2 بار هم پاس گل زد تا از بازیکنان تاثیر گذار این فصل تیمش باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرشید اسماعیلی هشتمین بازی فصل را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشید اسماعیلی هشتمین بازی فصل را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید