عرضه گوشی های مقرون به صرفه قیمت ریلمی C35 و C31

به گزارش بابا آب داد، گوشی های Realme C35 و Realme C31 با همان مشخصات پیش بینی شده روانه بریتانیا شدند.

عرضه گوشی های مقرون به صرفه قیمت ریلمی C35 و C31

به گزارش بابا آب داد، گوشی های ریلمی C35 و C31 ماه گذشته در هند راه اندازی شدند و اکنون، هر دو دستگاه راهی بریتانیا شده اند. هر دو گوشی طراحی مشابهی دارند و دارای چیپست UNISOC در زیر قاب هستند. از امروز، هر دوی این گوشی ها را می توان با قیمت های ارزان خریداری کرد.

این گوشی ها واقعا ارزان قیمت هستند. قیمت گوشی Realme C35 برای نسخه پایه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی 150 پوند است. نسخه دوم که 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد نیز با قیمت 170 پوند به فروش می رسد. در کنار این قیمت پایین، این گوشی یک پیشنهاد تبلیغاتی فروش را ارائه نموده که به شما 10 پوند تخفیف در نسخه پایه و 20 پوند تخفیف برای نسخه دوم به شما ارائه می دهد. قیمت با تخفیف از 12 تا 18 آوریل (23 تا 29 فرردین) در دسترس خواهد بود.

از سوی دیگر، گوشی Realme C31 ارزان قیمت تر است. این دستگاه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی تنها 130 پوند قیمت دارد؛ و البته تخفیف تبلیغاتی که در خصوص ریلمی C35 وجود داشت در خصوص C31 هم اعمال خواهد شد و کاربران می توانند این دستگاه را با ده پوند تخفیف خریداری کنند.

مشخصات این گوشی ها و طراحی آن ها مشابه است. هر دو دستگاه ظاهر جدیدتری به خصوص در قسمت پنل پشتی به ارمغان می آورند. مهمترین تغییرات در جزیره دوربین آن ها دیده می گردد. در نقطه مقابل پنل جلویی که دارای بریدگی قطره ای است، تغییری ننموده است.

گوشی ریلمی C35 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی HD+ LCD است، در حالی که گوشی C31 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی +LCD HD می باشد. انرژی هر دو دستگاه به وسیله یک باتری تک سلولی 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد، اما سرعت شارژ این دو باتری یکسان نیست. در حالی که گوشی ریلمی C35 دارای شارژ سریع 18 واتی است، باتری ریلمی C31 تنها از شارژ 10 واتی پشتیبانی می نماید.

گوشی Realme C35 از چیپست UNISOC T616 استفاده می نماید، در حالی که ریلمی C31 انرژی خود را از چیپست UNISOC T612 دریافت می نماید. هر دو مدل دو دارای رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 هستند. حافظه این دستگاه ها به وسیله کارت microSD قابل ارتقاء است.

دوربین ها بخش مهمی از گوشی های هوشمند امروزی هستند و گزارش ما بدون صحبت از آن ها ناقص خواهد بود. هر دو مدل دارای تنظیمات دوربین سه گانه پنل پشتی هستند، اما کیفیت دوربین اصلی آن ها فرق دارد. گوشی C35 دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی تک رنگ است. در نقطه مقابل ریلمی C31 دارای یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی تک رنگ می باشد. در سرانجام باید اضافه کنیم که هر دو گوشی روی رابط کاربری Realme UI 2.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 راه اندازی می شوند و دارای اسکنر اثر انگشت در کنار قاب هستند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "عرضه گوشی های مقرون به صرفه قیمت ریلمی C35 و C31" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی های مقرون به صرفه قیمت ریلمی C35 و C31"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید