دومین فیلم پرفروش دنیا از هند آمد

به گزارش بابا آب داد، فیلم هندی کی جی اف عنوان دومین فیلم پرفروش این هفته دنیا را از آن خود کرد.

دومین فیلم پرفروش دنیا از هند آمد

به گزارش گروه فرهنگی بابا آب داد، به نقل از ورایتی، فیلم کی جی اف: بخش دوم ساخته پراشانت نیل با نقش آفرینی یاش دومین فیلم پرفروش دنیا در آخر هفته ای که گذشت بود و توانست بیش از 70 میلیون دلار بفروشد.

فیلم کی جی اف که به وسیله ویجای کراگاندور تهیه شده، با بودجه ای 13 میلیون دلاری ساخته شده است. شرکت هومباله فیلمز که پشت آن بوده تایید نموده که فیلم در چهار روز توانست 5.46 میلیارد روپیه (71.6 میلیون دلار) بفروشد.

این فیلم دنباله کی جی اف: بخش اول سال 2018 است که 33 میلیون دلار فروخته بود و پرفروش ترین فیلم به زبان کانارا در تاریخ شده بود. داستان آن فیلم در دهه های هفتاد و هشتاد میلادی به وقوع می پیوست و درباره سفر گانگستری به نام راکی و کوشش او برای کنترل کردن محدوده های تازه بود.

داستان فیلم دوم درباره ادامه سفر او و مقابله با رقبای تازه از جمله نخست وزیر هندوستان است. قسمت دوم بعلاوه از مجموعه ای از بازیگران هندی شناخته شده از جمله سانجای دوت، راوینا تاندون و پراکاش راج استفاده می نماید.

این فیلم روز چهاردم آوریل اکران شد که برای شماری از جوامع هندی روز اول سال نو است. فیلم به زبان کانارا است و دوبله تلوگو، تامیل، هندی و مالزیایی دارد. در آمریکا این فیلم کار خود را با 2.8 میلیون دلار فروش شروع کرد.

در آخر هفته ای که گذشت، یک بلاکباستر هندی دیگر هم عملکرد خوبی در گیشه داشت. فیلم RRR ساخته اس اس راجامولی با نقش آفرینی ان تی آر جونیور و رام چاران توانست 65 میلیون دلار بفروشد و فروش کل خود را به 140 میلیون دلار برساند.

قسمت دوم کی جی اف در پرده های آی مکس هند و دنیا هم پیروز ظاهر شد. افتتاحیه آی مکس آن در هند با کسب 762 هزار دلار از اسپایدرمن: بازگشتی به خانه نیست هم بیشتر فروخت. در سطح بین المللی، این فیلم 1.1 میلیون دلار از 95 پرده آی مکس کسب کرد.

فیلمی که توانست در آخر هفته ای که مصادف با عید پاک در آمریکا بود در رتبه اول دنیای قرار بگیرد هیولا های خارق العاده: راز های دامبلدور با 114.7 میلیون دلار فروش بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دومین فیلم پرفروش دنیا از هند آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین فیلم پرفروش دنیا از هند آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید