ثبت نام آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی شروع شد

به گزارش بابا آب داد، طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی، ثبت نام آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی سال 1400 شروع شد.

ثبت نام آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی شروع شد

به گزارش گروه دانشگاه بابا آب داد، آزمون کتبی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی 1400 در روز سه شنبه 19 بهمن و آزمون شفاهی در روز های چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه 20، 21 و 22 بهمن 1400 برگزار می گردد.

داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات به انتها رسانده اند می تونند از امروز 25 مهر تا 28 مهر به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت نام نمایند.

داوطلبان باید در همین بازه زمانی نسبت به ثبت نام در سامانه obligat.behdasht.gov.ir نیز اقدام نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی شامل تصویر اسکن شده از عکس 3×4 رنگی داوطلب، تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی و مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموختگان خارج از کشور شامل تصویر اسکن شده از عکس 3×4 رنگی داوطلب، تصویر اسکن شده از معرفینامه مرکز خدمات آموزشی جهت شرکت در آزمون، تصویر اسکن شده از صفحات اول و دوم شناسنامه و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است.

روش پرداخت هزینه شرکت در آزمون مراجعه به لینک پرداخت الکترونیک هزینه ثبت نام و پرداخت هزینه شرکت در آزمون را بر اساس مبالغ مندرج در سایت با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت است. داوطلب پس از دریافت کد پرداخت می تواند ثبت نام کند.

هزینه ثبت نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون شرکت می نمایند یک میلیون و 500 هزار ریال، برای افرادی که برای دومین بار در آزمون شرکت می نمایند 3 میلیون ریال و برای افرادی که برای سومین بار یا بیشتر در آزمون شرکت می نمایند 6 میلیون ریال است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید