تعظیم کلوپ به فرگوسن و حمله به نخست وزیر انگلیس

به گزارش بابا آب داد، سرمربی باشگاه لیورپول که در آستانه فتح لیگ جزیره قرار گرفته است، معتقد است که تکرار عصر سلطه منچستریونایتد بر لیگ برتر انگلیس برای قرمزهای آنفیلد غیرممکن بوده و در ادامه نوع مدیریت پاندمی کرونا را توسط نخست وزیر بریتانیا زیر سوال برد.

تعظیم کلوپ به فرگوسن و حمله به نخست وزیر انگلیس

به گزارش بابا آب داد از ایرنا، تیم تحت راهنمایی یورگن کلوپ با اختلاف 22 امتیاز بیشتر از نزدیک ترین تعقیب نماینده صدرنشین جدول بوده و امروز باید در گودیسون پارک شهرآورد مرسی ساید را برابر اورتون برگزار نمایند.

از سال 1990 تا به امروز لیورپولی ها پیروز به فتح لیگ جزیره نشده اند اما تیم بندر لیورپول در آستانه فتح نوزدهمین قهرمانی خود در انگلیس است تا بدین ترتیب با رکورد منچستریونایتد یک جام فاصله داشته باشد.

یونایتدها تحت راهنمایی سر الکس فرگوسن افسانه ای، در فاصله سال های 1992 تا 2013 در مجموع 13 بار فاتح لیگ برتر انگلیس شدند.

کلوپ که فصل گذشته به همراه لیورپول لیگ قهرمانان را فتح کرد، گفت: صادقانه بگویم، فکر نمی کنم سلطه بر لیگ جزیره دیگر امکان پذیر باشد. یونایتد ترکیب خوبی در اختیار داشت و یک سرمربی استثنایی با چشمی تیزبین برای شکار بازیکن و زمان بندی شگفت انگیز برای تشخیص مدت زمان مورد احتیاج حضور یک بازیکن در تیم.

وی اضافه نمود: نفرات جانشینی هم که او (فرگوسن) انتخاب می کرد همواره استثنایی بودند و البته پول هم بی تاثیر نبود. ترکیب منچستریونایتد واقعا خوب بود. البته ما تا الان باید کار فوق العاده ای نموده باشیم اما برای همواره پیروز ماندن باید به همین فرایند ادامه دهیم.

سرمربی آلمانی ادامه داد: و باور کنید، دیگران دست از کوشش نخواهند کشید؛ یونایتد بازخواهد گشت و چلسی در پنجره جابجایی پیش آهنگ خواهد بود و وقتی منچسترسیتی آرسنال را شکست داد از خودم پرسیدم چطور ممکن است که 22 امتیاز از آنها بیشتر داشته باشیم؟

کلوپ همزمان با انتقاد از بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا بابت نحوه مدیریت پاندمی ویروس کرونا، گفت: یک ثانیه نگران این نبودم که دولت ممکن است قهرمانی را از ما بگیرد چون واقعا نگران تعدا تلفات بودم و هنوز هم نگران هستم.

وی در ادامه تاکید نمود: من به این دولت رای ندادم. آنها انتخاب افراد دیگر هستند و مشکل من اخباری بود که از انگلیس و از آلمان به گوشم می رسید. اگر بیگانگان از بیرون به هر دو کشور نگاه می کردند، فکر می نمایند که ما از دو سیاره متفاوت هستیم.

کلوپ توضیح داد: به شخصه درک نمی کنم که چرا در 15 ژوئن آغاز به پوشیدن ماسک در امکان بسته کردیم و این در حالی بود که پنج یا 6 هفته قبل از آن سایر کشورها چنین کاری را آغاز نموده بودند.

کووید 19 دنیا را به هرج و مرج کشانده است و بیش از 42 هزار قربانی و بالغ بر 300 هزار آلوده در کشور انگلیس برجای گذاشته است.

منبع: جام جم آنلاین

به "تعظیم کلوپ به فرگوسن و حمله به نخست وزیر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعظیم کلوپ به فرگوسن و حمله به نخست وزیر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید