بینگ در تعقیب گوگل ، رکورد خیره کننده کاربران موتور جست وجوی مایکروسافت

به گزارش بابا آب داد، مایکروسافت اعلام نمود که تعداد کاربران فعال روزانه موتور جست وجوی بینگ برای نخستین بار در تاریخ از 100 میلیون نفر عبور نموده است.

بینگ در تعقیب گوگل ، رکورد خیره کننده کاربران موتور جست وجوی مایکروسافت

موتور جست وجوی بینگ که متعلق به شرکت مایکروسافت است، رسیدن به این عدد را نتیجه راه اندازی نسخه نو این موتور جست وجو دانسته که از هوش مصنوعی ChatGPT پشتیبانی می نماید.

بنا بر اعلام مایکروسافت علاوه بر این، یک سوم کاربرانی که بخشی از پیش نمایش چت بینگ هستند، روزانه از آن استفاده می نمایند و از زمان راه اندازی نسخه نو، 45 میلیون چت صورت گرفته است. طبق ادعای مایکروسافت، موتور جست وجوی بینگ برای نخستین بار پیروز شده تعداد کاربران فعال روزانه خود را پس از چندین سال پیشرفت ثابت به عدد 100 میلیون برساند.

در واقع این شرکت می گوید که کاملا اطلاع دارد که این تعداد در مقایسه با گوگل بسیار کم است، اما از رشدی که در چند هفته اخیر به دست آمده، خرسند است.

یوسف مهدی، مدیر ارشد مایکروسافت، در یک پست وبلاگی نوشت: خرسندیم که اعلام کنیم پس از چندین سال پیشرفت ثابت، تعداد کاربران فعال روزانه بینگ از 100 میلیون عبور نموده است. این رقم به طور شگفت انگیزی قابل توجه است و ما کاملا مطلع هستیم که یک سهم کوچک و تک رقمی در اختیار داریم.

علاوه بر این آمار، مایکروسافت بیان کرد که استفاده از بینگ در موبایل نیز به لطف راه اندازی برنامه نو این موتور جست وجو که منجر به افزایش 6برابری کاربران فعال روزانه شده است، افزایش پیدا نموده است. مایکروسافت اطمینان دارد که با افزودن ویژگی های نو و ارتقای هوش مصنوعی، طی چند ماه آینده شاهد رشد بیشتر بینگ و مرورگر اج خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی می تواند هر چه را که می بینیم بار دیگر ترسیم کند!

این غول نرم افزاری میخواهد تا در هفته ها و ماه های آینده، قابلیت های هوش مصنوعی خود را در محصولات و خدمات بیشتری منتشر کند. بعلاوه مایکروسافت در روز 25 اسفند رویدادی برگزار می نماید که در آن در خصوص آینده کار با هوش مصنوعی صحبت خواهد نمود، جایی که انتظار می رود درباره اضافه شدن هوش مصنوعی به مایکروسافت آفیس توضیحات بیشتری ارائه گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بینگ در تعقیب گوگل ، رکورد خیره کننده کاربران موتور جست وجوی مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بینگ در تعقیب گوگل ، رکورد خیره کننده کاربران موتور جست وجوی مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید