برای شرکت در فستیوال غذا، کی به سنگاپور برویم؟

به گزارش بابا آب داد، فستیوال غذا در سنگاپور یکی از محبوب ترین فستیوال ها در بین مسافران کشورهای آسیایی است. هر سال تعداد زیادی از مسافران، تنها برای شرکت در فستیوال غذای سنگاپور به این کشور سفر می نمایند. در این فستیوال ها مسافران می توانند علاوه بر چشیدن طعم لذیذ و دلچسب غذاهای سنگاپور، با مردم این کشور هم بیشتر آشنا شده و فرهنگ و آداب و رسوم آن ها را از نزدیک لمس نمایند. اگر شما هم می خواهید سال جاری به سنگاپور سفر کنید و دوست دارید بدانید که فستیوال غذای سنگاپور در سال 2023 چه زمانی برگزار می گردد، ادامه این مطلب را از دست ندهید. در ادامه این مطلب از خبرنگاران ، شما را در سفری کوتاه به سنگاپور، با فستیوال غذای این کشور آشنا خواهیم کرد.

برای شرکت در فستیوال غذا، کی به سنگاپور برویم؟

زمان برگزاری فستیوال غذا در سنگاپور

جولای و ژوئن به ماه های خوشمزه در سنگاپور معروف هستند. چرا که فستیوال غذا در سنگاپور هر ساله در این ماه ها برگزار می گردد. سال جاری در سال 2023 هم این سنت سالیانه سنگاپور حفظ شده و در اواخر ماه ژوئن تا اواخر ماه جولای فستیوال غذای سنگاپور برگزار خواهد شد. این تاریخ برابر با اواسط تیر بوده و افراد می توانند با مسافرت به سنگاپور در این ماه ها، هم از این دولت شهر تماشا نموده و هم غذاهای خوشمزه سنگاپور را نوش جان نمایند. این فستیوال به مدت 30 روز ادامه داشته و مسافران می توانند در هر زمانی که دوست داشتند به فستیوال غذا در سنگاپور بپیوندند.

مکان برگزاری فستیوال غذا در سنگاپور

فستیوال غذا در سنگاپور یک رویداد ملی بوده که به مدت 30 سال پی در پی برگزار شده است. به همین علت هیچ مکان، شهر یا رستوران خاصی میزبان رسمی فستیوال غذای سنگاپور نیست. مسافران و مردم محلی سنگاپور در این تاریخ می توانند هر روزه در هر محلی که هستند، به نزدیکترین خیابان یا بازار به محل اقامت خود رفته و از این فستیوال غذا لذت ببرند. اما با این وجود در بعضی از محله ها و خیابان های سنگاپور، شکوه و رنگ و بوی فستیوال غذا در سنگاپور بیشتر حس می گردد. در ادامه این بخش می توانید با بعضی از برترین مکان های سنگاپور برای شرکت در فستیوال غذا آشنا شوید.

خلیج مارینا یکی از برترین محله های این دولت شهر برای شرکت در فستیوال غذای سنگاپور است. هر ساله بعضی از برترین سرآشپزهای سنگاپور در خلیج مارینا غرفه زده و به فستیوال غذا می پیوندند. بیشترین تنوع غذایی در فستیوال غذا در سنگاپور را می توان در خلیج مارینا مشاهده کرد. در فستیوال غذا در سنگاپور اگر به خلیج مارینا بروید، می توانید با برترین غذاهای سنتی سنگاپور که به شیوه های مدرن و امروزی طبخ و سرو می شوند آشنا شوید.

یکی دیگر از برترین و اصلی ترین مکان های برگزاری فستیوال غذا در سنگاپور Streats است. Streats یکی از مکان هایی است که هر ساله میزبان بسیاری از سرآشپزهای حرفه ای و معروف رستوران های چند ستاره سنگاپور می گردد. شما می توانید در طول سال انواع غذاهای بین المللی مانند غذاهای ژاپنی، غذاهای هندی و بسیاری فرهنگ های دیگر را در این مکان پیدا کنید. اما این مکان در طول جشنواره غذا در سنگاپور، میزبان سرآشپزهای حرفه ای سنگاپور شده و با گردهم آوردن برترین غذاهای این سرآشپزها، اوقات بسیار خوبی را برای مسافران به ارمغان می آورد.

همان طور که قبل تر اشاره شد، این رویداد در سراسر سنگاپور برگزار شده و به همین علت مهم نیست که اگر نتوانید به خلیج مارینا یا Streats بروید. در گوشه گوشه سنگاپور و مجتمع ها و فود کورت های مختلف این دولت شهر می توانید رنگ و بوی فستیوال غذای سنگاپور را مشاهده کنید. قیمت غذاهای سرو شده در این خیابان ها و فود کورت های کوچک کمتر بوده و ارتباط به اصالت مردم بومی سنگاپور هم قوی تر است.

در فستیوال غذای سنگاپور چه غذاهایی پیدا می گردد؟

در این فستیوال پر هوادار، از غذاهای سنتی این کشور گرفته تا غذاهای مدرن و گاهی غذاهای بین الملل پیدا می گردد. در فستیوال غذای سنگاپور می توانید غذاهای خیابانی یا غذاهای لوکس سنگاپور را امتحان کنید. معمولا بیشتر مسافران به سراغ غذاهای سنتی این کشور در فستیوال غذا می روند. چرا که علاوه بر آشنایی با طعم اصیل غذاهای سنگاپور، می توانند برای خرید این غذاها تخفیف هم بگیرند. قیمت غذا و رستوران های سنگاپور در روزهای عادی کمی بالا بوده و مسافران خیلی نمی توانند از تمامی غذاهای این کشور امتحان نمایند. اما در این فستیوال قیمت غذاها کمتر شده و تخفیف خوبی می خورند.

اگر به مکان های اصلی و پرهوادار برگزاری فستیوال غذای سنگاپور می روید، قرار است بیشتر با غذاهای لوکس و مدرن سنگاپور رو به رو شوید. چرا که در این مکان ها سرآشپزهای حرفه ای سنگاپور حضور داشته و معمولا برای تبلیغ رستوران و هنر خود، برترین های خود را نمایش می دهند. قیمت غذاهای این سرآشپزها، حتی پس از اعمال تخفیف رستوران، باز هم کمی گران خواهد بود. اما اگر دوست دارید هزینه کمتری پرداخت کنید و با طعم اصیل غذاهایی که مردم سنگاپور در طول سال می خورند آشنا شوید، دکه های غذاهای خیابانی برترین مکان برای شما هستند.

دکه های غذاهای خیابانی در سنگاپور در طول فستیوال غذا، تخفیف بسیار خوبی به مشتری های خود می دهند. اما باید به این نکته توجه کرد که این دکه ها از حالت عادی هم شلوغ تر شده و باید حتما با غذاها از قبل آشنایی داشته باشید و به سرعت غذای خود را سفارش بدهید. در غیر این صورت ممکن است افرادی که در صف طولانی ایستاده اند را عصبانی کنید. اگر می خواهید با غذاهای سنگاپور و غذاهای خیابانی سنگاپور آشنایی داشته باشید و بدانید که در طول فستیوال غذا چه غذایی سفارش بدهید، مقالات بابا آب داد در رابطه با غذاهای سنگاپور را از دست ندهید.

تهیه بلیت فستیوال غذای سنگاپور

فستیوال غذا در سنگاپور در مکان های عمومی و خیابان ها برگزار می شوند. به همین علت هم نیازی نیست تا برای بازدید از این فستیوال و شرکت در آن مبلغی را پرداخت کنید. کافی است که به این فستیوال ها رفته و تنها پول غذای خود را پرداخت کنید. هزینه غذاهایی که در فستیوال غذای سنگاپور سرو می شوند، تا حدود زیادی به نوع غذا و سرآشپزی که آن را تدارک دیده است بستگی خواهد داشت. غذاهایی که در مکان های بزرگ و معروف برگزاری فستیوال سرو می شوند، به وسیله سرآشپزهای خبره و حرفه ای هستند و بی شک قیمت بیشتری هم دارند. اما غذاهای سرو شده در دکه های خیابانی سنگاپور ارزان هستند. تمامی غذاهای سرو شده در فستیوال غذا در سنگاپور دارای درصدی تخفیف هستند.

کلام آخر

در این مقاله با یکی از محبوب ترین و پر هوادارترین فستیوال های سنگاپور یعنی فستیوال غذا آشنا شدیم. فستیوال غذا در سنگاپور هر ساله به مدت 30 روز برگزار شده و گردشگران بسیاری را جذب خود می نمایند. در این رویداد سالیانه می توانید با تمامی غذاهای سنتی و اصیل سنگاپور در یک مکان آشنا شوید. سنگاپور فستیوال های غذای دیگری هم مانند فستیوال غذای بین الملل، فستیوال غذاهای خوشمزه، فستیوال رستوران های دارای میشلین و بسیاری فستیوال های دیگر دارد. اما بزرگترین فستیوال غذای این دولت شهر، همان فستیوالی است که در ماه های ژوئن و جولای برگزاری می گردد. اگر دوست دارید با فستیوال های بیشتری در کشورهای آسیایی آشنا شوید، مقاله بابا آب داد درباره فستیوال های مالزی را از دست ندهید. از همراهی شما تا خاتمه این مطلب سپاس گزاریم.

فستیوال غذای سنگاپور در کجا برگزار می گردد؟

فستیوال غذای سنگاپور یک رویداد ملی است و در سراسر سنگاپور برگزار می گردد. اما بزرگترین محل های برگزاری این رویداد خلیج مارینا و Streats هستند.

هزینه شرکت در فستیوال غذای سنگاپور چقدر است؟

برای شرکت در فستیوال غذا در سنگاپور نیازی به خرید بلیت یا پرداخت هزینه ورودی نخواهید داشت. تنها باید پول غذایی که میل می کنید را پرداخت کنید.

زمان برگزاری فستیوال غذای سنگاپور چه زمانی است؟

فستیوال غذای سنگاپور در اواخر ژوئن آغاز شده و تا اواخر جولای ادامه دارد. آغاز فستیوال غذا در سنگاپور از اواسط تیر بوده و تا مرداد ادامه دارد.

منبع: الی گشت

به "برای شرکت در فستیوال غذا، کی به سنگاپور برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای شرکت در فستیوال غذا، کی به سنگاپور برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید