اولین شهید مدافع سلامت ارتش در تربت حیدریه ملکوتی شد

به گزارش بابا آب داد، خبرنگاران/خراسان رضوی فرمانده تیپ 177 متحرک هجومی نزاجا در تربت حیدریه گفت: اولین شهید مدافع سلامت ارتش در این شهرستان ملکوتی شد.

اولین شهید مدافع سلامت ارتش در تربت حیدریه ملکوتی شد

سرتیپ دوم ستاد ضرغام مرادی در گفت وگو با بابا آب داد اظهار کرد: ایثارگران نزاجا شهادت سرگرد سیدحسین قاسمی، مدافع سلامت تیپ 177 شهید نصر اصفهانی تربت حیدریه را تایید کرده و هنوز استعلام بنیاد شهید اعلام نشده است.

وی در ادامه اضافه نمود: شهید قاسمی استخدام ورودی سال 1370 به ارتش بود و به عنوان مسئول بخش غربالگری پادگان قائم(عج) مشغول به خدمت رسانی بود که در تاریخ چهارم آبان ماه مبتلا به کووید 19 شد و پس از بستری شدن در بیمارستان ارتش به بیمارستان تامین اجتماعی منتقل و مدت پنج روز در بخش ICU بستری بود و سپس برای اکسیژن درمانی در منزل قرنطینه شد تا اینکه ساعت پنج بامداد 25 آبان ماه جاری به ملکوت اعلا پیوست.

سرتیپ مرادی در خصوص بخش غربالگری بهداری پادگان قائم(عج) بیان کرد: سربازانی که از مرخصی باز می گردند، برای حفظ سلامت خود و سایرین در این بخش تحت غربالگری کامل قرار می گیرند و چنانچه علائمی مشکوک به کرونا داشته باشند، تحت مراقبت قرار می گیرند.

وی شرح داد: مرحوم قاسمی علاوه بر مسئولیت در بهداری پادگان قائم(عج) در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه برای خدمات رسانی به بیماران بخش کرونا همکاری داشت و به عنوان اولین شهید مدافع سلامت ارتش این شهرستان و نهمین شهید مدافع سلامت نزاجا جان خود را در راه حفاظت از بیماران درگیر با این ویروس تقدیم کرد.

پیکر شهید سید حسین قاسمی پس از بدرقه یارانش بر اساس ضوابط بهداشتی برای تدفین به خیر آباد مه ولات منتقل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اولین شهید مدافع سلامت ارتش در تربت حیدریه ملکوتی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اولین شهید مدافع سلامت ارتش در تربت حیدریه ملکوتی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شهید مدافع سلامت ارتش در تربت حیدریه ملکوتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید