اسکوئر انیکس خبر از ساخت شماره تازه Just Cause داد

به گزارش بابا آب داد، اینطور که به نظر می رسد ما به زودی شاهد یک بازی تازه از مجموعه جاست کاز (Just Cause) خواهیم بود. این موضوع را اخیراً شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در جلسه سرمایه گذاران تأیید نموده است. آخرین بازی جاست کاز در سال 2018 عرضه شد. این بازی نتوانست چندان خوب عمل کند و حتی امکان داشت که دیگر عنوانی از این مجموعه ساخته نشود.

اسکوئر انیکس خبر از ساخت شماره تازه Just Cause داد

چندی پیش بود که اسکوئر انیکس به طور ناگهانی تصمیم گرفت تا استودیوهای غربی خود را بفروشد. این شرکت مجموعه های بزرگی مثل تومب رایدر (Tomb Raider) و دوئس اکس (Deus Ex) را از دست داد. با اینحال از مجموعه های به جای مانده می توان به جاست کاز و لایف ایز استرینج (Life is Strange) اشاره نمود. دلیل فروش استودیوهای دیگر نیز استراتژی نو اسکوئر انیکس اعلام شده است.

هنوز اینکه عنوان بعدی جاست کاز دقیقاً چیست تعیین نشده است. این عنوان نو می تواند جاست کاز 5 یا یک داستان حاشیه ای از این مجموعه باشد. به همین دلیل برآورد ها حول این بازی زیاد است. طبق چیزی که اعلام شده مسئولیت ساخت بازی نو جاست کاز بر عهده شاخه نیویورک اسکوئر انیکس یعنی شرکت آوالانش (Avalanche) است. در سال 2020 بود که این شرکت تصمیم گرفت تا تعدادی از افراد ماهر را برای یک پروژه نو استخدام کند.

اگر شما بازی جاست کاز موبایل را حساب نکنید، حدود 4 سال است که از عرضه یک عنوان جاست کاز می گذرد. این عناوین در سبک دنیا باز بوده و بیشتر حالت مفرح دارند. در مبارزات شما می توانید از نهایت خلاقیت خود استفاده نموده و به جالب ترین شکل دشمنان خود را از بین ببرید. با وجود عملکرد نه چندان خوب مورد آخر، همچنان این مجموعه هواداران زیادی دارد. دلیل آن هم خاص بودن بازی است. می توان به راحتی گفت که هیچ عنوانی به این سبک وجود ندارد.

اسکوئر انیکس در این مدت کارهای عجیبی انجام داده است. از طرفی هدف شرکت این بوده تا عناوین خودش را بهتر کند. با اینحال تعدادی از استودیوهای خود را نگه داشته تا بازار خود را در دنیای غربی از دست ندهد. اینکه برنامه این شرکت در آینده چیست هنوز به طور کامل تعیین نشده است. حال امیدواریم با این استراتژی نو، اسکوئر انیکس بتواند عناوین بهتری را از قبل به بازار عرضه کند.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "اسکوئر انیکس خبر از ساخت شماره تازه Just Cause داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوئر انیکس خبر از ساخت شماره تازه Just Cause داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید