استقلال جانشین صالح حردانی را پیدا کرد؟

به گزارش بابا آب داد، مصدومیت صالح حردانی مدافع راست استقلال در بازی محبت آمیز این تیم مقابل طرفدار باعث نگرانی طرفداران آبی پوش شد. البته بعد از معاینات پزشکی معین شد که مصدومیت حردانی جدی نیست، اما کادرفنی ترجیح داد برای جلوگیری از تشدید مصدومیت او در تمرینات گروهی روز های گذشته حضور نداشته باشد و به صورت اختصاصی کار کند.

استقلال جانشین صالح حردانی را پیدا کرد؟

غیبت حردانی در تمرینات گروهی استقلال و مداوی مچ پای او به وسیله کادر پزشکی همچنان ادامه دارد، اما بازی کردن او مقابل سپاهان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

ریکاردو ساپینتو اگرچه می تواند از حردانی در مسابقه اول لیگ در ترکیب ثابت استقلال بهره ببرد، اما او برای این کار تردید هایی دارد. نگرانی بابت تشدید مصدومیت و بعلاوه غیبت چند روزه در تمرینات گروهی سبب شده تا ساپینتو احتمال بازی دادن به رضا میرزایی را به جای حردانی آنالیز کند.

میرزایی مدافع- هافبک راست فصل پیش سپاهان انگیزه زیادی برای مسابقه با این تیم در هفته اول لیگ دارد و این نیز یکی از دلایلی است که احتمال بازی کردن میرزایی به جای حردانی را افزایش می دهد.

با این حال قرار است ساپینتو در فاصله چند روزه تا مسابقه با سپاهان شرایط حردانی و میرزایی را آنالیز کند و درباره حضور یکی از آن ها در ترکیب اصلی استقلال تصمیم بگیرد.

لازم به ذکر است؛ ملاقات استقلال و سپاهان ساعت 19:30 روز آدینه در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "استقلال جانشین صالح حردانی را پیدا کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال جانشین صالح حردانی را پیدا کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید