ادعای جنجالی مدیر سابق دیزنی درباره کاربران فیک توییتر

به گزارش بابا آب داد، باب ایگر زمانی که مدیر دیزنی بود قصد داشت توییتر را بخرد اما آنطور که خودش می گوید هنگام آنالیز متوجه شده اند که بخش قابل توجهی از کاربران توییتر واقعی نیستند!

ادعای جنجالی مدیر سابق دیزنی درباره کاربران فیک توییتر

به گزارش خبرگزاری بابا آب داد، باب ایگر مدیر پیشین کمپانی دیزنی درباره ماجرای تصمیمش برای خرید توییتر و علت انصرافش صحبت نموده است.

او سال 2016 توییتر را بستری مناسب برای توزیع تولیدات دیزنی می دید و قصد داشت با خرید این شبکه اجتماعی بازار این غول جهانی تفریح را توسعه دهد اما هیچگاه تصمیمش را عملی نکرد.

آنطور که ایگر روایت نموده است، حتی هیات مدیره دو شرکت درباره این معامله تبادل نظر نموده و به توافق هم رسیده بودند اما این دیزنی پا پس می کشد و معامله به پایان نمی رسد.

مدیر سابق دیزنی سال 2019 فضای نامطبوع حاکم بر توییتر را علت انصرافش خوانده بود . ایگر در صحبت هایی تازه از یک علت دیگر برای انصرافش پرده برداشت که بی شباهت به ادعاهای ایلان ماسک درباره این شبکه اجتماعی نیست.

بیشتر بخوانید: پای جک دورسی به دعوای ایلان ماسک با توییتر باز شد

او گفته است: قصد داشتیم به تجارت پخش آنلاین وارد شویم و برای این کار احتیاج به بستر داشتیم. فناوری این کار را نداشتیم و نمی دانستیم که چگونه قرار است محصولمان را به دست مشترکان سراسر جهان برسانیم. نخستین راه چاره این بود که خودمان دست به کار شویم. برای این کار 500 میلیون دلار پول و 5 سال زمان لازم بود. در زمینه اقتصادی مسئله ای نداشتیم اما در جهانیی که سرعت تغییرات چنین بالا است زمان کافی نداشتیم. همان زمان زمزمه هایی از تمایل توییتر برای فروش به گوشمان رسید. در پی این تصمیم به دقت کاربران توییتر را آنالیز کردیم و از یاری توییتر هم در این راه بهره گرفتیم و متوجه شدیم بخش قابل توجهی از کاربران واقعی نیستند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ادعای جنجالی مدیر سابق دیزنی درباره کاربران فیک توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جنجالی مدیر سابق دیزنی درباره کاربران فیک توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید