استارتاپ

این ربات تازه همه کار می نماید؛ از تهیه قهوه تا چاپ سه بعدی

یک استارتاپ کره ای موسوم به سوپرنوا (Supernova)، یک بازوی رباتیک هوشمند به نام هیونیت (HUENIT) را طراحی نموده است که رباتی برای یاری به افراد در انجام کار های مختلف خانه و بعلاوه انجام کار های خلاقانه است.

23 دی 1401

5 نرم افزار جایگزین ویندوز فایل اکسپلورر که حتما باید امتحان کنید

یکی از مولفه های کلیدی ویندوز که طی سال های طولانی، شاهد تغییرات اساسی نبوده است؛ برنامه فایل اکسپلورر است. در حالی که در مرورگر وب اینترنت اکسپلورر 7 مایکروسافت در 15 سال پیش، شاهد افزوده شدن قابلیت برگه ها بودیم؛ هنوز در فایل اکسپلورر شاهد این ویژگی...

21 تیر 1401

چگونگی کسب مجوز کسب وکارهای اینترنتی و استارتاپ ها

پلیس فتا تهران عظیم در یادداشتی در زمینه مجوزهای مورد احتیاج برای کسب وکارهای اینترنتی و استارتاپ ها و جلب اعتماد و اطمینان کاربران فضای مجازی، اطلاع رسانی کرد.

28 فروردین 1400

ناحیه نوآوری تربیت مدرس ایجاد می گردد ، فرصتی دیگر برای تجاری سازی فناوری

تفاهم نامه ایجاد ناحیه نوآوری تربیت مدرس با هدف توسعه زیست بوم نوآوری بین پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، معاونت علمی و فناوری و شهرداری منطقه 6 تهران منعقد شد.

21 مرداد 1399

سرمایه گذار اصلی اوبر بر لبه پرتگاه!

خبرنگاران : شرکت سافت بانک که معمولا به عنوان یکی از پیروز ترین سرمایه گذاران جسور و حامی کسب وکارهای نوپا در اکوسیستم استارت آپی شناخته می گردد، به تازگی گزارش اقتصادی خود را تا سرانجام ماه مارس سال 2020 منتشر نموده است که نشان می دهد درآمد...

4 مرداد 1399

شش شرکت دارویی مشتری سامانه رهایش نانومقیاس شدند

یک استارت آپ فعال در حوزه رهایش دارو با شش شرکت داروسازی به توافق رسیده تا از سامانه مبتنی بر نانوذرات برای بهبود اثربخشی دارو ها که توسط این استارت آپ ابداع شده، استفاده گردد.

30 فروردین 1399