پشت پرده تماس کنعانی زادگان با مدیران پرسپولیس

به گزارش بابا آب داد، نمایش ضعیف پرسپولیس مقابل آلومینیوم و شکست در هفته سوم لیگ برتر انتقاد ها را از بازیکنان، کادرفنی و مدیریت پرسپولیس به اوج خود رساند. طرفداران این تیم که از نتیجه بدست آمده و البته شرایط تیمشان اصلا راضی نیستند؛ خیلی ها را مقصر این شرایط پرسپولیس می دانند.

پشت پرده تماس کنعانی زادگان با مدیران پرسپولیس

یکی از مسائلی که پرسپولیسی ها به شدت نسبت به آن معترض هستند به جابجایی این تیم در تابستان برمی گردد. جایی که پرسپولیس نتوانست چند بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود را حفظ کند و به جای آن ها نفراتی جذب پرسپولیس شدند که کیفیت پایین تری نسبت به آن بازیکنان دارند.

پرسپولیس در جابجایی این فصل نفراتی، چون محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو را از دست داد و بازیکنانی مثل علی نعمتی، رضا اسدی، علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی و حامد پاکدل را به خدمت گرفت.

وقتی بازیکنانی مثل نوراللهی و کنعانی زادگان و مغانلو جدا شدند مدیران پرسپولیس درپی اعتراض طرفداران به آن ها اعلام کردند توانایی پرداخت مبلغ درخواستی این بازیکنان را نداشتند و این 3 بازیکن به خاطر پیشنهادات بهتر به لحاظ اقتصادی از پرسپولیس جدا شدند.

اما به تازگی خبری به دست ما رسید که در نوع خود عجیب به نظر می رسد. ماجرا از این قرار است که محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش فصل قبل پرسپولیس که چند ماه پیش و بعد از اتمام لیگ بیستم راهی الاهلی قطر شد؛ حاضر بود با یک سوم پولی که قطری ها به او می دادند در پرسپولیس بماند.

یکی از نردیکان این مدافع ملی پوش به خبرورزشی گفت: محمد حسین عاشق پرسپولیس است و خیلی دوست داشت با مهیا شدن شرایط قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. او حتی چند بار شخصا با یکی از مدیران پرسپولیس تماس گرفت و در این خصوص با او صحبت کرد. محمد حسین حاضر بود با یک سوم مبلغی که الان از الاهلی می گیرد در پرسپولیس بماند، ولی مدیران این باشگاه موافقت نکردند و در نهایت او از پرسپولیس جدا شد.

این اتفاق عجیب در حالی رخ داد که پرسپولیس در خط دفاعی خود مسائل زیادی دارد و حضور کنعانی زادگان قطعا می توانست به این تیم یاری کند. ضمن اینکه یک سوم قرارداد کنعانی زادگان با الاهلی چیزی حدود 400 هزار دلار می گردد. مبلغی که خیلی از بازیکنان ایرانی به راحتی این پول و حتی بالاتر از آن را دریافت می نمایند.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "پشت پرده تماس کنعانی زادگان با مدیران پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده تماس کنعانی زادگان با مدیران پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید