پزشک تغذیه تیم های ملی کشتی: آمریکا یک کانتینر وسائل می آورد ما 2 یا 3 چمدان!

به گزارش بابا آب داد، پزشک تغذیه تیم های ملی کشتی در رقابت های جهانی نروژ گفت: ما به لحاظ داشتن امکانات از کشورهایی مثل ژاپن، آمریکا و روسیه خیلی عقب تر هستیم.

پزشک تغذیه تیم های ملی کشتی: آمریکا یک کانتینر وسائل می آورد ما 2 یا 3 چمدان!

به گزارش بابا آب داد، دکتر رامین امیرساسان با تاکید بر اینکه فدراسیون کشتی تا حد توان تمامی امکانات لازم برای ملی پوشان کشتی را فراهم کرده است، گفت: ما هر خواسته ای از فدراسیون داشتیم انجام شد. مثلا همین که 3 روز قبل از آغاز مسابقات به نروژ آمدیم به ما خیلی کمک کرد تا در بحث کنترل وزن کشتی گیران و برنامه غذایی آن ها پیروز تر باشیم. بحث کنترل وزن در کشتی گیران بر اساس درصد چربی و عضلانی بودن ورزشکاران به 3 بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم می شود و بر اساس ویژگی بدنی کشتی گیران برای آن ها برنامه های مختلفی را تدارک می بینیم.

پزشک تغذیه تیم های ملی کشتی، افزود: معمولا ما 60 درصد مربوط به کاهش وزن کشتی گیران را در مبدا و 40 درصد را در مقصد و محل برگزاری مسابقات انجام می دهیم و حمایت فدراسیون برای 3 روز زودتر رسیدن به محل مسابقات باعث شد بنده 3 شب در بحث غذایی و کنترل وزن کشتی گیران برنامه ریزی کنم.

وی با بیان اینکه امکانات ما با کشورهایی مثل آمریکا، روسیه و ژاپن قابل قیاس نیست، گفت: ما با 2 یا 3 چمدان وسایل از ایران به نروژ آمدیم اما اینجا دیدیم آمریکایی ها با کانتینر وسایلشان را آوردند و وسایلی مثل چند تخت ماساژ و ... را نیز همراه دارند و اصلا به لحاظ کیفیت امکانات قابل قیاس نیستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پزشک تغذیه تیم های ملی کشتی: آمریکا یک کانتینر وسائل می آورد ما 2 یا 3 چمدان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک تغذیه تیم های ملی کشتی: آمریکا یک کانتینر وسائل می آورد ما 2 یا 3 چمدان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید