خاتمه منفی بر روزهای سبز بورس، بهبود بازار سهام در گرو افزایش ارزش معاملات

به گزارش بابا آب داد، شاخص کل بورس طی چند روز گذشته در محدوده 1.4 میلیون واحد در نوسان است. در آخرین روز معاملاتی هفته و با اینکه در میانه بازار امروز مجددا کانال 1.4 واحد را پس گرفته بود اما در ادامه با 2553 واحد ریزش وارد کانال یک میلیون و 397 هزار واحد شد. حجم معاملات نیز امروز جدود 4000 میلیارد تومان بود که نسبت به روز گذشته رشد اندکی داشت.

خاتمه منفی بر روزهای سبز بورس، بهبود بازار سهام در گرو افزایش ارزش معاملات

شاخص کل در حالی امروز 0.18 درصد منفی بود که شاخص هم وزن با 0.20 درصد رشد به کار خود انتها داد. اگرچه بازار در میانه با رشد خودرو و بانکی ها رشد ملایم خود را حفظ نموده بود اما در ادامه این گروه ها نیز با فشار فروش روبرو شدند.

امروز نمادهای فولاد، فارس و فملی بیشترین تاثیر در منفی شدن شاخص کل را داشتند و وبملت نیز بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل ثبت کرد.

گروه های خودرو، فلزات اساسی و چندرشته ای صنعتی بهترین گروه های صنعتی امروز بودند. بعلاوه شستا، پالایش و دارایکم بیشترین ارزش معامله و خپارس، خودرو و خساپا بیشترین حجم معامله را داشتند.

شاخص کل فرابورس نیز در آخرین روز معاملاتی هفته با 6 واحد رشد در کانال 18 هزار و 836 واحد نهاده شد. بپاس، فرابورس و غصینو بیشترین تاثیر مثبت و صبا بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص امروز داشتند.

پیغام الیاس کردی، کارشناس بازار سهام در مورد شرایط بازار در هفته آینده گفت: چنانچه ارزش معاملات از 6000 میلیارد تومان عبور کند شاخص کل بهبود می یابد. در غیر این صورت در همین محدوده مدام در نوسان خواهد بود.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس بابا آب داد بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "خاتمه منفی بر روزهای سبز بورس، بهبود بازار سهام در گرو افزایش ارزش معاملات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه منفی بر روزهای سبز بورس، بهبود بازار سهام در گرو افزایش ارزش معاملات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید