معرفی برگزیدگان دومین پویش ملی خیام خوانی در بجنورد

به گزارش بابا آب داد، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به خبرنگار خبرنگاران در خراسان شمالی، گفت: هیئت داوران، پویش خیام خوانی متشکل از عباس تیمورزاده، اباصلت رضوانی، میثم مهرنیا و رضا یزدانی پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، برگزیدگان این پویش را در 2 بخش اصلی و جنبی شامل خیام خوانی و خوشنویسی رباعیات خیام معرفی کرد.

معرفی برگزیدگان دومین پویش ملی خیام خوانی در بجنورد

رضا رضایی افزود: در گروه سنی زیر 15 سال آندیا پورجابران از کرمانشاه رتبه نخست را کسب کرد و مهلا مقصودی و فاطمه مقتدایی از شهرستان مانه سملقان، مهتاب ابراهیمی، میعاد ضیغمی، یکتا قاسمی و سنا ترکانلو از شهرستان بجنورد به عنوان برترین های این پویش در بخش خیام خوانی معرفی شدند.

وی گفت: ایلیا حسین پور و مهنا وحیدی از بجنورد و مینا عین آبادی از فیروزه نیشابور نیز در این بخش شایسته تقدیر شدند.

رضا رضایی گفت: در گروه سنی بالای 15 سال فائزه رمضانی از بجنورد رتبه اول این پویش را کسب و احمد جعفری از اسفراین، فریبا عنابستانی از تهران، محمدمهدی علی اکبری از شیراز و مرضیه رحیمی از همدان به عنوان برگزیدگان این بخش شناخته شده و اعظم نیازمند از قوچان نیز به عنوان شایسته تقدیر از سوی داوران معرفی شد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: محمدرضا زمانی از جاجرم، احمد نودهی و جهاندیده از بجنورد، حسن جاوید از اسفراین و به صورت مشترک احمدجعفری از اسفراین و فاطمه جعفری از مانه و سملقان برگزیده بخش خوشنویسی رباعیات خیام معرفی شدند.

یادآوری می شود، 250 اثر از 13 استان کشور به دبیرخانه این پویش ارسال شد که آثار رسیده داوری و آثار منتخب همزمان با روز بزرگداشت حکیم عمر خیام معین شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "معرفی برگزیدگان دومین پویش ملی خیام خوانی در بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برگزیدگان دومین پویش ملی خیام خوانی در بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید