مراکز تولیدی و صنعتی، سنگرهای اصلی جنگ مالی هستند

به گزارش بابا آب داد، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از مراکز صنعتی و فراوریی هرمزگان با اشاره به اهداف این سفر گفت: در راستای سفر رییس محترم جمهور به استان هرمزگان، به عنوان نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه برطرف موانع فراوری از مراکز مختلف فراوریی و صنعتی بازدید کردم.

مراکز تولیدی و صنعتی، سنگرهای اصلی جنگ مالی هستند

به گزارش گروه روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، علی حسین رعیتی فرد با بیان اینکه مراکز فراوریی و صنعتی، سنگر های اصلی جنگ مالی هستند، اظهارکرد: برای شناسایی بیشتر موانع فراوری و تسهیل در رفع این موانع در هرمزگان نشست های مختلفی با تشکل های کارگری و کارفرمایی ومدیران مختلف مشاغل فراوریی برگزار گردید.

وی ادامه داد: در بازدید از شرکت ساخت و تعمیر شناور های فلزی سپهر دریا جنوب، معین شد که این شرکت ظرفیت خوبی برای فراوری شناور های فلزی با تناژ خاص در خلیج فارس و دریای عمان دارد که با تسهیل در بعضی مقررات دست و پا گیر، مسائل آن ها رفع شده و ظرفیت فراوری و اشتغال افزایش می یابد.

معاون روابط کار ادامه داد: در بازدید از شرکت نفت پاسارگاد نیز بزرگترین چالش آن ها موانع صادراتی است که سعی در رفع آن ها داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مراکز تولیدی و صنعتی، سنگرهای اصلی جنگ مالی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز تولیدی و صنعتی، سنگرهای اصلی جنگ مالی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید