ماجرای خواستگاری از نعیمه نظام دوست

به گزارش بابا آب داد، نعیمه نظام دوست، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر در برنامه خندوانه، از ماجرای خانمی گفت که وقتی او سوم هدایت بود، به خواستگاری اش آمد.

ماجرای خواستگاری از نعیمه نظام دوست

به گزارش خبرآنلاین، نعیمه نظام دوست، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، شامگاه گذشته، سه شنبه 26 بهمن مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه شد.

او در بخشی از این برنامه با ذکر خاطره ای گفت: سوم هدایت بودم، یک روز دیدم مادرم می گوید نعیمه جان! بیا پایین رفتم جلو و دیدم خانمی جلوی در است و می گوید ما خیلی از شما خوش مان آمده و می خواهیم به خواستگاری تان بیاییم. درس خوان نبودم، ولی گفتم قصد ادامه تحصیل دارم. به پدرم هم گفتم به مامان بگو من قصد ازدواج ندارم. پدرم هم گفت پس هیچ خواستگاری نمی آید تا هروقت خودت بخواهی و تا الان هیچ خواستگاری نیامده است.

نظام دوست ادامه داد: ولی الان مادرم اصلا نمی گذارد از پیشش تکان بخورم و، چون پدرم هم فوت نموده، خیلی به من وابسته است. بقیه خواهرهایم ازدواج کردند و توانستند فرار نمایند، چون معتقدم وابستگی این قدر زیاد واقعا خوب نیست.

نعیمه نظام دوست از سال 1370 کار بازیگری را در گروه های تئاتر آزاد شروع و سپس در مجموعه نوروز 72 بازی کرد. نظام دوست در سال 1373 با ساعت خوش به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد.

منبع: فرارو

به "ماجرای خواستگاری از نعیمه نظام دوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای خواستگاری از نعیمه نظام دوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید