شیوه نامه آسیب شناسی خدمات شهری تدوین شود

به گزارش بابا آب داد، نوروزی با بیان اینکه زندگی روزانه شهروندان با خدمات شهری گره خورده است، گفت: آسیب شناسی خدمات شهری در نشست های مشورتی به شیوه نامه منتهی و تدوین شود.

شیوه نامه آسیب شناسی خدمات شهری تدوین شود

معاون حوزه محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری های کشور گفت: مدیریت صحیح یک شهر نیازمند بازخوانی همیشگی و نگاهی موشکافانه به فعالیت های اجرایی است تا اینکه زمینه اصلاح روش ها و تقویت توانمندی ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه روند تاریخی قانون بلدیه از 1315 تا 1334 که قانون فعلی از آن برگرفته شده، نشان از اهمیت حوزه خدمات شهری دارد، ابراز داشت: آسیب شناسی خدمات شهری در این نشست ها باید به شیوه نامه و یک تکلیف منتهی شود تا عمل به آن رضایت مردم را بیشتر فراهم کند.

نوروزی با تاکید بر اینکه آسیب شناسی در این حوزه تجزیه، تحلیل و شناخت دقیق تعاملات، روش ها، پیشنهادات را در کشف و شناسایی مسائل و مسائل به همراه دارد، گفت: امیدواریم این گونه نشست ها در اثربخشی فعالیت های حوزه خدمات شهری نقش پررنگی داشته باشد.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان هم در این نشست با اشاره به اینکه امروز شأن کارکنان اداره ها و نهادها خدمت به مردم است، گفت: شهرداری ها در خط مقدم خدمت گزاری به مردم شهر هستند و این یک سعادت بزرگ برای کارکنان مجموعه شهرداری ها است.

همت هادیان با تاکید بر اینکه معاونت خدمات شهری در امور شهر نقشی مهم دارد، افزود: خدمت در مجموعه شهرداری یکی از حساس ترین نوع خدمت رسانی به مردم است و این امر موجب توسعه محیط زندگی و رضایتمندی می شود.

بابا آب داد سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شیوه نامه آسیب شناسی خدمات شهری تدوین شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه نامه آسیب شناسی خدمات شهری تدوین شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید