قهرمان دومین لیگ تندرستی ورزش همگانی ایران تعیین شد

به گزارش بابا آب داد به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، لیگ تندرستی یکی از طرح های ویژه فدراسیون ورزشهای همگانی برای کاهش کم تحرکی مردم در دوران کرونا بود که نخستین دوره آن سال گذشته برگزار گردید و دومین دوره آن با قهرمانی استان کرمانشاه به خاتمه رسید

قهرمان دومین لیگ تندرستی ورزش همگانی ایران تعیین شد

محمد مرادی رئیس سازمان آمادگی جسمانی و روشهای تمرینی فدراسیون ورزشهای همگانی در خصوص برگزاری این دوره از لیگ تندرستی گفت: این لیگ به مدت دو ماه و با استقبال چشمگیر هیاتهای ورزشی سراسر کشور برگزار گردید و در نهایت این استان کرمانشاه بود که با سازماندهی دقیق مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: استان گلستان با برنامه ریزی بسیار مناسب و عملکرد فوق العاده ستاد لیگ در این استان مقام نایب قهرمانی لیگ را به خود اختصاص داد و استان سمنان نیز رتبه سوم را کسب کرد.

مرادی مشارکت بیش از 400 هیات ورزشی در سراسر کشور در این رویداد را نقطه عطفی برای ورزش همگانی کشور برشمرد و اضافه کرد: لیگ تندرستی گفتمان جدیدی را در ورزش همگانی کشور ایجاد مرد که یکی از مهمترین دستاوردهای این لیگ به شمار می رود.

مرادی که خود مبتکر و طراح لیگ تندرستی ایران است در ادامه اعلام کرد: این رویداد نوین ورزشی در بخش های مختلف برگزار گردید که در بخش شهرستانهای برتر ایران، شهرستان ماهنشان از استان زنجان و شهرستانهای روانسر و هرسین از استان کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند.

مرادی در رابطه با عملکرد انجمن ها و کمیته های فدراسیون ورزشهای همگانی نیز گفت: از دیگر نقاط قوت این لیگ، عملکرد بسیار مناسب رشته های فعال فدراسیون در امسال بود که جذابیت های خاصی را در امسال ایجاد نموده است.

وی ادامه داد : کمیته های تمرینات معلق، جیمستیک و کراس فیت عملکرد فوق العاده ای در لیگ تندرستی امسال داشتند و عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

رییس سازمان آمادگی جسمانی و روشهای تمرینی در سرانجام گفت: لیگ تندرستی ایران رویدادی رقابت محور می باشد که با هدف تندرستی مردم برگزار می گردد. هیات های استانی و شهرستانی، کمیته های ورزشی، مربیان و ورزشکاران همگانی در سراسر کشور برای ارتقای سلامتی مردم عزیز کشورمان از جان مایه گذاشتند و تلاشی وصف ناپذیر انجام دادند که جای تقدیر فراوان دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قهرمان دومین لیگ تندرستی ورزش همگانی ایران تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان دومین لیگ تندرستی ورزش همگانی ایران تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید