رینبو سیکس قرنطینه سال آینده با اسمی متفاوت منتشر می گردد

به گزارش بابا آب داد، شرکت یوبی سافت در جدیدترین گزارش خود گفت که بازی رینبو سیکس قرنطینه دیگر تأخیر نخواهد خورد و انتشار این بازی در سال 2021 قطعی است. همچنین مدیران این شرکت در حال آنالیز تغییر دادن نام این بازی هستند.

رینبو سیکس قرنطینه سال آینده با اسمی متفاوت منتشر می گردد

بازی رینبو سیکس قرنطینه یک قسمت جانبی از سری بازی های رینبو سیکس است که کمتر دیده شده. این بازی در سال 2019 با یک تیزر کوتاه معرفی گردید اما بعد از آن تیزر، شرکت یوبی سافت هیچ اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر ننموده. بازی رینبو سیکس قرنطینه در سبک همکاری بقا ساخته شده. چیزی شبیه به مجموعه بازی های Left 4 Dead. البته هسته تیراندازی این بازی همان چیزی است که شرکت یوبی سافت در ساخت بازی رینبو سیکس سیج (Rainbow Six Sage) استفاده نموده.

به لطف همه گیر شدن ویروس کووید-19 بیشتر مردم جهان خانه نشین شده اند و این موضوع روی صنعت بازی سازی هم بی تأثیر نبوده. کار کردن در خانه سرعت کمتری نسبت به کار کردن در محل کار و با جو کاری دارد و به همین دلیل سرعت توسعه بسیاری از بازی ها کاهش یافته. شرکت یوبی سافت در حال حاضر دو بازی عظیم، یعنی فار کرای 6 و رینبو سیکس قرنطینه را برای عرضه دارد که توسعه آن ها تحت تأثیر شرایط فعلی به سختی جلو می رود.

شرکت یوبی سافت در جدیدترین گزارش خود اعلام نموده که تاریخ عرضه بازی رینبو سیکس قرنطینه دیگر به عقب نخواهد افتاد. البته تاریخ دقیقی برای این بازی تعیین نشده و فقط می دانیم این بازی در امسال میلادی منتشر خواهد شد. در ابتدا قرار بود این بازی در سال 2020 عرضه گردد که این تاریخ به ماه مارس سال 2020 (فروردین 1400) تغییر پیدا کرد. بعد از مدت کوتاهی تعیین شد که قرار نیست که این بازی در تاریخ تعیین شده منتشر گردد و شرکت یوبی سافت گفت که بازی رینبو سیکس قرنطینه در تاریخی ناتعیین از سال 2021 عرضه خواهد شد.

حالا شرکت یوبی سافت اعلام نموده که قرار نیست این محدوده زمانی تعیین شده تغییر کند و این بازی حتما امسال عرضه خواهد شد. از سمت دیگر مدیران شرکت یوبی سافت در نام گذاری این بازی دچار شک و تردید شده اند. عرضه کردن یک بازی که اسم آن پسوند قرنطینه دارد و درباره یک ویروس خطرناک فضایی است، در شرایط فعلی چندان معقولانه به حساب نمی آید. به همین دلیل مدیرعامل شرکت یوبی سافت اعلام نموده که اعضای این شرکت در حال آنالیز کردن نام گذاری این بازی هستند.

اطلاعاتی که از بازی رینبو سیکس قرنطینه داریم بسیار محدود هستند. می دانیم که این بازی در سبک تیراندازی زامبی کشی ساخته شده و در آن سه بازی کن باید با یکدیگر همکاری نمایند. این بازی قرار است برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه گردد.

منبع: Video Games Chronicle

منبع: دیجیکالا مگ

به "رینبو سیکس قرنطینه سال آینده با اسمی متفاوت منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رینبو سیکس قرنطینه سال آینده با اسمی متفاوت منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید