خبرنگاران 21 واحد صنفی در سنندج پلمب شد

به گزارش بابا آب داد، سنندج - خبرنگاران - رییس مرکز بهداشت سنندج گفت: 21 مرکز خاطی به علت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی و فعالیت غیرمجاز در چهار روز گذشته در ادامه تشدید فرایند نظارت بر فعالیت ادارت وگروههای شغلی پلمب شد.

خبرنگاران 21 واحد صنفی در سنندج پلمب شد

دکتر جهانبخش یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار بابا آب داد گفت: درادامه اقدامات نظارتی در چهار روز گذشته هفت اداره و 175 واحد صنفی توسط 16 اکیپ گشت مشترک در سطح ستادی و 473 واحد صنفی مختلفدر سطح محیطی و 15 مطب پزشک توسط بازرسان بهداشت محیط این مرکز مورد بازدید قرار گرفتند.

وی اضافه نمود: در این زمینه 16 اخطاریه 24 ساعته بهداشتی برای مراکز خاطی صادر و در پیگیری سه مورد شکایات مردمی ثبت شده درسامانه 190، 72 کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف کشف و ضبط شد.

رییس مرکز بهداشت سنندج با اشاره به بازدیدهای اجرا شده از مراکز عرضه مواد غذایی آماده گفت: در طی همین مدت 227 مورد بازدید از مراکز یادشده توسط بازرسان این مرکز به انجام رسید.

یوسفی در زمینه برخورد با مراکز متخلفی که سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازند، گفت: : با توجه به تشدید اقدامات نظارتی بر فعالیت گروههای شغلی مجاز(گروه یک) هرگونه کوتاهی و قصور در اجرای پروتکلهای بهداشتی از دید بازرسان این مرکز دور نبوده و با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

وی اضافه نمود : در چهار روز گذشته 586 نمونه تست ابتلا به بیماری کرونا از شهروندان سنندجی در مراکز 16 ساعته تست کرونا به ثبت رسید و طی هفته گذشته سه هزار و 103نفر هم مورد غربالگری کرونا قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 21 واحد صنفی در سنندج پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 21 واحد صنفی در سنندج پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید