جریمه 90 هزار دلاری برای مردی که تصاویر حمله به کنگره آمریکا را فروخت

به گزارش بابا آب داد، مسئولان قضایی آمریکا، مردی که خود را به عنوان خبرنگار مستقل جا زده و تصاویر حمله به کنگره را فروخته بود ، 90 هزار دلار جریمه کردند.

جریمه 90 هزار دلاری برای مردی که تصاویر حمله به کنگره آمریکا را فروخت

گزارش بابا آب داد به نقل از ایرنا، این مرد آمریکایی توانسته بود تصاویر مربوط به اصابت گلوله به یک زن به دنبال حمله حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به ساختمان کنگره در تاریخ ششم ژانویه را بفروشد.

گفته شده این مرد تصاویری را از درگیری میان حمله کنندگان و نیروهای پلیس مقابل ساختمان کنگره از جمله تیراندازی به یک معترض ضبط نموده بود و این ویدئو را به چند رسانه در ازای مبلغ 90 هزار دلار فروخته است.

مسئولان قضایی آمریکایی همچنین اتهام جنایی بیشتری را علیه این مرد با نام جان ارل سالیوان مطرح نموده اند که از جمله اتهامات وی ورود به ساختمان کنگره و مشارکت در حمله به این نهاد قانونگذاری آمریکا است.

مقامات قضایی آمریکا تا به امروز علیه بیش از 440 نفر در ارتباط با حمله به ساختمان کنگره اتهاماتی را مطرح نموده اند. به دنبال این حمله اوایل ژانویه پس از سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا، حامیان ترامپ با حمله به ساختمان کنگره با نیروهای پلیس درگیر شده و قانونگذاران را مجبور کردند در یک مکان مخفی شوند. در این حادثه پنج نفر کشته شدند.

براساس اتهام مطرح شده، جان سالیوان خود را به عنوان یک خبرنگار مستقل معرفی نموده که در خصوص این حادثه در حال تهیه گزارش است اما در واقع دیگر مشارکت کنندگان در حمله به ساختمان کنگره را به آتش زدن ساختمان و مشارکت در خشونت ها تشویق نموده است.

همچنین براساس گزارش ها، سالیوان در اعتراض های ضد تبعیض نژادی سال گذشته در آمریکا حضور داشته است.

منبع: جام جم آنلاین

به "جریمه 90 هزار دلاری برای مردی که تصاویر حمله به کنگره آمریکا را فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 90 هزار دلاری برای مردی که تصاویر حمله به کنگره آمریکا را فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید